SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pulsująca powieka pod okiem :/

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 41804

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49725 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Od jakiegos czasu pulsuje mi powieka pod okiem. Efekt takie jakby "bicia".
Przeczytałem w internecie ze moze to byc efekt stresu albo niedoboru magenzu. Ale ja ani sie nie stresuje a magzne kupiłem i łykam a efektu nie ma zadnego, jak pulsowało tak dalej pulsuje... macie jakies pomysły co mozna zrobic jeszcze ? moze jakies inne witamny potrzeba albo cos ? miał ktos kiedys tak problem ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 121 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 78
Pulsująca powieka najczęściej jest objawem, niedoboru magnezu w ciele. Przyczyną tego jest, nadmierny niedobór tego pierwiastka co powoduje nasilające się skurcze mięśni, które odpowiadają za ruch powiek.

Warto spróbować zakupić magnez w tabletkach, stosować go tak jak jest zalecano na opakowaniu.
Kupując magnez, warto zwrócić uwagę na ilość kationów magnezu czyli MG2+. Im więcej tym lepiej, ponieważ może i wystarczyć jedna tabletka dziennie.
Ważne jest też, aby stosować preparat codziennie. Jeszzce lepszym rozwiązaniem byłoby zakupienie tego pierwiastka z dodatkiem witaminy B6, która również wspomoże prace mięśni powieki.

Można również zapobiec wypłukiwaniu magnezu poprzez zmniejszenie picia alkoholu i picia kawy. To dwa główne czynniki, które pozbywają z naszego organizmu magnez.

Innym powodem, może być uraz oka, np rogówki, i wysuszenie oka, czyli niewystarczająca ilość łez, która nawilża oczy. Jest to bardzo ważne, inaczej czasem oczy mogą Ci sie szybciej męczyć, prowadzić do zapelenia spojówek i innych nieprzyjemnych schorzeń oczu.

Jeżeli, magnez nie pomoże warto zakupić, tzw sztuczne łzy, czyli płyn nawilżający oczy i wspomagający uzupełnianie naturalnych łez, i ich produkcję. A jeżeli to nie pomoże to zostaje już tylko wizyta u lekarza.
Jednakże, preparaty trzeba by było postosować z tydzień, lub nawet dwa, aby zobaczyć, czy magnez nam sie wystarczająco unormuje by zapobiec objawom, lub czy płyn wystarczjąco nawilża oczy.



Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 495 Napisanych postów 9533 Wiek 40 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 18704
zmęczenie ...
1

XXX Boofi XXX
Hard Core Straight Edge
"Blood and Guts bro , thats the way it goes !!" - lifter ?

Nie dyskutuj z d****em. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 727 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 4863
nie wiem czymi sie dobrz obiło o uszy ale chyba magnez i zelazo..... chyba neiz aszkodzi...
1

...::::::...

< have no fEAR >

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
wwwaldek ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 60 Napisanych postów 2111 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 25260
Do magnezu dobrze też jest łykać potas.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 558 Wiek 44 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 3476
Po pierwsze to że łykasz magnez nie znaczy że przyswajasz go tyle ile trzeba.. jak to jakis preparat typu "plusz" to moze dawka jest zbyt mała.. jeśłi pijesz kawę i inne napoje z kofeina to większość magnezu zostaje wypłukana z organizmu.. i nie tylko magnezu ..
możłiwe tez ze brakuje Ci wapnia.. takie drgania powieki .. czasem odczuwa się je w innych miejscach mogą być powodowane brakiem jonów wapnia, które uczestnicza w przkazywaniu impulsów nerwowych, stąd takie pulsowanie "drganie"..
Uzupełniaj minerały i zwróc uwage na ilosc kofeiny, moze sa inne przyczyny , może to nie tylko kwestia niedoborów związanych z wypłukiwaniem ale tez z samym przyswajaniem.. może w twojej diecie jest sporo produktów sztucznie konserwowanych,zawierających benzoesany i fosforany ( serki topione, ketchup, zupki z proszku itd)co zmniejsza wchłanianie wapnia..
Albo jeszcze innaczej.. może przesadziles z tym magnezem zbyt duza ilosc magnezu powoduje zaburzenia wchłaniania wapnia.. masło maślane... cóż organizm taki własnie jest .. najwazniejsza jest równowaga
3

inka moje fotki -http://www.sfd.pl/temat144074/strona1/ nowe od 66

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 495 Napisanych postów 9533 Wiek 40 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 18704
zbyt dużo magnezu również powoduję objawy jak jego niedobór !

Witam Cię Droga INKO !!
3

XXX Boofi XXX
Hard Core Straight Edge
"Blood and Guts bro , thats the way it goes !!" - lifter ?

Nie dyskutuj z d****em. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przebarwienia

Następny temat

Artroskopia kolana

BF