SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pseudo HST-bez pleców i niektorych ćwiczeń-wada kregosłupa

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1062

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1276
Witam!

Jestem juz po 1 cyklu HST.Po Strategicznym rozrtrenowaniu zaczynam drugi cykl ale po konsultacji i nastawianiu u kregaża mam kategoryczny zakaz wyciskania nogami(przysiady),podciągania i robienie cwiczeń na plecy. Dlatego pytam o taki trening:

1.klata płasko
2.klata skos/dipsy
3.unoszenie sztangielek stojąc bokiem(barki)
4.wyciskanie na płaskiej wąsko(tric)
5.uginanie ramion uchwyt młotkowy na ławce skośnej
6.uginanie ramion w oparciu o kolano
7.przedramiona(modlitewnik)

Nie wiem czy moge wcisnąc prostowanie/uginanie nóg na maszynie ze wzgledu na ten kregosłup a własciwie miednice...

I teraz pytanie. Jesli mój trening jest okrojony o plecy,po czesci nogi to czy warto stosować wiecej serii??

w koncy organizm bez angazowanie pleców i nóg ma duzo wieksze możliwosci regeneracyjne...

BTW na dodatek pływam 2 razy w tygodniu(ok.3,5km)

Suplementacja: mono z universala,białko ostrowia i dobra dieta.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 708 Napisanych postów 4312 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 56658
1.klata płasko
2.dipsy
3.unoszenie sztangielek stojąc bokiem(barki)
4.wyciskanie na płaskiej wąsko(tric)
5.uginanie ramion uchwyt młotkowy na ławce skośnej
6.przedramiona(modlitewnik)

Wywal wyciskanie 2 bo masz wasko gdizes etz dziala klata, zostaw tylko dips. Ja bym zrobil 1 cwiczenie na bic. Sens robienia jest , uwazaj przy 5 tkach jak beda ciezkie ciezary, obniz moze lekko maksy.

Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever." - Lance Armstrong
http://www.sfd.pl/kris4real_/,_VE_GOT_DA_POWER_-_NATURAL_POWER__ALTERNATYWNA_DROGA_ATAKUJE_-t434668.html
TRENING HST: http://www.sfd.pl/HST_-_Reaktywacja-t507030.html
DIETA: http://www.sfd.pl/DIETA__NIEZBĘDNY_ELEMENT_ZDOBYWANIA_SIŁY_ORAZ_MASY_MIESNIOWEJ-t507414.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1276
A co powiesz na temat serii? w 15 oczywiscie po 1. Ale w 10? 2 na duze partie? i w piatkach 4 serie?

Co myślisz o nogach?(o to powinien spytać chyba kogso co obeznany jest z anatomią...)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 708 Napisanych postów 4312 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 56658
wypowiem sie o seriach dalbym:

w 15tkach: 1 lub juz 2 na wybrane cwiczenie priorytetow np klatka plus cos
w 10tkach 2 wszedzie
w 5tkach wiecej niz 3 bym nie dawal, ja robie najwiecej 3 na duze i 2 na male, pamietaj ze tu dochodzi sporo JUZ ciezkich serii rozgrzewkowych dlatego 4 to juz moim zdanie za duzo.

a o nogach nie podejme sie podpowiedzi

Zmieniony przez - kris4real w dniu 2009-01-12 22:48:01

Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever." - Lance Armstrong
http://www.sfd.pl/kris4real_/,_VE_GOT_DA_POWER_-_NATURAL_POWER__ALTERNATYWNA_DROGA_ATAKUJE_-t434668.html
TRENING HST: http://www.sfd.pl/HST_-_Reaktywacja-t507030.html
DIETA: http://www.sfd.pl/DIETA__NIEZBĘDNY_ELEMENT_ZDOBYWANIA_SIŁY_ORAZ_MASY_MIESNIOWEJ-t507414.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1276
Mam jeszcze jedno pytanie: Basen starać sie zaliczyć w dni treningowe wieczorem czy w nietreningowe?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 708 Napisanych postów 4312 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 56658
lightowo w nietreningowe ja bym dal, albo odrazu po treningu np 30min.

Zmieniony przez - kris4real w dniu 2009-01-15 13:45:53

Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever." - Lance Armstrong
http://www.sfd.pl/kris4real_/,_VE_GOT_DA_POWER_-_NATURAL_POWER__ALTERNATYWNA_DROGA_ATAKUJE_-t434668.html
TRENING HST: http://www.sfd.pl/HST_-_Reaktywacja-t507030.html
DIETA: http://www.sfd.pl/DIETA__NIEZBĘDNY_ELEMENT_ZDOBYWANIA_SIŁY_ORAZ_MASY_MIESNIOWEJ-t507414.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 445 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6694
Mi się wydaje, że wyprosty/zgięcia nóg na maszynie mógłby robić, ale to jest tylko moje zdanie

:P

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Problem z ramionami po HST?

Następny temat

HST Pomoc

Fitmeal