SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Przyszedł czas na fat, pierwsza redukcja do ogarnięcia

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 660

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 20 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 553
Witam,
za mną kilka miesięcy masowania, ciężkiego treningu siłowego i nie żałowania sobie zawartości michy. Ale startowałem z dużą ilością tkanki tłuszczowej, może nie tyle na całości co głownie na brzuchu jestem zalany. Talia, w pasie 95 cm przy 179 cm wzrostu i wadze 80 - 85kg to trochę sporo. Będąc w spoczynku uwydatnia się dosyć pokaźny brzuch. Dlatego też od nowego tygodnia chciałbym ruszyć z redukcją. Wczoraj ostatni trening na masie i ostatni dzień cyklu kreatynowego. I ogarnąłem sobie taki plan:
pon - sr - pt. HIIT bieganie wzdłuż łąki
rozgrzewka 2 minuty
30 sekund truchtu i 10 sekund sprintu x 5 (zaczynam od 5 interwałów, co jakieś 2 tyg. zwiększając o 1 interwał)

a wt. - czw. - sob. trening mięśni brzucha wg PoTreningu.pl i tego planu http://potreningu.pl/artykuly/541/prawda-na-temat-miesni-brzucha

Czy to dobrze obrana droga aby na lato spalić zbędny fat, kształtując upragniony six pack albo przynajmniej jego rysy ? Ale też nie chciałbym spalić tego, nad czym parę miesięcy zawzięcie pracowałem (tu i tam przybyło co nie co)

Czy wieczorna pora, po pracy to dobre rozwiązanie ?
Oczywiście ograniczenie michy, ujemny bilans kalorii, jasna sprawa

Wiek [22]
Waga [80-85]
Wzrost [179]
Cel do osiągnięcia (Redukcja)
Staż (5 miesięcy)
Aktywność fizyczna (ciężka praca fizyczna + trening siłowy 3 x FBW)

Długa i wyboista droga.. ale jakże warta

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 4748 Wiek 7 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 29812
ale z dnia na dzien nie mozesz zejsc z masy na redukcje!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 430
Oj, lepiej idź do działu Dieta i ułóż bardzo dobra dietę, ponieważ jak "ograniczyłeś michę i kcal na - " przy ciężkiej pracy+treningu+hiit to nie najlepsze rozwiązanie.
Może masz taka talię z powodu krzywizny kręgosłupa
Brzuch rób razem na treningu, a po siłowni jakieś aeroby ale też stopniowo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 20 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 553
Ale przy treningu siłowym i diecie na masę, nie zrobię nic z brzuchem i tu problem

Długa i wyboista droga.. ale jakże warta

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 4748 Wiek 7 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 29812
no tak to oczywiste, ale musis stopniowo schodzic na bilans zero a potem na minus. nie mozesz tak odrazu bo nagle obetniesz 600kcal a to tak jak glodowka a jojo chyba nie chcesz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 20 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 553
No tak, to teraz zastanawiam się czy zastąpić żelazo HIITem i stopniowo schodzić z kcal i zająć się brzuchem na sezon czy dalej lecieć na masie a redukcja jak już zbuduje pokaźniejszą sylwetke
1

Długa i wyboista droga.. ale jakże warta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Po rocznej przerwie.

Następny temat

Ksochu/DZIENNIK - Ćwiczenia z masą własnego ciała (m.in. Proteo sysyem)

Fruzelina