SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Przysiad i MC a FWB.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2543

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 309 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2734
Witam, ćwiczę FWB od niecałego roku i problem w tym, że nie mogę robić MC i przysiadów ze sztangą(opinia lekarza) i sens w tym, że nie wiem czym zamienić te ćwiczenia a jak wiadomo są one podstawami masowymi. Także jakie są wasze sugestie?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 464
czemu niby nie mozesz wykonywac tych cwiczen ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 51 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 514
Są to najlepsze wielostawowe, dlatego też nie da się ich tak zastąpić innymi ćwiczeniami.

Zamiast MC - skłony tułowia w opadzie

Zamiast przysiadów - sównica

Ale tak jak już napisałem nic nigdy nie zastąpi w 100% tych ćwiczeń bo są one po prostu najlepsze!

Zmieniony przez - Mr.Mass w dniu 2012-02-24 11:50:04
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 51 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 514
Rozumiem że nie możesz ich wykonywać bo masz problemy z kręgosłupem ? Dlatego te ćwiczenia, które Ci napisałem post wyżej będą dobre ponieważ one go nie obciążają.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 309 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2734
Tak, mam skoliozę. Więc od teraz masa wolniej będzie szła, tak?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący