SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Przyrost mięśni nóg

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 7957

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2
Witam

Mam 180cm 80kg, chcę powiekszyć obiętość mięśni nóg, jaką dietę powinienem stosować, i jakie ćwiczenia?
Czy jazda rowerem pomaga w powiększeniu tych mięśni czy zupełnie odwrotnie?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 524 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6187
Powiem tak. Co rower to z lekka inny styl jazdy. Inaczej pracują mięśnie nóg na szosówkach a inaczej na składakach. Niestety rowerem można ładnie się załatwić ponieważ świetnie rozrastają się górne i boczne partie ud. Reszta bardzo słabo. Wygląda to śmiesznie. Najlepiej katować nogi przysiadami, mięśnie rosną wtedy równomiernie i zgrabnie. Co prawda obwodowo wolniej. Ale efekt znacznie lepszy. Ja osobiście unikam roweru.


Zmieniony przez - Sadomaczo w dniu 2008-05-31 20:32:52

Kiedy zadasz pierwszy cios wiedz ,że o życie grasz...
Gdy zobaczysz pierwszą krew, mocno uderz jeszcze raz...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 138 Napisanych postów 18684 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 117415
odżywianie z dodatnim bilansem kalorycznym(nadwyzka kaloryczna wzgledem zapotrzebowania) i podstawowe cwiczenia silowe na te partie - przysiady jako filar treningu ud(www.kulturystyka.pl/atlas) 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 1370 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 10695
Czy jazda rowerem pomaga w powiększeniu tych mięśni czy zupełnie odwrotnie?

W moim wypadku jazda rowerem hamuje wzrost mięśni ud.
A po dłuższym okresie regularnego jedzenia obwody wręcz spadają.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 258 Wiek 42 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 10308
Zależy jak jeździsz. Ogólnie na nogi polecam dużo powtórzeń w serii. Suwnica i wyprosty po jednej serii 15-25 powt. do załamania 3 razy w tygodniu i nogi rosną w oczach. Będzie bolało.

Lepiej być durniem niż ćwierćinteligentem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2
Witam

Dzięki za wyczerpujące odpowiedzi.

Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1360
Tak jak Ci inni powiedzieli. Wg mnie najlepiej Przysiady dobre technicznie nie szalej na początku z KG, nie zapomnij o łydkach dobre sa wspiecia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 15 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 671
Ćwicz całe ciało a nie tylko nogi. Wpierw miesiąc treningu obwodowego na wszystkie partie a potem split (dieta i trening na masę). Jeśli chcesz powiększyć masę ciała (i mięśni zarazem) tymczasowo nie przesadzaj z treningami aerobowymi (rower) ponieważ te zachamują wzrost Twojej wagi.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 563 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 5107
Na nogi dobrze dziala polaczenie przysiad - martwy ciag na jednym treningu, ale nie polecam poczatkujacym.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 48 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4058
Faktycznie jazda na rowerze, jeżeli chodzi o przyrost mięśni nóg sama w sobie nie jest najlepsza, jeszcze gorsze jest bieganie, które poprostu pali mięśnie(oczywiście mówię tu o bardzo intensywny treningu). Najlepsze są przysiady, zarówno ze sztangą trzymaną z tyłu jak i z przodu tułowia. Jednocześnie chodzi o to aby robić je bardzo dokładnie i technicznie, bo jest to trudne i kontuzjogenne ćwiczenie. Tu masz super artykuł o przysiadach, warto przeczytać i to dokładnie
http://www.sfd.pl/PRZYSIAD_W_TRÓJBOJU_-_Prawie_WSZYSTKO_o_._._.-t124143.html. Wracając do roweru to polecam 2 razy w tygodniu po godzinie jazdy i będzie okey. Zależ jeszcze gdzie będziesz jeździł, czy będzie to teren płaski czy górzysty(różnica intensywności treningu). Aha mam kumpla, który ma fioła na punkcie ćwiczenia nóg i jego nie jestem w stanie wyciągnąć na rower bo twierdzi stanowczo, że to źle robi na masywność nóg. Poza tym ćwicząc regularnie przysiady wzrasta masa nie tylko nóg, ale i całego ciała. Drugi super ćwiczenie to martwy ciąg, ale też o nim poczytaj, bo to jest chyba najtrudniejsze ćwiczenie jeżeli chodzi o technikę. Aha jeszcze jedna bardzo ważna rzecz, przed ćwiczeniami nóg nie zapominaj o dokładnym rozciąganiu mięśni, zapobiega to kontuzją. Powodzenia.

Zmieniony przez - gruchal w dniu 2008-06-19 09:57:12

Zmieniony przez - gruchal w dniu 2008-06-19 11:10:08
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przerwa w siłowni

Następny temat

Prawdziwy trening

Fitmeal