SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Przyrost masy po redukcji.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 882

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 657
Wiek 17 lat Wzrost 167 cm Waga 63.5 kg

Miesiąc temu skończyłem długą redukcje. Zgubiłem łącznie 20 kg. Waga wynosiła 60 kg, a dziś 63.5 kg. Wcześniej robiłem trening siłowy i około 70-90 min aero (45 min bieganie). Teraz robię tylko FBW 3x w tygodniu. Przyrost na obwodach - Łapa 1.5 cm, Klatka 3 cm, Brzuch stoi w miejscu.

Zarys diety
1. 3 jajka / białko 20 g + 50 g corn flakes /płatków owsianych + 250 ml mleka 3.2 %
2. 50 g ryżu + 200 g kurczaka ( szkoła )
3. 100 g chleba żytniego/razowego + 1-2 plastry wędliny i warzywa (szkoła)
4. 100 g chleba żytniego/razowego + 1-2 plastry wędliny i warzywa + 3 jajka / białko 20 g
TRENING
5. 50 g ryżu + 200g kurczaka + warzywa (opcjonalnie 50g. miodu + 250 ml mleka w dni treningowe)
6. 150 g twarogu półtłustego + 30 ml oliwy z oliwek

3-5 litrów wody dziennie + witaminy

Kurczaka czesto zmieniam z innym mięsem (Wołowina / Rybka)

Czy masa nie idzie trochę za szybko ? Może dać bieganie 1-2 razy w tygodniu i obciąć coś w diecie ?

Dodam że brałem spalacz Animal Cuts w wakacje.

Zmieniony przez - Ramafajek w dniu 2011-09-20 17:13:05
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 425 Napisanych postów 56364 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 184874
1. 3 jajka / białko 20 g płatków owsianych + 250 ml mleka 3.2 %


2. 50 g ryżu + 200 g kurczaka ( szkoła )
warzywa!


3. 100 g chleba żytniego/razowego + 1-2 plastry wędliny i warzywa (szkoła)

wywal pieczywo wywal szynkę daj warzyw miesa ryby

4. 100 g chleba żytniego/razowego + 1-2 plastry wędliny i warzywa + 3 jajka / białko 20 g

j/w

TRENING

5. 50 g ryżu + 200g kurczaka + warzywa (opcjonalnie 50g. miodu + 250 ml mleka w dni treningowe)
ziemniaki daj

6. 150 g twarogu półtłustego + 30 ml oliwy z oliwek
dodaj warzywa i olej lniany

waga powinna iśc ok 1kg max na tydzień

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 657
1. 3 jajka / białko 20 g + 50 g corn flakes /płatków owsianych + 250 ml mleka 3.2 % + 10 ml oliwy z oliwek + 10 ml oleju lnianego

2. 50 g ryżu + 200 g kurczaka + warzywa ( szkoła )

3. 50-80 g chleba żytniego/razowego + kurczak / wołowina / ryba i warzywa (szkoła) (tutaj potrzebuje szybki posiłek ze względu na 5 minutowa przerwe)

4. warzywa + 3 jajka / białko 20 g

TRENING

5. 200 g ziemniaków + 200g kurczaka + warzywa (opcjonalnie 50g. miodu + 250 ml mleka w dni treningowe)

6. 150 g twarogu półtłustego + 10 ml oliwy z oliwek + 10 ml oleju lnianego

Po co warzywa przed snem ? I czemu ryz zamienic na ziemniaki ? Warto liczyć kalorie z warzyw ?



Zmieniony przez - Ramafajek w dniu 2011-09-20 18:29:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 425 Napisanych postów 56364 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 184874
przeczytaj o równoiwadze kwasowo zasadowej

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 657
Zmniejszyłem zapotrzebowanie i zabrałem troche węgli. Zależy mi na tym żeby szło max 1-1.5 kg/msc do maksymalnie 75 kg. W zime planuje cykl kreatynowy, a później wycinke jak zacznie się robić ciepło (kwiecień-czerwiec).

A teraz wymyśliłem coś takiego i jak nie będzie szło to będe podbijał.

Zapotrzebowanie 2000 kcal
Białko – 150 g.
Węglowodany – 200 g.
Tłuszcze – 60 g.

1. 3 jajka / białko 20 g + 50 g płatków owsianych + 250 ml mleka 3.2 % + 10 ml oliwy z oliwek + 10 ml oleju lnianego

2. 200 g kurczaka + warzywa 20 g węglowodanów

3. 50-80 g chleba żytniego/razowego + kurczak / wołowina / ryba i jabłko 200 g

4. 3 jajka / białko 20 g + warzywa 20 g węglowodanów

TRENING

5. 200 g ziemniaków + 200g kurczaka + warzywa 20 g węglowodanów

6. 150 g twarogu półtłustego + 10 ml oliwy z oliwek + 10 ml oleju lnianego + Warzywa 20 g węglowodanów

Tam gdzie są warzywa rozpisze sobie jakieś sałatki wg. podanej wartośći.

Moge dać sobie bieganie raz w tygodniu ? Cardio czy HIIT i ile czasu ? Czy to mija się z celem nabierania masy ?



Zmieniony przez - Ramafajek w dniu 2011-09-21 01:51:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 425 Napisanych postów 56364 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 184874
możesz dać bieganie narazie aero ok 30min
możesz dać 2 razy ale wtedy odpowiednio będziesz musiał zwięszyć kcal.
warzywa 200g conajmniej nie 20 bo to pomyłka

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Utrzymanie masy ew. deliaktna redukcja

Następny temat

Moja dieta do oceny.

whey deli