SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Przykładowe diety

temat działu:

NUTRIFARM&OLIMP

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 49774

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 5177 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 43039
Trza by coś stworzyć

Moderator w dziale OLIMP
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 4202 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 31675
to będe czekał i zapomniałem powiedzieć ze SOG leci

Życie jest za krótkie by być małym.....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10799 Napisanych postów 47743 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Dobra robota, mozna jeszcze podwiesic posta...


"Trening i wiara zrobią ze mnie cara"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 5177 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 43039
Wisi od północy.

Moderator w dziale OLIMP
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10799 Napisanych postów 47743 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Nie spojrzalem wiec ok...daje soga ale nie wiem czy wejdzie.


"Trening i wiara zrobią ze mnie cara"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 181 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3266
Możecie ocenić moją dietę? Jutro zaczynam cykl kreatynowy (Olimp Creapure) wspomagany gainerem (Super Weight Gainer), więc ułożyłem nową dietę. Napiszcie czy się nadaje (dieta jest na masę, ważę ok 80-82 kg, tłuszczyk mi nie grozi)

6.20 - 5g kreatyny + 50g glukozy
6.50 - serek wiejski + 100g płatków owsianych + 200 ml mleka + multiwitamina + B-Comlex
długa przerwa - 40g gainera + 300 ml mleka
14.00-14.30 - makaron 125 g (2 filiżanki) + 0,5 torebki spaghetti + 2 ł. oleju lnianego + ser
15.00 - 40g gainera
15.30 - TRENING
17.00 - 5g kreatyny + 50g glukozy
17.30 - 40g gainera + 300ml mleka
17.45 - 100g (torebka) ryżu + 150g filet z kurczaka/indyka + warzywa
21.00 - Placek: 100g płatków jęczmiennych + 1 żółtko + 5 białek + 50ml mleka + 100g dżemu + 3 łyżki oliwy z oliwek
22.00 - 2 x serek wiejski + banan
22.30 - puszka tuńczyka w sosie własnym
ok. 24.00 - kima :)

No i jak ?

-----------------------------
Pozdrawiam
Tomek

-----------------------------
Pozdrawiam
Tomek

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 12783 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 104474
6.20 - 5g kreatyny + 50g glukozy
6.50 - serek wiejski + 100g płatków owsianych + 200 ml mleka + multiwitamina + B-Comlex ILE SERKA ?
długa przerwa - 40g gainera + 300 ml mleka
SKĄD TAKA DŁUGO TA PRZERWA ? OPROCZ TEGO GAINERA PRZYNAJMNIEJ JEDEN PORZĄDNY POSIŁEK MUSIALBY SIE TU ZNALEŻĆ
14.00-14.30 - makaron 125 g (2 filiżanki) + 0,5 torebki spaghetti + 2 ł. oleju lnianego + ser
ILE TO JEST PÓŁ TOBEBKI SPAGHETTI , 125-150G MAKARONU WYSTARCZY JEŻELI CHODZI O WEGLOWODANY , ILE SERA ?
15.00 - 40g gainera
TU TEN GAINER NIE POTRZEBNY JAK TRENING MASZ 1-1.5 GODZ PO POSIŁKU
15.30 - TRENING
17.00 - 5g kreatyny + 50g glukozy
17.30 - 40g gainera + 300ml mleka
17.45 - 100g (torebka) ryżu + 150g filet z kurczaka/indyka + warzywa
21.00 - Placek: 100g płatków jęczmiennych + 1 żółtko + 5 białek + 50ml mleka + 100g dżemu + 3 łyżki oliwy z oliwek
100G DŻEMU ? ODPUŚC TO
22.00 - 2 x serek wiejski + banan
JEDEN SEREK MOŻESZ POŁOŻYĆ NA TEGO PLACKA WCZEŚNIEJ ZAMIAST DŻEMU
22.30 - puszka tuńczyka w sosie własnym
ok. 24.00 - kima :)






Tekst tygodnia - z poczty moderatorskiej :)
"dlaczego naryszylem i czym dziadzial nierozumie !!!"
------------------------------
Zamiast dać mi soga kliknij w pajacyka http://www.pajacyk.pl 
"Moderator w dziale Trening"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 242 Napisanych postów 16988 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 141802
21.00 - Placek: 100g płatków jęczmiennych + 1 żółtko + 5 białek + 50ml mleka + 100g dżemu + 3 łyżki oliwy z oliwek
22.00 - 2 x serek wiejski + banan
22.30 - puszka tuńczyka w sosie własnym


uwazam ze za krotka przerwa miedzy tymi posilkami ,moze odejmij posilek o 22 i wcisnij go w ciagu dnia? i bedzie lepiej

<<<Champions
are Made
Not Born
>>>

<<<Champions
are Made
Not Born>>>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 5177 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 43039
6.20 - 5g kreatyny + 50g glukozy
----- OK
6.50 - serek wiejski + 100g płatków owsianych + 200 ml mleka + multiwitamina + B-Comlex
----- OK tylko odpowiednie ilości
długa przerwa - 40g gainera + 300 ml mleka
-----w tej przerwie powinieneś wrzucić dwa posiłki! Jeśli nie dajesz rady to dwie porcje gainera po 60 gram co najmniej podzielone na równy odstęp czasowy od posiłków
14.00-14.30 - makaron 125 g (2 filiżanki) + 0,5 torebki spaghetti + 2 ł. oleju lnianego + ser
-----OK
15.00 - 40g gainera
-----tego gainera przełoż na rano-gdzie masz taki duży odstęp, a tutaj zostaw już, bo zostaje tylko 1,5h do treningu, także OK
15.30 - TRENING
17.00 - 5g kreatyny + 50g glukozy
OK
17.30 - 40g gainera + 300ml mleka
OK
17.45 - 100g (torebka) ryżu + 150g filet z kurczaka/indyka + warzywa
-----zjedz posiłek po ok 30 minutach od gainera. Wypiłeś 50g glukozy, do tego gainer, przerwa musi być!
21.00 - Placek: 100g płatków jęczmiennych + 1 żółtko + 5 białek + 50ml mleka + 100g dżemu + 3 łyżki oliwy z oliwek
----OK
22.00 - 2 x serek wiejski + banan
-----ten posiłek sobie daruj-lepiej przenieś do na godziny ranne, gdzie jest ze duży odstęp, a tu tuńczyk wystarczy
22.30 - puszka tuńczyka w sosie własnym
-----zjedz ten posiłek o 23:00, skoro kładziesz się o 24, będzie 2h odstęp-lepiej tak wyjdzie
ok. 24.00 - kima :)

Nie liczyłem ilości węglowodanów. Jeśli taka dieta pozwala budować Ci masę, to próbuj, tylko z poprawkami.

Moderator w dziale OLIMP
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10799 Napisanych postów 47743 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
J/w chlopaki i koniecznie wypelnij te leke od 6 bo to pieprzy CI cala diete :/


"Trening i wiara zrobią ze mnie cara"
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Profi Whey Mass - male pytanie

Następny temat

białko jaj

Fruzelina