SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Przykładowa dietka do oceny..

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 573

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 681
Witam, od 3 stycznia chodzę na siłkę i wykonuję FBW (trwa 8 tyg, 3 treningi w tygodniu w godzinach wieczornych tj. 18-19)

Pon - 15 pow.
Środa - 10 pow.
Piątek - 5 pow.

ćwiczenia:
*hantelki po skosie leżąc 3 serie.
*Pompki 2 serie.
*hantelki normalnie do góry 2 serie.
*drążek 2 serie.
*Wymachy ramion ze sztangą 2 serie
*Przysiady ze sztangą 2 serie.
*Spięcia łydek 2 serie.
*Brzuszki 3 serie.

Plan dodałem na dodatek, może się przyda, ale mianowicie mam 17 lat, 174 cm wzrostu. Przed siłką ważyłem 60kg, a 11 stycznia o dziwo ważyłem 64 kg, staram się dopasować jedzenie do tego rozpisu:

-130g białka
-325g węglowodanów
-70g tłuszczy

Chciałbym się dowiedzieć czy o taka dietka jest ok.

1. śniadanie: płatki owsiane z bananem oraz rodzynkami i trochę mleka, 2 jaja oraz 2 kromki chleba żytniego z dodatkiem pomidora i sera.

2. Obiad: tutaj bywa różnie, dużo zależy od rodziców, ale jak jeść to jem już coś z ryżem.. :/

3. Podwieczorek/przed treningiem: serek wiejski z rodzynkami oraz startym jabłkiem. Po treningu 2 banany.

4. Kolacja: 2 jaja oraz 2 kromki chleba żytniego z dodatkiem pomidora i sera, ale tu różnie, bo czasem makaron z sosem napoli i startym serem. Ten makaron może byc? Czasem dorzucę jakąś rybkę, ale zamierzam tuńczyka

Ogólnie te jedzenie może byc na mase? Jak czegoś brakuje to na prośbę dopisze..pozdro

Zmieniony przez - vitt16 w dniu 2013-01-29 21:47:26

Zmieniony przez - vitt16 w dniu 2013-01-29 21:48:11
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 529 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2122
wwal tą dietę do dziennika żywieniowego z potreningu.pl

Who dares wins

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 681
Proszę bardzo :)

http://i.imgur.com/7SRpIb8.png obiadu nie wrzucilem, bo różnie to bywa, ale staram się jeść jak najczęściej ryż z różnymi rzeczami, ale to zalezy od rodziców.. :/

Ten ser za dużo tłuszczów zapewne, co moge za niego wrzucic? Skad wiecej węgli, bo zapotrzebowanie jest wyzsze niz dostarczam...

Zmieniony przez - vitt16 w dniu 2013-01-29 22:22:27
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 529 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2122
po pierwsze nie wiemy jakie masz zapotrzebowanie dzienne, przydałoby się jakbyś napisał, zdecydowanie za mała ilość posiłków, przy diecie na masę powinno być 5-6 dziennie, tak ser jest zbędny, nie było by grzechem jakbyś zjadł plasterek czy dwa ale nie 100g.. powinieneś jeść ryż, makarony pełnoziarniste, kasze, w ogóle nie masz białka zwierzęcego a są najlepszym żródłem białek, mowa o piersi z kurczaka, indyka, wołowinie, rybach, nie ma też zdrowych tłuszczy, za mało warzyw, najpierw powinieneś poczytać tematy o produktach które powinny się znajdować w diecie na masę, nie odbierz tego jako krytykę tylko dobrą radę :) potem jeszcze raz coś skomponuj na podstawie tego co się dowiedziałeś i napisz jeszcze raz, pozdro

Who dares wins

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 681
Przy serze się pomyliłem. :D Nie jadam 100g tylko 2 małe plasterki na kromke, sorka. Postram się wszystko ogarnąc i wtedy się odezwę, pozdro:D

Zmieniony przez - vitt16 w dniu 2013-01-29 23:58:47
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta w cenie dobrych papierosów . co dodac co zabrac tanio!

Następny temat

Nie tracę kilogramów.

FAME