SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Przygotowanie do redukcji - kilka pytań

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2315

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 235 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3167
Witam.
Ze wspaniałym sportem jakim jest kulturystyka mam do czynienia 15 miesięcy.
Przez ten cały okres budowałem masę mięśniową - żarłem wszystko to co najlepsze. Osobiście jestem z siebie zadowolony. Przed zabawą w siłownie ważyłem równe 60 KG, po tych 15 miesiącach (w tym miesiąc rozwojówki) zrobiłem 22 KG - czyli teraz ważę 82 KG. Przez ostatnie 3 miesiące miałem problem z przebraniem na wadzę.
Ponieważ szybkim krokiem zbliża się sezon letni, czas robienia formy na lato powoli chciałem się przyłożyć do rzeźbienia. Zredukować muszę gównie fat z brzucha (boczki etc.) myślę, że na zrzucenie tych kilku kg wystarczy mi jakieś 2 miesiące? (no właśnie tutaj nie jestem pewien, ile czasu powinienem poświecić na redukcje. Pewnie sam sobie powinienem odpowiedzieć na to pytanie patrząc w lustro w czasie rzeźbienia)
Czytałem również, że przy redukcji spada również tkanka mięśniową - sporo jej się traci? Podobno dobrym rozwiązaniem jest stosowanie treningu - 2 tygodnie masa, 2 tygodnie rzeźba.
Do wakacji pozostały 4 miesiące. Przez te 2 najbliższe planuje klepać dalej masę - może zrobię jakiś lepszy cykl - dotychczas mam za sobą 3 cykle na krecie.

Moje dane:
Staż: 15 miesięcy
Wiek: 17 lat (rocznikowo 18)
wzrost: 182 cm
waga: 82 kg

ramię: 37
klatka: 105
talia: 83
biodra: 92
udo: 64
łydka: 37
przedramię: 31,5

Podsumowując:
1 - w jakim okresie najlepiej zacząć redukcje? (2 miesiące przed wakacjami?)
2 - czy trening typu 2 tygodnie masa, 2 rzeźba jest dobrym rozwiązaniem?
3 - czy dużo tkanki mięśniowej sie traci przy robieniu redukcji fatu?
4 - jakie suple polecacie przy redukowaniu?

W zasadzieto wszystko.
Z góry dziękuję urzutkowniką, którzy zechca poswiecić swój czas na odpowiedź an nurtujace mnei pytania. Licze na doswiaczone osoby...
Niehc mas abedzie z Wami.


Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: 82

Wzrost: 182

Obwód klatki: 105

Obwód ramienia: 37

Obwód talii: 83

Obwód uda: 64

Obwód łydki: 37

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: Brak danych

Aktywność w ciągu dnia: szkoła

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: siłownia 4 dni w tyg.

Odżywianie: Nie mam problemu z jedzeniem. Ciągle robie masę.

Cel: poprawa estetyki i proporcji

Ograniczenia żywieniowe: Niestwierdzono

Stan zdrowia: Zdrowy jak ryba

Preferowane formy aktywności fizycznej: trenuje 4 dni w tygodniu. Jestem w stanie dołożyć jeszcze jeden dzień treningów.

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: suplementacja - masa.

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: TAK

Stosowane wcześniej diety: Masówki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2701 Napisanych postów 50586 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 341177
Podsumowując:
1 - w jakim okresie najlepiej zacząć redukcje? (2 miesiące przed wakacjami?)


zależy od ilości tkanki tłuszczowej i indywidualnych predyspozycji, patrząc na Twoje wymiary - nie ma co tam rzeźbić(mało mięśni, duży brzuch) imo rób masę z przyciętymi lekko węglami i hiitem w nietreningowe.


2 - czy trening typu 2 tygodnie masa, 2 rzeźba jest dobrym rozwiązaniem?

nie ma czegoś takiego jak trening na rzeźbę.

3 - czy dużo tkanki mięśniowej sie traci przy robieniu redukcji fatu?

zależy od diety i treningu, poziomu tłuszczu do jakiego schodzisz, indywidualnych predyspozycji także


4 - jakie suple polecacie przy redukowaniu?

w moim podpisie masz link.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 235 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3167
Hmm dużego brzucha raczej nie mam - od zawsze miałem szerokie miednice może to przez to.
Koniu postaram się przyłożyć do twoich zaleceń. Z tego co mi wiadomo to robienie masy i stosowanie Hiita w nietreningowe nie przyczyni się do zredukowania zbędnej tkanki, tylko zmniejszy ilość jej powstawania.
Mam rozumieć, że już od dzisiaj mam zaczynać z hiitem w nietreningowe?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2701 Napisanych postów 50586 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 341177
ilość tłuszczu zazwyczaj nie spada, ale obniża się jego % poziom

wzrasta masa + tłuszcz nie przyrasta = obniżenie bf% - proste.

pzdr/

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wakacje... co jesc?

Następny temat

chipsy bananowe

NutLove