SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Przybranie na masie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 383

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 23 dni Na forum 22 dni Przeczytanych tematów 89
Cześć
Chciałbym przybrać na masie co jest moim problemem. Mam ok 170cm wzrostu i ważę 46kg. Generalnie uwazam iz jem ok. Ćwiczę w domu na hantelkach. Nie wiem zbytnio jak ułożyć dietę na mase, myslalem o zakupie gainera. Chciałbym przytyc do 60kg co byłoby nie malym wyzwaniem.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2659 Napisanych postów 50474 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340414
Zacznij od policzenia zapotrzebowania:
http://www.sfd.pl/ -t276436.html
I zgodnie z postami podwieszonymi rozpisz plan:
http://www.sfd.pl/Potrzebujesz_Diete_Masz_Pytania_ZAJRZYJ-t379384.html
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html-  Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
A następnie wrzuć go w tej formie razem z ankietą:
http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6380 Napisanych postów 75325 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 631581
Tutaj dodatkowo znajdziesz pomocne artykuły
http://www.sfd.pl/temat373792  - 10 wskazówek żywieniowych
http://www.sfd.pl/temat523670  - Podstawy układania diety (nakierowywanie), start strona 2
http://www.sfd.pl/temat315296  - Dieta - ułóż sam/a
http://www.sfd.pl/temat398329  - Komponowanie posiłków i znaczenie odpoczynku (szerzej niż w innych tematach)
http://www.sfd.pl/Ilość_posiłków-t237159-s0.html
http://www.sfd.pl/temat315296 - Dieta - ułóż sam/a
Potem możesz ułożyć dietę wg wskazówek kolego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 23 dni Na forum 22 dni Przeczytanych tematów 89
Generalnie warto kupić gainer do wspomagania przyrostu masy jaki posilek przedtreningowy jak i potreningowy ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6380 Napisanych postów 75325 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 631581
Porcja gainera to odpowiednik bułki z szynką o dokładnie takim samym działaniu. Oczywiście „gainery” posiadają pewne zalety, do których zaliczyć warto choćby fakt, że są wygodne i szybkie w przygotowaniu, mają płynną postać przez co można spożyć je nawet wtedy gdy wydaje się, że nie ma już miejsca na konwencjonalny posiłek, poza tym są smaczne i tanie. Przekonanie, zgodnie z którym ich stosowania lepiej wspomaga przyrost muskulatury niż ryż, mięso, makaron, pieczywo, ryby czy jaja – nie ma uzasadnienia i często prowadzi na przysłowiowe manowce
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3823 Napisanych postów 63290 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680129
Jeżeli nie możesz przytyć, to nie jesz ok, a zbyt mało. Należy pamiętać o tym, że aby budować masę mięśniową trzeba odpowiedniej diety z dodatnim bilansem kalorycznym oraz bodźca dla mięśni w postaci sensownego treningu siłowego. Stwierdzenie, że ćwiczysz w domu hantelkami już budzi spore wątpliwości. Polecam konkretną siłownię i zmianę treningu. Był on sprawdzany w dziale trening dla początkujących?

https://www.sfd.pl/Trening_dla_początkujących-f114.html

Jeżeli nie, to w pierwszej kolejności zajmij się tym.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12293 Napisanych postów 12105 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 320100
jak nie będziesz jadł odpowiednio dużo to gainer Ci nie pomoże, wpierw ogarnij odżywianie i dietę z dodatnim bilasnem kaloryczny, wrzuć tutaj do oceny, wszystko co potrzebujesz masz już w podanych wyżej linkach
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 23 dni Na forum 22 dni Przeczytanych tematów 89
Posiłek I
Masło orzechowe z chlebem
Posiłek II
Tosty z serem żółtym + banan/jabłko
Posiłek III
(Zależy co przygotuje rodzic)
Posiłek IV
Serek grecki z dżemem
Posiłek V
Jaja gotowane lub smażone
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 23 dni Na forum 22 dni Przeczytanych tematów 89
Dodalbym jeszcze ze jestem ektomorfikiem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 23 dni Na forum 22 dni Przeczytanych tematów 89
Posilek I o godzinie 6:00
Posilek II o godzinie 9:00
Posiłek III o godz 17:30
Posiłek IV o godz 19:00
Trening o godz 20:00
Po treningu posiłek ostatni o 21:00
Nie mam zbytnio co wlozyc miedzi godzina 9 a 17 poniewaz wtedy jestem w szkole
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6380 Napisanych postów 75325 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 631581
Czytałeś informacje zawarte w linkach jw ? Raczej chyba nie gdyż Twoja dieta jest bardzo słaba . Dieta ukierunkowana na przyrost masy mięśniowej dla dwóch rożnych osób, może charakteryzować się innym doborem pokarmów, inną podażą kalorii, inną relacją białka, węglowodanów i tłuszczu. Podobnie też jak dobra dieta sportowa dla tej samej osoby ale w różnych okresach przygotowań (np. budowania masy lub redukcji tkanki tłuszczowej) będzie zakładać odpowiednie zmiany w jakościowym i ilościowym doborze pokarmów. Ogarnij podstawy które wskazaliśmy Ci powyżej
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Progres

WPC