SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Przewlekłe zapalenie prostaty

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 527403

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 10 Wiek 2 lata Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 157
Mialem USG brzucha i urolog wsadzil mi palec w odbyt. Stwierdzil przewlekle zapalenie prostaty.
Wczoraj odlalem sie o 7, pozniej 10 i o 14. Bylo nawet ok. Od 14 znowu objawy. Stresa mialem i samobujcze mysli znowu. Czuje parcie na mocz a za duzo nie wyszcze. Teraz kucia cewki nie czuje i nie oddaje takich duzych ilosci moczu. Sporadycznie lekkcie kucie raz dziennie. Jadra nie bola. Boli mnie pachwina bo przedwczoraj malo co bym szpagat na lodzie nie wywinal. Wyglad spermy mam ok. W tygodniu Dicoflenac GSH w czopkach mi sie skonczyl. Dzwonilem wczoraj do mojego Urologa i powiedzial mi zebym zadzwonil za miesiac jesli calkowicie nie bedzie poprawy.
Przejzalem te forum i staram sie stosowac. To wszystko ciagnie sie juz ponad 4msc. Teraz jest lepiej jak msc temu. Czasami jest idealnie. Czasami. Ogolnie staram sie zdrowo odzywiac i pije ziolka i spaceruje prawie codziennie ok 5km a czasami troche biegam. Cieplo sie ubieram.

Czesto z rana tak mam ze nie moge sie odlac jak sie nie wyproznie. Boje sie ze nie bede mogl sie odlac bo rzekomo moze zatrzymac mi mocz.

W nocy jak mam sny erotyczne to mam wytrysk wsteczny. Ubolewam nad tym bardzo


Zmieniony przez - Swist 21 w dniu 2016-12-11 08:11:46
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 15 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 88
Grunt to się nie poddawać - dobrze, że stosujesz się do tych zaleceń dużo tutaj osób jest, które mają ciekawe poglądy. Sport / chodzenie jest bardzo ważne bo dajesz możliwość prostacie się ukrwić chociaż troche ogólnie własnie w tym jest problem, że składa się z jakichś twardych tkanek które ciężko ukrwić a to przekłada się na słabszą możliwość obrony tego rewiru przez przeciwciała ktore sa w krwii.

Prostata ma to do siebie, że jest lepiej jak pogoda jest stabilna mnie boli czasem jak jest zmiana pogody albo bardzo się zestresuje..

Na Twoim miejscu poszedłbym jeszcze raz do lekarza i niech Cię zbada bo być może zapalenie nie wyleczyłes do konca ?
Czy odczuwales ból prostaty jak miałeś badanie ostatnim razem ?


Zmieniony przez - Tomson92 w dniu 2016-12-11 16:14:44
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 10 Wiek 2 lata Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 157
Troche bolalo ale to raczej normalne. Przeciez nawet anal jak mowia nie jest bezbolesny. Nie byl to wielki przerazajacy bol.
Dzisiaj czuje parcie na mocz corusz a tak wiele nie wyleje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 22 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 542
Witam,
Przyślij mi na e-mail badania, które wykonałeś, mocz, krew, wymazy, posiewy inne.


Zmieniony przez - pelesos w dniu 2016-12-11 16:55:47
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 10 Wiek 2 lata Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 157
Tomson92- Widze ze masz duzo wiedze na ten temat. Twoje posty psychicznie mi pomagaja.

Jak bym teraz pokechal do lekarza to dal by mi antybiotyk i nic z tego. Echhh a pracy nie mam przez ta j**a#na chorobe i glupio tak od starych brac kase i ich meczyc moim pier##lonym schorzeniem. Ale na leki mi daja

Za chory zeby zyc, za zdrowy zeby sie powiesic. NADZIEJA!

Czy to prawda, ze organizm jest w stanie sam zwalczyc w 100% te zapalenie przy pomocy sumplementow i zdrowym trybem zycia?


Zmieniony przez - Swist 21 w dniu 2016-12-11 17:47:20
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 22 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 542
Swist 21
Zapalenie prostaty dzielimy na bakteryjne i niebakteryjne.
Jeżeli Twój problem to bakterie (tak myślę) to bez antybiotykoterapii się nie obędzie. Możesz stosować różne dodatkowe metody, ale one tylko łagodzą (nie usuwają) dolegliwości i stan zapalny.


Zmieniony przez - pelesos w dniu 2016-12-11 23:48:04
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 12 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 61
Witam . Pytanie troche z innego beczki ....Brał ktoś z was antydepresanty ? jak prostata na nie reaguje ?....kupiłem 5HTP to jest naturalny antydepresant a więc raczej szkodzić nie powinien ..pozdro PS.Nie ładujcie w siebie antybiotyków szkoda jelit.


Zmieniony przez - Mar1910 w dniu 2016-12-12 10:17:38
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 10 Wiek 2 lata Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 157
pelesos
Juz nabralem sie antybiotykow.
Jadra mnie nie bola juz. Parcie na mocz jest dalej. Kucia u ujscia cewki nie mam juz. Z rana nie mialem parcia takiego a teraz mam znowu.


Zmieniony przez - Swist 21 w dniu 2016-12-12 15:12:29
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 12 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 61
Swist 21 ile czasu ładujesz w siebie antybiotyki ? ja brałem dość długo i większej poprawy mi nie dawały i już chyba raczej nie dadzą a więc nie zamierzam ich brać bo szkoda zdrowia, jelita sobie zespujesz tylko...Wyczytałem gdzieś na jakimś forum kiedyś że w prostacie są małe kanaliki jak tam baktterie sie zagnieździły to już po ptokach. TAM ANTYBIOTYK NIE DOJCIE NA PEWNO pije wierzbownice łykam Multiprost, kwecentyna ( działa przeciwzapalnie ponoć tak zalecił mi urolog) żurawina .i oczywiście probiotyki na jelita żeby je z regenerować ....od nowego roku wracam na siłke ....myśle że nie bedzie źle ..Pozdro


Zmieniony przez - Mar1910 w dniu 2016-12-12 15:27:45
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 10 Wiek 2 lata Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 157
Mar1910 - przeczytaj moj post odnosnie atybiotykow na str 19

Dodam jeszcze ze nieraz w ciagu dnia czuje lekkie pieczenie jak oddaje mocz. Nieraz mocz jest normalny
Dzis kupilem sobie ziolko Nawloc

Niepokoi mnie wyglad zoledzia. Jest czesto taki pomarszczony jak lezy. Przewaznie lezy mi bo jak sie jest chorym to jak tu myslec o kobietach. Nie wiem czy tak bylo wczesniej za czasow zdrowia. Teraz zwracam uwage na wszystko bo taki jestem rozkojazony. Jak z tym zoledziem jest? Poradzcie mi cos. Blagam!


Zmieniony przez - Swist 21 w dniu 2016-12-13 15:51:01
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Problemy z przywodzicielami.

Następny temat

Staw skokowy

nutloveb