SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Przestroga - polskie siłownie ;)

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1512

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 160 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1666
Witam, już dawno miałem zamiar napisania mojej "przygody" z wakacji, ale dopiero czas znalazłem wraz ze świętami, ale lepiej późno niż wcale. A więc, ćwicze w domu, w mojej małej siłowni, ale chciałem żeby ktoś sprawdził jak wygląda technika, więc wybrałem się na "profesjonalną" siłownie w mieście obok.

Zapłaciłem 40 zł za trening, diete i suplementacje.

TRENING ( trener uznał że jestem początkujący, więc dostałem plan dla laika)

Połączenie partii:
pon: klata + triceps + brzuch
wt: nogi + brzuch
śr: plecy + biceps
czw: -
pt: barki + łydki + brzuch
sb: -
nd: brzuch

I oto plan dla osoby która dopiero zaczyna, zawierający ćwiczenia tj:

1. przysiad - oczywiście nie pełny, tylko 90 stopni, stopy równolegle na szerokości barków
2. wyciskanie zza karku - mówiłem trenerowi, ze nie chce wykonywać tego ćwiczenia z powodu na dawny uraz barku, ale jego argumentem było to, że sprzed klatki bardzie angażujemy właśnie klate. (racja - rozpieerdol sobie bark, byle by tylko właściwy mięsień pobudzić :D )
3. wyciskanie płasko - chciałem wykonywac mostek (znowu ze względu na bark) - nie pozwolił, ponieważ robi się z płaskiej skos ujemny i klata będzie inaczej zaangażowana...

Chciałem jeszcze dodać, że praktycznie większość ćwiczeń do wykonania na maszynach...

DIETA
Myślałem, ze będzie rozpisany cały dzień, albo nawet pare zamienników posiłków, ale jedyna informacja było: 5 posiłków dziennie...

SUPLEMENTACJA
No i tutaj przechodzimy do punktu kulminacyjnego

mianowicie

OLIMP GAIN BOLIC - 6 x dziennie !!!
WHEY PROTECT COMPLEX - 4 X dziennie
AAKG - przed treningiem
carbo - przed i po treningu !!!
vitaminy - po posiłku