SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Przerwy między seriami a masa

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1113

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1068
witam

Jestem ektomofem 17 lat, 58kg, 171cm, na siłowni 5 mc bez większych rezultatów w masie,

Mam pytanie dotyczące przerw między seriami. Wyczytałem, że w moim przypadku powinny one wynosić 1min. Na siłce ćwiczy nas trzech i każdy po koleji wykonuje wszystkie ćwiczenia i przerwy to jakieś 3-5 min. Raz ćwiczyłem sam i spróbowałem krótszych przerw to przy wyciskaniu czy innych ćwiczeniach wogóle nie mam siły po tak krótkim czasie i swoje musiałem wyczekać aż bardziej odpoczne.

Jak to jest z tymi przerwami, co o tym sądzicie

A i jeszcze mam pytanie dot gainera, czy można go stosować nieregularnie tzn jak nie mam czasu/ możliwości na zrobienie poisiłku to wtedy go spijam raz na jakiś czas, czy muszę codziennie o okreśonych porach.
pozdr
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 333 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1058
przerwy nic nie nie maja do masy:) przerwe robisz tyle az powera nabierzesz i czujesz sie na sile do kolejnej seri :) przerwa na mase powina trwac 2 min najdluzej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1068
tereaz to juz nic z tego nie rozumiem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1643 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 25594
Co do przerw to nie ma określonej liczby sekund czy minut. Jak nabierzesz sił zaczynasz. Jednak przy budowaniu masy myślę, że nie więcej jak 3 minuty.
Gainer jest uzupełnieniem diety więc jeśli nie dasz rady w jakimś momencie zjeść posiłku to go stosujesz.
Ale pamiętaj,nie ma diety-nie ma gainera.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 2500 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 57055
Zamiast myśleć o przerwach między seriami pomyśl o błędach dietetycznych, które popełniasz. Tu tkwi przyczyna Twoich niepowodzeń (+ ewentualnie jeszcze zły trening)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 333 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1058
no wlasnie jezeli masz sile to cwicz:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 9858 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 59190
Jak robisz mase to podstawa dieta od tego zacznij, a co do przerw to 2-3min jest wystarczjaca, przerwy sa potrzebne, plan na mase na rzezbe na sile przerwy powinny byc inne, nie mozna zrobic jednej s i siedziec 10minut bo sie nie ma sily.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 179 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2909
Rób po 2minuty a przy martwym ciągu i przysiadach rób 3minuty oczywiście jak robisz na dużych ciężarach.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW 5x5 - tylko które?

Następny temat

Ocena planu-split

Nutlove-choco