SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Przerwa w redukcji na jakiś czas?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 632

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

Płeć

Cel

Waga

Wzrost

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Stosowana lub planowana suplementacja

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Jest liderem w tym dziale Szacuny 21 Napisanych postów 147 Wiek 221 dni Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3981
Witam moi drodzy.Zwracam się do Was z pytaniem o ewentualnej przerwie w redukcji, jako że na innym forum nie dostałem żadnej odpowiedzi, a nie chcę podbijać tematów, napiszę tutaj.

Mianowicie:
Waga:86kg
Wzrost:186cm
Okres ten zacząłem z wagą 89/90 kg gdzieś koło 10-15 września, czyli około miesiąc temu.Z obliczeń moje zero to gdzieś wtedy było 2700kcal tak w zaokrągleniu.Obciąłem 200kcal i wcinałem 2500kcal- białko na poziomie 160G-185G, zależy od dnia.Po zjechaniu 2,5kg zaktualizowałem swoje obliczenia i wyszło mi 2580kcal na dzień, wliczając w to treningi.Obciąłem 200kcal, czyli 2380kcal cisnąłem tak tydzień kolejny.Obecnie jest 15.10.2019, po wczorajszym treningu, który poszedł w miarę sprawnie spadku na sile nie ma zbytniego, jednakże występuję u mnie lekka ospałość, dekoncentracja lekka i taka lekkość ciała, jakby trochę organizm nie chciał się ruszyć zbytnio.
Sen 8 godzin.
Miałem w planach docisnąć do piątku tego i zrobić przerwę na tydzień czy 5 dni na zerze.Wrócić po prostu do tego 2600kcal i dać sobie odpocząć.Głodu nie odczuwam w ciągu dnia.
Moje pytanie do Was: Jak oceniacie podany przebieg tej redukcji? Drugie pytanie: Jak rozłożyć ten okres odżywienia, jeśli chodzi o makro na zerze kalorycznym?
Wiek:21 lat
Body fat:15-17%
Suplementacja kreatyna 10g TT i 5g DNT, Beta Alanina 2-3g DT , WPC 80 35g po treningu i ewentualne łatanie niedoborów (max 2 porcje na dzień)
Kompleks witamin A-Z
Magnez+Potas na skurcze
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2659 Napisanych postów 50474 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340414
Nie dostałeś pewnie odpowiedzi bo napisałeś dużo, ale żadnych konkretów.
Wklej pełną ankietę działu + zrzut przykładowego jadłospisu z potreningu.pl
https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 653 Napisanych postów 1491 Wiek 33 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 27522
po zjechaNiu 2,5 kg obcioles kolejne kalorie po co ? jak szlo to niepotrzebnie ucinales ,a drugie to redukujesz dopiero miesiac i juz chcesz zrobic przerwe ?? ja bym wrocil do tych 2600 i lecial dalej z dwa trzy tyg zaobserwowac jak bedzie szlo to trzymasz i tyle

jedyne co stoi miedzy Toba ,a Twoim celem , TO TE BZDURY , ktore sobie mowisz , ze nie dasz rady

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6380 Napisanych postów 75325 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 631581
Jeśli od pewnego czasu czujesz się fatalnie, masz coraz mniej siły na treningach, chodzisz przemęczony, poddenerwowany lub zestresowany, ciągle jesteś śpiący, odczuwasz permanentne bóle mięśni lub stawów, to wiele wskazuje na to, że Twój organizm nie wytrzymuje tempa redukcji i fundowanych mu obciążeń .Jeżeli jednak na redukcji jesteś od miesiąca to takie problemy nie powinny Cię dotyczyć .
W pierwszej kolejności zastosuj się d powyższych wskazówek i wstaw ankietę działu wraz z zrzutem obecnej diety
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3823 Napisanych postów 63290 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680129
"Po zjechaniu 2,5kg zaktualizowałem swoje obliczenia i wyszło mi 2580kcal na dzień, wliczając w to treningi." - masa ciała bez wątpienia określa ilość kcal jaką powinniśmy spożywać, jednak nie jest ona wyznacznikiem efektów. Nie widzę sensu w obliczeniu zapotrzebowania na nowo, co każde 2,5 kilograma. Należy obserwować obwody ciała co 1-2 tygodnie rano na czczo i jak nie ma zmian, to wtedy korygować aktywność fizyczną i/lub kalorie w diecie. Być może gorzej się poczułeś, ponieważ niepotrzebnie ucinałeś kalorie.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Jest liderem w tym dziale Szacuny 21 Napisanych postów 147 Wiek 221 dni Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3981
Wiek :redukcja
Płeć : mężczyzna
Wiek : 21
Waga : 86
Wzrost : 186
Obwód klatki : X
Obwód ramienia : X
Obwód talii : X
Obwód uda : X
Obwód łydki : X
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 16%
Aktywność w ciągu dnia : praca na podwórku (rolnik)
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - Split
Odżywianie : w miarę zdrowe nawyki
Cel : redukcja rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe : Nie ma
Stan zdrowia : W normie
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : Tak
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana

Krzyżyki przy obwodach, które dodam niedługo.









Przykładowy dzień.


@Flex.Fatalnie to bym nie powiedział, po prostu czuję się trochę trochę zamulony.Dzisiaj od miesiąca pozwoliłem sobie na tabliczkę czekolady(100g), po 3 godzinach trochę odżyłem.Nie wiem, może to tego brakowało mi, w sensie coś słodkiego zjeść? Wliczyłem to sobie i najwyżej lekko białko niżej pójdzie dzisiaj.Ale właśnie chcę wyczuć czy to po prostu chwilowa zamułka czy przemęczenie, ale bardziej celowałbym w coś pomiędzy.Na treningu ciężary te same, jednak objętościowo powtórzenia czasami lekko o 1-2 mniej, ale nie wiem czy to orbi jakąś większą różnice.


Zmieniony przez - witorrr98 w dniu 2019-10-15 18:43:34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3823 Napisanych postów 63290 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680129
Kalorii bardzo mało. Na pewno blednem było schodzenie aż tak nisko, w sumie bez specjalnego powodu. Nie sądzę jednak aby to było powodem problemu złego samopoczucia. Na pewno nie w dość krótkim czasie, o którym wspominasz. Jeżeli już, to polecam zwrócić uwagę na ilość godzin snu, oraz jego jakość. Również ewentualne problemy stresujące życia codziennego. Różnego rodzaju sytuacje tego typu nigdy nie wpływają dobrze na nasze samopoczucie. Warto zwrócić na to uwagę.

Kiedy ostatnio robiłeś roztrenowanie?

https://potreningu.pl/articles/595/roztrenowanie-strategiczne-regeneracja---trening-i-odzywianie-w-tym-okresie

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12292 Napisanych postów 12095 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 320081
a do tej pory była redukcja czy dopiero się za nią bierzesz? jak tak to ile czasu trwała?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Jest liderem w tym dziale Szacuny 21 Napisanych postów 147 Wiek 221 dni Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3981
domer
Kalorii bardzo mało. Na pewno blednem było schodzenie aż tak nisko, w sumie bez specjalnego powodu. Nie sądzę jednak aby to było powodem problemu złego samopoczucia. Na pewno nie w dość krótkim czasie, o którym wspominasz. Jeżeli już, to polecam zwrócić uwagę na ilość godzin snu, oraz jego jakość. Również ewentualne problemy stresujące życia codziennego. Różnego rodzaju sytuacje tego typu nigdy nie wpływają dobrze na nasze samopoczucie. Warto zwrócić na to uwagę.

Kiedy ostatnio robiłeś roztrenowanie?

https://potreningu.pl/articles/595/roztrenowanie-strategiczne-regeneracja---trening-i-odzywianie-w-tym-okresie



Dzięki za uwagi.Przeczytałem link i przypomniałem sobie, że przed miesiącem zacząłem stopniowo ograniczać kofeinę w swojej diecie.Nie piłem już wtedy żadnych napojów typu cola, kawę ograniczyłem do 2 dziennie rozpuszczalnej.Pierwszą z rana, drugą przed treningiem z dwóch łyżeczek.Ostatnimi czasy przyciąłem dalej kofę na 2 dziennie, tyle, że z jednej łyżeczki.Jedyne, co piję w ciągu dnia to woda i jakieś melisy z wiśnią na lepszy sen.
No i teraz już jestem prawię pewien, że coś z tym jest na rzeczy :) Bo sen standard około 8 godzin.
Lekkie przyćmienie w głowie, lekka dekoncentracja i do tego człowiek ziewa w ciągu dnia.Jedak głodu nie odczuwam, ba, czasami muszę dopchać się na wieczór jakąś porcją 20g masła orzechowego.


Zmieniony przez - witorrr98 w dniu 2019-10-16 12:22:16
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Jest liderem w tym dziale Szacuny 21 Napisanych postów 147 Wiek 221 dni Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3981
DJ_DoDo
a do tej pory była redukcja czy dopiero się za nią bierzesz? jak tak to ile czasu trwała?



Nie rozumiem zbytnio pytania.Tą redukcję prowadzę od około 4 tygodni.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12292 Napisanych postów 12095 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 320081
chodziło mi czy ileś czasu ta redukcja już trwa, czy dopiero zaczynasz, jak 4 tygodnie to nie ma potrzeby wprowadzać odpoczynku od ujemnego bilansu, chyba że przyjąłeś dużo za małe wartości to wtedy wprowadzić odpoczynek na zero i zacząć redukcję od nowa
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta

WPC