SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Przerwa w redukcji

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 184

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 23 lat Na forum 136 dni Przeczytanych tematów 98
Witam mam pytanie odnośnie redukcji Jestem osoba poczatkujaca . Przez ostatnie 2,5 miesiaca schudlam 11 na deficycie 400kcl .Obliczone cmp wyszlo 2400 Wiec jadłam 2000kcl . Cwicze 2 razy dziennie na orbitreku po godzinie probuje w tym troche interwałów plus jakies dywanówki. Ale od 3 tygodni waga stoi a od kilku dni czuje sie juz bardzo zmeczona ciezko mi trzymac diete brak sil Do cwiczen . Czy w taki wypadku dobrze by bylo zrobic przerwe w diecie ? Jak tak to na ile ? I czy bym miala jesc 2400 I cwiczysz tak jak caly czas czy cwiczenia tez zmnieszyc podczas takiej przerwy.
A moja waga poczatkowa 84 teraz 73 wzrostu 179 I 23 lata poza cwiczeniami aktywnosc w ciagu dnia mała
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12321 Napisanych postów 10989 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 242275
Napisz w jaki sposób wyliczyłaś kalorie ( wzór czy kalkulator ) napisz coś więcej , jak wygląda twoja aktywność codzienna , codziennie po 2 h orbitreka + dodatkowe treningi?

Daj zrzut diety z przykładowego dnia w tej formie

https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4263 Napisanych postów 65488 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 690931
Skąd pomysł na trenowanie dwa razy dziennie cardio po godzinie? Nie ma to najmniejszego sensu. Podstawą kształtowania sylwetki jest trening siłowy i Zdecydowanie sugeruję właśnie na nim skupić swoją aktywność fizyczną. Można dodać do tego dwa razy w tygodniu cardio, np. raz hiit i raz aeroby.

https://potreningu.pl/articles/5587/plan-treningowy-dla-poczatkujacych-kobiet

https://potreningu.pl/articles/1714/hiit-dla-poczatkujacych

Jeżeli przez dłuższy czas byłaś na redukcji, to jak najbardziej należy wejść na zerowy bilans kaloryczny przez około 2 tygodnie.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 935 Napisanych postów 11269 Wiek 1 rok Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 190049
Witaj,
Trenując tak wiele i jedząc za mało, jesteś wtedy na dużym deficycie. Nie dziw się że nie chudniesz możesz być też opuchnięta przez to, oraz mieć problemy w dłuższym czasie. Wrzuć zrzut diety w tym temacie, i coś doradzimy.
pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Odchudzanie z całej części ciała!

Bialko zestaw