SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Przerwa 2 letnia i prośba oceny planu FBW

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1787

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1075
Witam,
Po 2 letniej przerwie wracam do treningów na siłowni, 2 lata temu skończyłem trening 5x5 bill stara i po zmianie miejsca pracy i zamieszkania nie mogłem się zebrać za treningi ale w końcu się zmotywowałem i ćwiczę teraz 3 razy w tygodniu FBW mniej więcej podobne do tego które ułożyłem i chciałbym prosić o opinie. Mam 26 lat i jestem budowy ekto, waga 72 kg tylko :) Dietę jeszcze dopracowuję więc nie będę tutaj się na jej temat rozpisywał, ogólnie będzie około 3600 kcal. Zależy mi głownie na poprawie siły i zdobyciu trochę kg mięśni. Przed przerwą trenowałem przez 5 lat, więc jako takie pojęcie mam. Cały czas w treningu miałem wyciskanie sztangi na ławce płasko, więc chciałbym zastąpić to hantlami na lekkim sosie 30 stopni i pompkami na poręczach. A oto plan do oceny:

Niedziela

1. Wyciskanie hantli lekki skos w górę [12-12-10-8-8-6-4]
2. Wiosłowanie sztangą w opadzie [12-12-10-8-8-6-4]
3. Przysiad ze sztangą na barkach [12-12-10-8-8-6-4]
4. Pompki na poręczach [4 serie x max]
5. Podciąganie na drążku nachwytem [4 serie x max]
6. Wyciskanie sztangi zza głowy [12-12-10-8-8-6-4]
7. Prostowanie ramion na wyciągu [12-12-10-8-8-8]
8. Uginanie sztangą łamaną [12-12-10-8-8-8]


Wtorek

1. Wyciskanie hantli lekki skos w górę [12-12-10-8-8-6-4]
2. Wiosłowanie sztangą w opadzie [12-12-10-8-8-6-4]
3. Przysiad ze sztangą na barkach [12-12-10-8-8-6-4]
4. Pompki na poręczach [4 serie x max]
5. Podciąganie na drążku nachwytem [4 serie x max]
6. Przenoszenie sztangielki w poprzek ławki


Czwartek

1. Wyciskanie hantli lekki skos w górę [12-12-10-8-8-6-4]
2. Wiosłowanie sztangą w opadzie [12-12-10-8-8-6-4]
3. Przysiad ze sztangą na barkach [12-12-10-8-8-6-4]
4. Pompki na poręczach [4 serie x max]
5. Podciąganie na drążku nachwytem [4 serie x max]
6. Wyciskanie sztangi zza głowy [12-12-10-8-8-6-4]
7. Prostowanie ramion na wyciągu [12-12-10-8-8-8]
8. Uginanie sztangą łamaną [12-12-10-8-8-8]
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 205 Napisanych postów 5637 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 43870
przeładowany trening, za duza ilośc serii

Doradca w dziale Alternatywna Droga
Instruktor Sportów Siłowych
Dietetyk

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 535
tak jak wyżej ogranicz serie do 3 max 4 na kazda grupe mięśniową i bedzie o niebo lepiej;] Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1075
Witam,
Dzięki za odpowiedzi, zmniejszę ilości serii właściwych do 4 na duże grupy a na małe dam po 3 serie, nie licząc dwóch serii rozgrzewkowych. Pozdro.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1311 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 38514
wiem jak to jest po przerwie ja szybko wróciłem bardzo szybko choć robiłem trening 6 razy w tyg każda partia 2 razy w tyg. obaliłem szybo mit że za często trenować nie wolno, można często ale po przerwie tak w moim przypadku dało rezultat spróbuj zobaczysz jak będzie

chin up:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1075
Chętnie bym tak spróbował, niestety trenuje FBW ze względu na możliwość trenowania 3 razy w tygodniu, mam ogólnie mało czasu, bo pracuję do 17-18 godz. codziennie i nie dałbym rady trenować 6 razy w tygodniu (po pracy często pracuje jeszcze w domu...) Ale może to się kiedyś zmieni... Dzięki za podpowiedź;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening w warunkach domowych.

Następny temat

Tańszy zamiennik piersi.

nutlove nowy