SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Przepuklina?

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 694

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 17 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 916
witam mam18 lat od około 9 dni czuję dyskomfort w podbrzuszu i jądrze, ( czasami ból w jądrze)
Na początku pojawił się tylko ból w jądrze a pózniej doszedł stan zapalny, dodam że nie czuję większego bólu w pachwinie więc to dyskwalifikuję przepuklinę?
Jestem po wizycie u lekarza dostałem antybiotyk przed świętami
ale stan zapalny cały czas się utrzymuje a biorę go już 5 dzień, byłem u urologa nic z jądrami nie stwierdził, boję się najbardziej przepukliny bo to dyskwalifikuje dźwiganie :(
Co to może być?
Urolog podwoił mi dawkę antybiotyku i to wszystko
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9050 Napisanych postów 82723 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 699670
Przecież lekarz ogólny i urolog potrafią zdiagnozować przepuklinę . Na co dostałes antybiotyk ? (ból jądra lub najądrza mogą powodować żylaki, które dotykają około 15 procent mężczyzn, a nieleczone prowadzą do niepłodności. Chory najczęściej czuje tępy ból jądra lub pachwiny. Poszerzone żyły splotu wiciowatego mogą pojawić się przy długotrwałym zajmowaniu pozycji stojącej, dolegliwości pogłębiają się także podczas erekcji) . Jeżeli byłeś u specjalisty urologa to napewno wykryłby ta nieprawidłowość
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 17 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 916