...
Napisał(a)
Witam, problem jest taki . Zamówiłem plan , przelew zrobiono dobrze, nr konta itd. tylko na nie te dane co trzeba. przez pomyłke wpisano inne imie i nazwisko i adres zamieszkania niż te na których byłem zalogowany na Waszej stronie , login w przelewie do profilu był podany dobrze. Co mogę teraz zrobić ? Mam potwierdzenie przelewu .
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź...
Napisał(a)
Jeżeli podałes odpowiedni numer rachunku bankowego, kwotę i tytuł przelewu to PayU powinno bez problemu taki przelew poprawnie zakaiegowac
...
Napisał(a)
Pisze do Was po raz .... już nie wiem do kogo mam się z tym zwracać . Od wpłaty za plan mija 8 dzień , a go nadal nie ma . Wysyłam Wam potwierdzenie przelewu i licze na konkrety, jeżeli nie to proszę o zwrot pieniędzy . http://files.tinypic.pl/i/00757/nnnrukjjvf45.jpg
Zmieniony przez - madik9 w dniu 2016-02-24 17:11:09
Zmieniony przez - madik9 w dniu 2016-02-24 17:11:09
Polecane artykuły