SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prosze o usuniecie

temat działu:

Administracja i Moderatorzy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2766

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 145 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5272
Prosze o skasowanie tych tematów. Wszystko sprzedane i nie chce zeby ktos dalej pisal do mnie na gg;/ a gg nie bylo moje tylko kumpla;/
[http://www.sfd.pl/Białko_Ostrowia_WPC_80%_sprzedam-t405771.html] 
[http://www.sfd.pl/Mega_Mass_Weidera_4000_7kg_wanilia_sprzedam-t405789.html] 
Z gory dziekuje.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 4327 Napisanych postów 42774 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 343353
poszlo...

Na przyszlosc jest specjalny temat od takich prosb

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 6395 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 87319
Na przyszłość prosiłbym tak nie robić Georgu
Ewentualnie można zmienić temat i go zamknąć.
Postów w targowisku się nie kasuje gdyż są dowodem dokonanej transakcji i w pewnym sensie świadectwem pozytywnym bądź negatywnym zakładającego go użytkownika
pzdr.

Smerfujący Moderator

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 6395 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 87319
Homont proszę o komentarz w tej sprawie
Użytkownik thomsonn1 utrzymuje, że nie ma z Tobą żadnego kontaktu i że nie dostał przesyłki
Wypowiedz się w tym temacie, jeśli tego nie zrobisz automatycznie zakładam, że wina leży po Twojej stronie

(i właśnie dlatego proszę wszystkich moderatorów aby nigdy więcej nie usuwali w ten sposób tematów w moim dziale)
pzdr.

Zmieniony przez - Ripper14 w dniu 2008-05-27 16:20:39

Smerfujący Moderator

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 13014
Nie polecam żadnych transakcji z tym użytkownikiem tzn. Homont-em.

15 maja chciał już wysłać paczkę ale nie miał pieniędzy na koncie i całkiem możliwe, że nie doszły bo przelałem kasę 13 maja. Przelewałem przez internet, ale rozumiem, że mogło jeszcze nie dojść.

Po moich licznych pytaniach, czy przesyłka została wysłana na gg ani też drogą mailową nic nie doszło.
Komputer miał potem zepsuty o czym świadczy fakt, że na sfd był logowany praktycznie codziennie.

Dopiero pierwszy odzew dostałem 27 maja dzięki pomocy Rippera14.

Użytkownik Homont:
"Witam! Zepsul mi sie komp i nie mialem jak wziasc danych zeby skontaktowac sie z panem. zostaly takrze w kompie dane do wyslki mega m wiec naprawde przepraszam ze tak puzno odezwalem sie ALE CZEMU PAN WYPISUJE NA SFD JAKIES GLUPOTY I ROBI ZE MNIE OSZUSTA????????????????????????????????????????;/ TAK SIE ****A NIE ROBI!!"

I 28 maj, Użytkownik Homont:

"po pierwsze konto na sfd nie jest moje a po drugie komp naprawde sie zepsul. nic Ci na to nie poradze"

Ostro 2w1??Imo konto pożyczył cioci, a ciocia zjadła gainera. Naprawde takie gadanie Homont, że to nie Twoje konto to wiesz gdzie ja mogę sobie wsadzić. Po drugie żyjemy w czasach, że nie ma tak łatwego dojścia do internetu, a szkoda. Żeby tak chociaż były kafejki.

Potem Homont pisze, żebym mu podał nr konta, że zwróci kaskę. Rozmowa telefoniczna utwierdziła mnie w przekonaniu, że koleś po prostu potrzebował szybko kasy i że nie miał żadnego gainera.

Na gg napisał po rozmowie, że " mega m nie jest juz na sprzedasz"
Podałem na gg nr konta i czekam na pieniądze do poniedziałku.

Gainer miał być prezentem urodzinowym dla kumpla na 21 maja. Do 28 maja nie wiedziałem nawet na czym stoję, czy gainer został wysłany czy nie. Homont wiedział, że ma to być prezent i po przelaniu pieniędzy 13 maja myślałem, że w ciągu 8 dni dojdzie. Niestety Homont miał to daleko gdzieś.

Homont czekam na kaskę. Mam nadzieję, że nie zrobisz znów żadnego wała.

Jak tylko kasa dojdzie napiszę o tym na forum. Sorki za te wypociny ale " jak trza to trza" Pzdr


Zmieniony przez - Ripper14 w dniu 2008-05-29 15:34:02

Trening czyni mistrza a ja nim zostane :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 572 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18302
Ja tez zamawialem ostorowie ale dostal informacje ze Paczka ulegla uszkodzeniu i dostanie odszkodowanie, prosil zebym podal mu numer konta. Ok podalem, zobaczymy co z tego bedzie...

Życie jest różne kwadratowe i podłużne

...
Napisał(a)
Usunięty przez Ripper14 za pkt 1 regulaminu
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 4327 Napisanych postów 42774 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 343353

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 6395 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 87319
Nie będziemy już rozstrzygać tego co kto skasował
pzdr.

Smerfujący Moderator

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 4327 Napisanych postów 42774 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 343353
Rip ja to wiem... Wyjasniles mi w czym jest rzeczy, przyjalem do wiadomosci, zapamietalem, przyznalem sie do bledu, wiec nie wiem o co kolega wyrzej sie czepia.

zdr.

Zmieniony przez - georgu w dniu 2008-05-29 18:10:48

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 572 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18302
thomsonn1 odezwij sie do mnie na gg 2925787 chcialbym pogadac w sprawie Homonta, pilne!

Życie jest różne kwadratowe i podłużne

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 13014
Koleś odesłał kasę. Wpłaciłem mu 130 zł. Oddał oczywiście mniej czyli 110 zł. Jeszcze przez telefon miał do mnie wonty, że robie z niego oszusta.

Homont jeśli reszta kasy nie wpłynie do piątku tj. 6 czerwca to sprawę zgłaszam na policję. Za wyłudzanie pieniędzy będziesz miał duże problemy. Powiem Ci tylko, że wyłudzanie jest o wiele surowiej traktowane niż kradzież.

Obiecuje Ci Homont, że pójdę za te 20 zł na policję, nawet jak by to było 2 zł. Moje cięzko zarobione pieniądze mam jeszcze zostawiać oszustowi? KPINA

Więc to już zależy od Ciebie co zrobisz. Ja czekam do piątku i ani dnia dłużej.

Trening czyni mistrza a ja nim zostane :)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mam bana na ankiety %)

Następny temat

Pytanie o testy

MenS