SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prosze o pomoc (brzuch)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 835

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 217
Witam odchudzałem się przez jakies 2 miesiace i przynioslo to rezultaty jednak jadłem mniej i biegałem codziennie po 15 minut

niestety jestem studentem i nie bede miał czasu na sport a chcę utrzymać sylwetkę a nawet pozbyć sie oponki pod pempkiem. Problem jest w tym ze mam miesnie brzucha wykształcone jednak i tak ten brzuch teraz odstaje, prosze o pomoc jak mozna takiemu brzuchowi zaradzic- nie piję alkoholu.


Moje posilki to

8 rano

kawa bez cukru
mleko UHT 3,2% - 300ml inne nie wchodzi w gre
platki Cornflakes - 40g inne nie wchodzą w gre


11.00
Duzy jogurt Jogobella z musli i owocami 400g

14.00
obiad

tutaj duzo zalezy
ziemniaki 300g, surówka z ogórkow, kotlet z piersi kurczaka z panierką ok 120g


lub zupy
flaczki 350g
lub rosół z makaronem (250ml + 200g makaronu Lubella)


lub makaron zapiekany z papryką miesem pieczarkami (calosc ok 400g)


przed 18

serek wiejski piątnica 200g czasami dwa zjem
lub twaróg półtłusty ok 300g


prosze o jakieś wskazówki, poprawienie moich posiłków.
Czasami pozwalam sobie na jedzenie owoców miedzy posilkami albo też wieczorem tak do godziny 21
raz w tygodniu pozwalam sobie na jakąś słodycz baton Kitkat czy Snickers

prosze o pomoc kazdego kto sie na tym zna dziekuje z góry

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 19

Waga: 58

Wzrost: 162

Obwód klatki: 96

Obwód ramienia: nieznany

Obwód talii: nieznany

Obwód uda: nieznany

Obwód łydki: nieznany

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: nieznany

Aktywność w ciągu dnia: studiuję budownictwo na politechnice

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: koszykówka 2 razy w tygodniu po 45 minut

Odżywianie: uwielbiam nabiał oraz słodycze jednak je ograniczam

Cel: poprawa estetyki i proporcji

Ograniczenia żywieniowe: nie

Stan zdrowia: zdrowy

Preferowane formy aktywności fizycznej: godzinę tygodniowo

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: nie

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: nie

Stosowane wcześniej diety: głodówka
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 167 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5383
Cała dieta do wymiany. Poczytaj posty podwieszone, zwłaszcza ten: http://www.sfd.pl/10_wskazówek_żywieniowych-t315293.html
płatki Cornflakes, ziemniaki, mleko itd. należy wywalić jeżeli nie chcesz nabierać zbędnego tłuszczu.
Pzdr.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 1650 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 10367
Z brzuchem jest niestety najwiekszy problem i sama dieta ciezko rozwiazac problem oponki .

Jesli chodzi o twoja diete, to:


8 rano
kawa bez cukru
mleko UHT 3,2% - 300ml inne nie wchodzi w gre
platki Cornflakes - 40g inne nie wchodzą w gre

skoro inne nie wchodza w gre to chyba zostaje ci odsysanie tluszczu . Albo dieta i cwiczenia, albo efekty.
Sniadanie fatalne.

11.00
Duzy jogurt Jogobella z musli i owocami 400g
fatalnie

14.00
obiad
tutaj duzo zalezy
ziemniaki 300g, surówka z ogórkow, kotlet z piersi kurczaka z panierką ok 120g
lub zupy
flaczki 350g
lub rosół z makaronem (250ml + 200g makaronu Lubella)
lub makaron zapiekany z papryką miesem pieczarkami (calosc ok 400g)

abstra****ac od tego co jesz - 4h przerwy pomiedzy posilkami to zbyt duzo. 3h - lepiej

przed 18
serek wiejski piątnica 200g czasami dwa zjem
lub twaróg półtłusty ok 300g

twarog poltlusty OK, wiejski nie. 300g to zdecydowanie za duzo
18:00 to zbyt wczesnie jak na ostatni posilek, chyba ze idziesz spac o godz. 20:30.

Dieta fatalna - czytaj wskazowki zywieniowe, policz dzienne zapotrzebowanie i uluz diete z podanymi wartosiami BTW dla posilkow.

Bez cwiczen bedzie ci b. ciezko osiagnac zamierzony efekt. Chyba bedziesz musial znalezc troche czasu.
I nie mow mi ze student nie moze znalezc czasu - chcialbym miec tyle czasu wolnego jak za czasow studenckich .

Zmieniony przez - MaximusRex w dniu 2009-09-03 00:39:05

___WYTRWALOSC_-_TO_PODSTAWA___SUKCESU_________
Dziennik odchudzania
i fotki z postepow w redukcji: http://www.sfd.pl/Blog/Dziennik_odchudzanie__jak_zrzucic_30kg_w_rok-t521970-s75.html
Foty - s.23, s.53, Podsumowanie s.75

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

THYRO CUTS II

Następny temat

posilek (sql)

WPC zestaw