SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prosze o pomoc

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1013

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

25

Płeć

kobieta

Waga

65

Wzrost

163

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

30

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

pracuje w domu, często ćwicze rano o 7 do 8.15, lub wieczorami kłade się spać o 24

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

5 x w tyg bieg 5 km na czczo+ 15 min brzuch, 1 raz w tyg Pump

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

waga typowa 55kg, lato 2014 przytyłam do 58 wzięlam się za ćwiczenia i odchudzanie schudłam do 55 i szybko przytyłam do 65 i nagle zrobiło się 68, zima 2014 dieta vitali marne skutki zeszlam do 65 , lato biegi przez 3 msc 5 km + cwiczenia jedzenie 1200 m

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

dobry, morfologia okej

Stosowana lub planowana suplementacja

brak
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 68
Kobieta 25 lat
waga - 65
wzrost - 163

Zawsze wazyłam 55 kg skoczyła mi waga do 58 w przeciągu pół roku zdecydowałam się na diete i codzienne ćwiczenia typu mel b etc schudłam około 5 kg pózniej przytyłam 10, pózniej jeszcze trzy kg czyli zrobiło mi się 68 czasem waga wskazywała 69.
kolejne pól roku- zakupiłam diete vitalii troche ćwiczyłam raczej wpadłam w obsesje zleciało mi może 3 kg
następne pół roku - przez 3 miesiące biegałam na czczo dzień w dzień+dużo ćwiczyłam znów mel b itp, śniadanie owsianka + owoc, 2 śniadanie batonik orzech z odrobiną czekolady + obiad jakiś makaron często, lub omlet + kolacja lekka, starałam się 1200 ale nie liczyłam bardzo dokładnie, zdazalo mi się jeść na mieście byłam często w ruchu max jadłam 1500 kcal, zwykle starałam się rozkładać śniadanie 350 obiad 400 kolacja 300 między posiłkami max 200 . głodna nie chodziłam miałam fajny okres w życiu więc posiłki pomijałam i cieszyłam się że są efekty, ale ciastko jadłam, i pozwalałam sobie czasami. pózniej zaniedbałam ćwiczenia, wszedł alkohol okazyjnie i teraz waże 65 znów, skończył się mój aktywny tryb życia jedyny ruch to siłownia, pracuje w domu.

Nie stac mnie obecnie na dietetyka od 2 miesięcy chodze na siłownie, minimum 5 razy dziennie, głownie biegam 5 -6 km + brzuch, czasami na zajęcia ze sztangami typu pump, nie zleciał mi nawet kilogram, od 2 miesięcy.. jestem załamana. ciało może i wygląda lepiej ale wysiłku wkładam na prawdę sporo psotanowiłam jeść normalnie żeby nie mieć znów jojo bo to nic przyjemnego. Wiem że moja dieta jest uboga w białko i jem możliwe za dużo wegli przykładowy jadłospis

śniadanie : owsianka 30 gram na wodzie + szklanka malin + pół kubeczka jogurtu light + kawa na mleku 0.5 % lub sojowym
|| śniadanie - często owoc, lub kromka chleba razowego z twarogiem
Obiad - to co w domu np. kotlet, lub warzywa z kaszą kus kus , ryżem / lub omlet 2 jajka + 3 plastry mozarelli
kolacja- serek wiejski light z oliwkami i pomidorem

notuje w fifatu ile jem kalori wczoraj np 1400 kcal białka 84 tłuszcz 39 węgle 196
inny dzień- 1400 białko 53 tłuszcz 58 węgle 157
czasem coś podjem między posiłkami więc no max jem 1600

Starałam się nie liczyć tak kalori jak wcześniej nie wpadać w obsesje cieszyć się ćwiczeniami no i czekać na efekty i starać się jeść zdrowo to co w domu ale waga stoi w miejscu.. a to już drugi miesiąc.. bardzo chciałabym do grudnia zejść minimum do 60 kg. a czas ucieka nie wiem czy nie błądze i czy dietetyk nie jest nie zbędny po takich przebojach jeśli jednak ktoś jest w stanie naprowadzić mnie na jakiś trop, ile powinnam jeść, jestem w stanie liczyć makro jesli tylko zaczne widzieć efekty które będą trwalsze niż chwile, myslalam zeby kupić białko bo nie jem mięsa za często nie mam pojęcia już co robić. tarczyca okej, morfologia też, troche poniżej normy ale pierwszy raz wyszłam z gabinetu bez tabletek, więc sukces.
nie jem nic białego wszystkie węgle są ciemne z tych dobrych, sery są chude mozarella itp, mleko też, fast fodów zero, jedynie co czasem słodycze to jak uzaleznienie. Kiedyś jechałam na kanapkach i marsach wyglądałam super ale ciągle anemia. Mam dużo czasu na gotowanie na ćwiczenia jestem w stanie zrobić wsztko żeby schudnąć na stałe dam z siebie 100 % jeśli uznacie ze dieteryk jest niezbędny z bólem serca pójde jeśli jednak ktoś mnie naprowadzi na trop a jak już napisałam czasu mam wolnego jestem wstanie sama to ogarnąć, Pozdrawiam i dziękuje najmocniej
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2647 Napisanych postów 50452 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340262
http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_Z_POTRENINGU__INFO_JAK_TO_ZROBIĆ_-t922820.html w takiej formie wrzucamy diety,najlepiej ze skróconym lub bardziej przejrzystym opisem problemu, jak widzisz przy takim słowotoku, mimo ponad 200 odczytań tematu nikt nie palił się do odpowiedzi.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 447 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 10205
jw. Dodam jeszcze, że daj sobie czas i cierpliwości. Chcesz za dużo i za szybko, a nie tędy droga. Przede wszystkim oblicz swoje zapotrzebowanie - http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html?utm_source=SFD&utm_campaign=Szukaj&utm_medium=all. A jeśli szukasz czegoś na trening w domu to zajrzyj do działu o tej nazwie.
P.S - na drugi raz nie pisz tak chaotycznie bo dużo osób zniechęca się już czytając i nie odpowiadają
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 68
Dzięki postaram się jeszcze raz:)
waga stoi w miejscu a ćwicze 2gi miesiąc

BMR: 1404

ćwiczenia : biegam na czczo min 4 x w tyg, 5km + 15 min brzuch, czasami ćwicze siłowo raz w tyg. ciało lekko lepsze.
jedyny ruch dla mnie to siłownia pracuje w domu
miałam 2 razy jojo od 1.5 roku zdązyłam zgubić 5 kg przytyć 12 zgubić 10 przytyć 8. obecnie waże 65. rekord 69. norma 55-57
boje się już że znów zobacze te 69. zazwyczaj odchudzałam się 1200-1300 biegałam dzień w dzień na czczo i chudłam w 3 miesiące, teraz chciałam jeśc "normalnie" żeby nie było jojo ale waga stoi w miejscu, wrzucam mój przykładowy jadłospis.
Czy warto suplementować się białkiem ? w moim przypadku? myślałam o białku zamiast kolacji po ćwiczeniach
ile kalori powinnam jeść? żeby zdrowo przez 2 miesiące pozbyć się 5 kg.. czy to realne?






Zmieniony przez - vanilia90 w dniu 2015-09-13 11:21:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2647 Napisanych postów 50452 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340262
miska wygląda słabo stąd brak efektów , wszelkie dżemy, batony, gotowe musli do wywalenia, sugerowałbym też pójść bardziej w stronę tłuszczu, masz go tyle co nic, za to węgli, w tym z syfu sporo - rozwiązanie może być bardzo proste.
1

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 68
Dziękuję! :) mam pytanie odnośnie sumpelentacji białkiem czy warto, po treningu zamiast owsianki najpierw białko a śniadanie po kilku godzinach? Czy na razie ograniczyć te węgle, a sumplementy później
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 378 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10643
Proszek nie zastąpi Ci mięsa. Dieta kiepska, za duzo owocow, węglowodanów.... Jak zwiększysz tłuszcze to zapewne mięsem - to i białko skoczy w górę. Wegle dawaj potreningowo tylko.

Jak jestem w delegacji to mam wpc, bo śniadania hotelowe są jakie są, raz szwedzki stół, a raz nie - wtedy można przyjąć, że się sprawdza. Natomiast w domu nie mam nigdy problemu z za małą ilością białka...

Więc kasę zainwestuj w warzywa i lepsze źródła tłuszczy, jak jakieś omega3 (ryby, tabsy).

blat i ogień

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 8032 Napisanych postów 6789 Wiek 42 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 319682
Zerknij też na temat o tym co jedzą ladies sfd - http://kulturystyka.pl/co-jedza-ladies-sfd/ powinien pomóc w ułożeniu lepszej i zdrowszej diety.

Κατά τον δαίμονα εαυτού.
------
Mój dziennik: http://www.sfd.pl/DT__Ghorta_ghrrromi_fat-t1096396.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ustawiona dieta - brak efektów

Następny temat

anorektyk który dużo je??

Wheyvita