SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prosze O Szybką Pomoc

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 746

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10785 Napisanych postów 47370 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Mam 14 latek jestem tu nowy i chcialbym was sie poradzic o jakis lepszy trening moje wymiarki to 180 wzrostu 70 waga 31 w bicepsie i 94 w klacie :)


Czy Mozecie Powiedzieć Czy To Jest Dobry Trening Jak Nie To Prosze O Małe Zmiany;)




Dzień I KLATA i BICEPS
Klatka
1. Wyciskanie sztangi na ławeczce poziomej 4x 15
2. Wyciskanie sztangielek 3x 15
3. Rozpiętki 3x 10
biceps :
1. Uginanie ramion ze sztanga 4x 15
2. Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym ze skrętem 3x 15


Dzień II PLECY + TRICEPS
plecy:
1. Wiosłowanie sztangą 4x 15
2. Wiosłowanie hantlem w podporze o ławkę 4x15
3. Martwy ciąg 4x 15

triceps:
1.Wyciskanie francuskie jednorącz siedząc 4x 15
2.Prostowanie ramion w tył ze sztangielką w oparciu w ławkę 4x 15

Dzień III NOGI + BARKI
NOGI
1. Przysiady ze sztangą na barkach 4x 15
2. Hack przysiady - 4x 15
3. Wspięcia na palce ze sztangą na kolanach 4x20
KAPTURY:
1. Szrugsy 4x 15
BARKI
1.wyciskanie sztangi z klatki 2x 15
2. wyciskanie sztangi zza karku 2x 15
3. unoszenie sztangielek bokiem stojąc w górę 4x 15
4. unoszenie sztangi przodem 4x 15
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1366
sam pisałeś ten plan??? bo troche w to wątpie ;/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 1621 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 17763
Nie wiem po co zakladasz dwa takie same tematy.
Powiem tak: jesli masz 14 lat i chcesz cwiczyc w ten sposob- juz mozesz szukac dobrych fizjoterapeutow, masazystow, ortopedow... a polecam robic to teraz, bo wszyscy wyjezdzaja- zanim dorosniesz moze ich juz nie byc- wtedy trzeba miec z nimi kontakty.
W wieku 14 lat trening moze byc ogolnorozwojowy z ELEMENTAMI treningu silowego. Typowy trening silowy jest w moim odczuciu totalnym nieporozumieniem. Nie zgadzam sie zupelnie z radzieckimi specjalistami, ktorzy twierdzili, ze trzeba zaczynac jak sie ma 12 czy 13 lat czy nawet wczesniej. Dla mnie to porazka. Zdania nie zmienie.

Nie ma ludzi nieomylnych...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10785 Napisanych postów 47370 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Dać Rade Napewno Dam Ale Jak Mi To Wyjdzie I Dlaczego GallAnonim Masz Takie Zdanie !:(
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1366
to jak dasz rade to po co sie pytasz idź trenuj i opisz swoje wrażenia po pół roku z wózka inwalidzkiego... po częsci sie zgadzam z gallanonimem a nawet w dużej mieże ale jak chcesz to ćwicz ale swoj trening oprzyj na podstawowych ćwiczeniach z wolnym obciązeniem, a za taki plan sie weź za 2-3 lata.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 1621 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 17763
Zdanie mam takie dlatego, ze masz dopiero 14 lat. Rozwoj koscca u mezczyzny konczy sie gdzies ok. 21 roku zycia. Nie znaczy to tylko, ze dopoki rosniesz to trzeba uwazac, a potem nie. Masz 180 cm wzrostu. Wydawaloby sie, ze to duzo i wiecej nie trzeba. Ale moze masz zapisane w genach 195 cm.
Sadzac po wadze i wymiarach jestes (bez obrazy) typowym szczuplym nastolatkiem. Nie jest to dobry moment, zeby wziac sie za ciezki trening silowy. Mozesz tak jak powiedzialem, wprowadzac jego elementy. Nie moge sie niestety zgodzic co do tych podstawowych cwiczen z wolnymi ciezarami. Jest spore ryzyko wyrzadzenia szkody w mlodym organizmie, jesli bedzie to totalnie bez kontroli.
Moge sie zgodzic na jakies poczatki w wieku 16 lat. Ale 14 dla mnie to znacznie za wczesnie. Moze ja juz jakis za stary jestem tutaj, ale jak mowie- zdania nie zmienie. Ja jak mialem 14 lat to i owszem- cwiczylem. Ladowalem regularnie pompki, podciagalem sie na drazku, podnosilem sobie jakies tam swoje odwazniki (cos ze 3 kg chyba) i robilem nimi mase powtorzen. Ale przede wszsytkim gralem w pile ile wlezie, ganialem po polu, jezdzilem na rowerze do upadlego. I to powinienes robic teraz. Efekt byl taki, ze miesnie byly przygotowane do wysilku. I swietnie zareagowaly potem. A i tak za wczesnie zaczalem, bo mialem 16 lat i narobilem sobie szkod. Wiec po co powtarzac czyjes bledy?

Nie ma ludzi nieomylnych...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Budowanie górnych partii klatki

Następny temat

Mozna Prosic O Pomoc!!!!!!!!!!!!!

WPC zestaw