SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Proszę o sprawdzenie planu treningowego!!!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 890

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 844
Proszę was bardzo o sprawdzenie mojego planu treningowego.
Wiek:16
Waga:65
Wzrost:178
Staż: 6 tygodni ATC obwodowego.

I dzień
Mięśnie klatki piersiowej
1. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4 serie 14-16
2. Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 4 serie 14-16
3. Rozpiętki ze sztangielkami na ławce poziomej 4 serie 14-16

Mięśnie dwugłowe ramion
1. Uginanie ramion ze sztangielkami na kolanku 3 serie 8 -12
2. Uginanie ramion ze sztanga modlitewnik 3 serie po 8-12
3. Uginanie ramion (chwyt młotkowy) 3 serie po 8-12

Nogi:
1. Przysiady ze sztangą 4 serie 12-16
2. Takie wychylenie co ty mi kiedyś mowiłeś 4 serie 14-16
Łydki:
1. Wspięcie na palce siedząc ze sztangą na kolanach 4 serie 15-20

Plecy:
1. Przyciąganie gryfu prostego do brzucha w opadzie tułowia 4 serie 14-16
2. podciąganie się na drążku nachwytem 4 serie max

Mięśnie naramienne:
1. Wyciskanie sztangielek 3 serie 8-12
2. Szrugsy ze sztangielkami 3 serie 15-20
3.Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 3 serie 8-12

Mięśnie trójgłowe ramion:
1.Francuskie wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce 3 8-12
2. Prostowanie ramienia z hantelką w dłoni 3 serie 8-12

Z priorytetem na mase.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 357 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 16013
jeśli na mase to powtórzenia powinny się rozkładać następująco: 12-10-8-6
to mi się rzuciło w oczy

"Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the axe."
A.L.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 122 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2477
Nie wiem za bardzo o co chodzi z tymi seriami np. "3 serie 8 -12" . Poza tym w ćwiczeniu na biceps zmieniłbym kolejność. Najpierw chwytem młotkowym później modlitewnik a na koniec uginanie ramion ze sztangielkami na kolanie. "Takie wychylenie co ty mi kiedyś mowiłeś 4 serie 14-16 " tego też nie rozumiem i wogóle brakuje ćwiczenia na dwugłowy lub czworogłowy mięsień uda w zależności na co jest to ćwiczenie, którego nazwy nie kojarzę . Do pleców dodałbym jedno ćwiczenie i podciąganie zrobił na początku. Jeśli chodzi o barki to brakuje ćwiczenia na boczny akton, a więc tak: najpierw wyciskanie sztangielek, później można unuszenie sztangi w przód stojąc, następnie unoszenie sztangielek w opadzie tułowia, a na koniec sztrugsy. W ogóle to napisałeś dzień pierwszy a kolejnych nie widze . Niedawno pisałem plan komuś innemu więc wkleje go tu. Może Ci się przyda.
1 Dzień:
Klata:
- wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4x10
- wyciskanie sztangielek na ławce poziomej głową w górę 4x10
- butterfly lub rozpiętki ze sztangielkami na ławce poziomej głową w górę 4x12
Biceps:
- uginanie ramion ze sztangielkami stojąc podchwytem z suplinacją nadgarstka 4x12
- uginanie ramion ze sztangą łamaną na modlitewniku chwytem szerokim (na szerokości barków) podchwytem 4x12

2 Dzień:
Plecy:
- ściąganie na wyciągu siedząc drążka z góry nachwytem szeroko (szerzej niż barki) 4x10
- przyciąganie na bramie (wyciągu) trujkąta (rączki) siedząc 4x10
- wiosłowanie hantlą w opadzie tułowia 4x10
- dzień dobry 3x15
Kaptury:
- wznosy barków ze sztangielkami stojąc 4x12
Triceps:
- pompki na poręczach 4x12
- francuskie wyciskanie sztangielki siedząc oburącz 4x12

3 Dzień:
Nogi:
- prostowanie nóg na maszynie siedząc 3x15
- wyciskanie na suwnicy (45 stopni) 4x12
- uginanie nóg na mszynie stojąc lub w leżeniu na bramie (wyciągu) 4x15
- wspięcia na palce siedząc 4x20
Barki:
- wyciskanie na suwnicy zza karku 4x12
- unuszenie sztangi w przód stojąc 4x10
- unoszenie sztangielek w opadzie tułowia siedząc 3x15
Przedramię (nie jest konieczne, ponieważ itak będzie dobrze się rozwijać, ale zawsze lepiej je zrobić ):
- nawijanie i odwijanie linki 3 razy (Ćwiczenie wygląda następująco: do drążka jest przymocowana linka, do której przyczepiasz ciężarek a następnie nawijasz i odwijasz linkę, co robisz poprzez kręcenie drążkiem. Opisałem je, ponieważ przypuszczałem, że po nazwie niewiele się domyślisz )
Sądzę, że ten trening będzie dobry. Może Ci się spodoba.
POZDRO
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 844
Dzięki wielkie a z "tym to co mi kiedyś mowiłeś" wysyłałem do kolegi i zapomiałem zmienić.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

HELP (to nie plan do oceny) ;p

Następny temat

Gdzie tkwi problem?

Water