SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Proszę o rady co do mojego planu treningowego

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 563

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 55 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 10730
Witam. Na wstepie chcialbym powiedziec ze dopiero zaczynam swoja przygode z silownia. Pierwszy trening byl wprowadzajacy po ktorym mialem zakwasy na brzuchu i bicepsie jak cholera ale dobra przejde do sedna sprawy. Otoz dzisiaj bylem na drugim moim treningu i dostalem od instruktora plan treningowy. Prosze o rady jakies komentarze co do mojego treningu bede wdzieczy. A więc: Poniedziałek klatka: -wyciskanie sztangi na płaskiej ławce 4x(6-10) - wyciskanie sztangi na skośnej ławce(suwnica) 4x(6-10) - rozpiętki na maszynie 3x(10-12) bicepsy: - uginanie ramion ze sztangą w pozycji stojącej 4x (8-12) - uginanie ramienia ze sztangielką na modlitewniku 3x(10-12) brzuch: -skłony na skośnej ławce 3x(15-25) - unoszenie nóg na przyrządzie 3x(15-20). wtorek: mięśnie czworogłowe ud: - przysiady 4x(6-10) -prostowanie nóg w pozycji siedzącej 3x(12-15) mięsnie dwugłowe ud: martwy ciąg o prostych nogach 4x(8-12) -odwodzenie nogi do tyłu na maszynie 3x(10-12) pośladki: - unoszenie tułowia w opadzie na przyrządzie 3x(12-15) łydki: -wspięcia na palcach w pozycji stojącej 3x(12-15) czwartek: barki: wyciskanie sztanki zza karku(suwnica) 4x(6-10) -wyciskanie hantli w pozycji siedzącej 3x(10-12) -unoszenie sztangielek bokiem 4x(10-15) tricepsy: -francuskie do czoła w pozycji leżącej 4x(8-12) -prostowanie ramion na wyciągu w pozycji stojącej 3x(10-15) brzuch: spięcia brzucha w pozycji leżącej 3x(25-30) - unoszenie nóg na przyrządzie 3x(15-20) piątek: plecy: -podciąganie na drążku do brody 4x(6-10) -ściąganie linki wyciągu pionowego do karku 3x(10-12) - wiosłowanie na wyciągu poziomym 4x(8-12) -wiosłowanie sztangą w opadzie 3x(8-10) tylne aktony barków - unoszenie sztangielek w opadzie 3x(10-12) czworogłowe grzbietu ''kaptury'' -unoszenie barków w pozycji stojącej(sztanga) 3x(8-10) brzuch: -ściąganie linki wyciągu w pozycji klęczacej 3x(20-25) -scyzoryki 3x(15-20). I to by było na tyle jak sami widzicie zaczynam cwiczyc 4x w tygodniu systemem: poniedzialek-wtorek-czwartek-piatek. Plan jest ogolnie na przyrost masy miesniowej. Co o tym sadzicie prosze o opinie ?? strzelam sogi dla wszystkich ktorzy raczyli by mi pomóc, doradzic cos itp.. Cwicze w fitness klubie gdzie mam do dyspozycji instruktora ktory ma mnie na oku. Pozdrawiam

Zmieniony przez - zirytowany w dniu 2008-01-24 21:11:31

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 466
No cóż, instruktor od czegoś tam chyba jest, więc do jego sugestii też możesz się stosować ;) Ja na początek poleciłbym trening obwodowy ACT, od tego najlepiej zaczynać.

[Edit]
ACT to trening ogólnorozwojowy, gdzie na każdym treningu ćwiczysz każdą partie ciała, żeby przygotować ją do późniejszych wysiłków. Dzięki temu treningowi rozbudujesz sylwetke, spalisz tłuszcz, zwiększysz siłę. Z tego co pamiętam to powinno się go robić przez pierwsze dwa miesiące. Życze dużych przyrostów ;)

Zmieniony przez - flash_608 w dniu 2008-01-24 22:01:07
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 55 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 10730
no dzięki dzieki za rady tak jak mowilem sogacz poszedl i wzajemnie zyczę to samo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23462 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 94903
tak jak kolega powiedział... na początek zacznij od ACT, masz w postach podwieszonych :)

po 2 miesiącach, pomyśl o FBW no albo jakimś delikatnym splicie ;)

Kulturystyka to przede wszystkim cierpliwość ;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

MASSA - Kimi_fan

Następny temat

O CO TUTAJ CHODZI Z TYMI RZEŻBAMI !!!!!