SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Proszę o porade.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 665

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 68 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 849
Witam jestem nowy na tym forum. Mam na imię Adam i 18 lat (rocznikowo 19). Założyłem tutaj konto bo potrzebuje fachowej pomocy. Otóż tak w skrócie przedstawię moją historie:
Jakieś 2 lata temu ważyłem 66 kg byłem bardzo chudy i wysoki ok. 180 typowy ektomorfik . Chciałem przytyć bardzo kupiłem sobie 5 kg gainera i piłem go jak mi się podobało nie ćwicząc za bardzo tylko lekko w domu do tego jadłem bardzo dużo. Robiłem to około roku i doprowadziłem się do takiego stanu jak teraz na fotkach. Postanowiłem to zmienić i trochę potrenować. Na dzisiaj moja waga to na czczo 87,3 kg (sam tłuszcz) wzrost 1,93 cm. w pasie 93 cm. Jak widzicie mam straszną oponkę na brzuchu ( jak siedzę i zmierzyłem sobie faldę na brzuchu to ma około 2,5 cm.Dodatkowo wydaje mi się że moje sutki zaczęły robić się lekko stożkowe ;/( fotki nie oddają tego ale naprawdę brzuch mam bardzo duży.) Moim celem jest zrzucenie tego tłuszczu i zabranie się do robienia suchej masy.
Dieta: otóż wyliczyłem że powinienem dostarczyć około 3300 kcal. Typowej diety co do grama nie będę miał bo nie stać mnie na to. Lecz zacząłem się dostosowywać do 10 wskazówek. Ograniczyłem do zera fast foody, cole, chipsy , batony itp. Będę jadł tyle kcal ile mi potrzeba i zdrowe 5-6 posiłków pełne w białko tłuszcze i węglowodany.
Trening: do dyspozycji mam ławkę i ok. 60 kg obciążenia ( planuje zakupić więcej ) chciał bym robić normalny trening tylko nie wiem jaki czy split czy fbw czy jaki inny. Chciał bym zacząć biegać lub interwały tylko niech ktoś mi doradzi ile km i w ogóle w jakie dni.Dodam że uczę się jeszcze i od poniedziałku do piątku od 8 do 15 jestem w szkole.

Fotki:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/26dd5255893e25cc.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dea56c096e76df02.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d55c834c876a1599.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b7444eb06b89c99c.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c72ad84c44ca34e4.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d154fbc4fa1f2480.html


Proszę kogoś o pomoc dotyczącą tych treningów i biegania. Jakieś wskazówki resztę ja sobie poszukam rozpisze i wrzucę tutaj.


Zmieniony przez - phenom93 w dniu 2012-03-17 15:32:40
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1333 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 39318
IMO stare, dobre FBW będzie dobrym rozwiązaniem. Poczytaj o głównych założeniach FBW i ani mi się waż wykręcić od złożonych ćwiczeń (siady, MC itp)
Czemu FBW? - powinno zaowocować większym wydatkiem energetycznym niż split.

Rozpisz sobie (tu, w zeszycie) swoje posiłki (pora + ilość białka tłuszczy węgli). Możesz mieć spore rozbieżności z tymi 3100 kcal.

Ogólnie się zapuściłeś, pewnie też inne grzeszki się nałożyły...
Ale dobrze, że chcesz cokolwiek ze sobą zrobić.

Jak dieta będzie na oko, to i efekty będą "na oko". Tego nie przeskoczysz
Dobrze kombinując znajdziesz tanie i pożywne żarcie.


Co do interwałów - masz wystarczającą kondycję, by wytrzymać treningi HIIT, TABATA? (zapoznaj się z nimi)
Ewentualnie po siłowym wykręć te 20-30 min aero.

Tyle mi przychodzi do głowy. No i czytaj - znajdziesz tu sporo wartych uwagi tematów.


Zmieniony przez - Danio135 w dniu 2012-03-17 17:41:43

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 68 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 849
dzięki za poradę ;/ nie miałem czasu ostatnio tu wejść i nie mogłem odp ale już jestem :D

Więc tak od kilku dni zacząłem dietę nie jem już żadnych fastfoodow , pije tylko wodę lub zielona herbatę . Skończyłem z podjadaniem na noc. Jest bardzo źle ;p ciężko mi się przyzwyczaić ale dam rade.

Trenuje na razie Splitem bo FBW jeszcze nie ułożyłem.Robię wszystkie ćwiczenia na jakie pozwala mi sprzęt .Ale MC i przysiady robię mniejszymi ciężarami bo mam lekkie problemy z dolnym odcinkiem kręgosłupa.

Dietę trzymam jak tylko się da.

Kondycje mam bardzo dobro do niedawno trenowałem boks, więc kondycja jest. Z bieganiem nie ma problemów w ogóle.
Znalazłem fajną tabate na forum : http://www.sfd.pl/Tabata_squat_by_PePoNeNt-t599261.html
To trenować tabatę czy HIIT ? kiedy i ile. I przy siłowym trenować brzuch ? Biegać coś ?

Oto nowa fotka mojego fatalnego brzucha :
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6874ac602679e6cc.html  (fotka robiona na noc przed spaniem po całym dniu)

Musze coś z nim zrobić. Ponieważ ostatnio poszedłem kupić sobie jeansy i nawet nie mogłem znaleźć na siebie z takim pasem na taki wzrost. W ogóle idą wakacje jak będę wyglądał na plaży lub w t-shircie z takim brzuchem będę wyglądał jak jakiś +40 z piwnym . W ogóle jest szansa ze bym zdążył do wakacji.??
Moje w ogóle taki małe skryte marzenie to żeby kiedyś jeszcze w życiu zobaczyć u siebie mięśnie brzucha.

P.S i jeszcze jedno czy jakiś spalacz by się nadał ?

Czekam za poradami.

Zmieniony przez - phenom93 w dniu 2012-03-21 14:25:29

Zmieniony przez - phenom93 w dniu 2012-03-21 14:30:04
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 68 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 849
pomoże ktoś :D ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50338 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Nie masz pojęcia co to jest HIIT, co? Gdybyś choć raz go zrobił, to wiedziałbyś czy to dalej robić czy nie A jeśli się upierasz przy HIIT, to znajdź górkę taki podbieg ze 100m i wbiegnij na nią, potem zejdź, potem znowu wbiegnij, zejdź... Zrób sobie z 5-6 takich cykli to będziesz pewien, że to właśnie HIIT a nie jakiś lajtowy trening na rowerze.
Tabata od Pepa, to dla grubasów jest a nie dla Ciebie. Ty sobie zrób ze sztangą, zarzuty albo burpees a nie takie lajtowe machanie.

Zmieniony przez - Morales_37 w dniu 2012-03-22 18:17:47
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy dla dziewczyny - do oceny

Następny temat

Warzywa w przedtreningowym.

nutloveb