SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Proszę o poradę. Trening pośladków. Co robię nie tak?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 105

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Wiek

Waga

Wzrost

Cel treningowy

Staż treningowy na siłowni

Uprawiane inne sporty

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Dieta

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Zażywane suplementy

Ostatnio przerabiany plan

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 7 dni Przeczytanych tematów 18
Witam wszystkich. Z góry przepraszam za choas mojej wypowiedzi , mimo to mam nadzieję ze w miarę zrozumiale przedstawię mój problem, a skupiony jest on na pośladkach.
Mam 21 lat, 54 kg, 167 cm wzrostu.
Zacznę od tego ze od zawsze bylam i jestem szczupła, kiedys wręcz wyglądałam jak patyk, jednak wyjątkiem byl "tył" (posladki) i nogi, zawsze trochę większy, odstający. Wydawało mi się ze to wygląda dziwnie, nienaturalnie. Moim problemem jest to że niewiem jak go trenowac, bo owszem płaski nie jest, wrecz przeciwnie duzo tłuszczu. A wiadomo jak zacznę go odchudzac aby pozniej go ładnie umiesnic i ujedrnic, sprawie ze zaczne tez chudnac z innych czesci ciala a tego nie chce . Aktywnosc nigdy nie byla mi obca, duzo jezdze na rowerze, spaceruje, pare miesiecy temu uczeszczałam na silownie ale zrezygnowałam ( nie mialam ulozonego planu treningowego i wszystko wygladalo chaotycznie). W koncu przerzucilam sie na treningi domowe. Początkowo cwiczyłam nawet 5- 6 razy w tygodniu , sa to treningi siłowe, z gumami oporowymi. Teraz cwicze do 4 razy w tyg. Przejde do opisu mojego problemu:
1) jak trenowac/ co trenowac aby umięsnic i ujedrnic posladki? /czy musze narazie spalic tą tkanke tluszczową z tego miejsca( uwzgledniając ze z innych miejsc tez bedzie chudnac gdy wlącze cardio..) aby pozniej moc trenowac to miejsce silowo? Czy jesli teraz trenuje z gumami oporowymi ( 3-4 razy w tyg tą partie ciala) to popelniam bład?
Efektów w ujedrnieniu nie ma, cellulit pod posladkami nie znika.
2) Zauwazylam ze odkąd zaczęlam cwiczyc posladki pogłebiły mi sie hip dips z ktorymi tez zawsze mialam problem. Wydaje mi sie ze ta "dziura z boku" wyglada jeszcze gorzej, i sie coraz bardziej poglebia przez co jak soje tylem to posladki sa tak strasznie wklesle z boku...i zaczyna to przypominac kwadratową pupe. Skupiam sie na cwiczeniach na kazdy z miesni posladkowych, ze wzgledu na te wglebienia robie wiecej cwiczen na miesien maly i sredni.
W tym momencie niewiem jak mam dalej cwiczyc, czy wogole cwiczyc czy dac spokoj, bo widze ze z moim tylkiem robi sie cos nie tak, wyglada okropnie przez te wklesniecia i wogole brak jakichkolweik pozytywnych efektow.
Jesli chodze o diete, odzywiam sie zdrowo, nie licze kalorii, ale napewno nie jestem na deficycie ( lubie duzo zjesc;d ), dostarczam do organizmu niezbedne skladniki odzywcze, zero fast foofow, slodyczy.
Bardzo prosze o rade, w miare mozliwosci postaram sie odpowedziec na inne pytania jesli nie uwzgledniłam w tej wypowiedzi wszystkiego. Dziękuje.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 6 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 991
Przede wszystkim wrzuć zdjęcie tyłem i z boku, żebyśmy wiedzieli wizualnie o czym mówisz. Hip trusty i przysiady ze sztangą z tyłu w ilości do 5 powtórzeń, a więc z odpowiednim ciazarem np. z max Twoim na 6 próbowałaś??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 7 dni Przeczytanych tematów 18
Jako że ćwiczę w domu, to nie posiadam np. sztangi. Cwiczę z gumami oporowymi głownie czarna czyli najcięższy opór. Robię hip trusty, odwodzenia nogi w bok, do tyłu, chodzenie do boku itp.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 7 dni Przeczytanych tematów 18
Co do zdjęcia, niestety nie posiadam takiego "tyłem" eby pokazac jak to dokladnie wygląda i z boku, przez legginsy czy spodnie niestety nie bedzie tego tak widac. :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9765 Napisanych postów 9931 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 238565
Trenować należy całe ciało , jeśli jest za duży i z tłuszczem jak pisałaś to trzeba redukować ( dieta z deficytem + trening) i nie ma tak dobrze że będziesz tylko tracić z pupy lub ją później budować ) tłuszcz ubywa z całego ciała równomiernie i nie mamy wpływu na lokalizacje .

Jeśli chcesz dobrych efektów ( ale nie szybko bo takich nie ma ) to trzeba najpierw zredukować do odpowiedniego poziomu a potem po kilku miesiącach zacząc ćwiczyć na zerze lub na malej nadwyżce kcal
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 7 dni Przeczytanych tematów 18
Dziękuję za odpowiedź. Rozumiem ze skutkiem braku efektów jest po prostu źle dobrana taktyka treningów . Powinnam się skupić głównie na cardio nie wyłączając całkiem treningów z oporem , czy robić samo cardio ?
Co do tych wgłębień po bokach , ten stan się nie pogorszy na wskutek spalania tkanki tłuszczowej?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Początkująca w domu-trening posladkow

FuckBaton