SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Proszę o pomoc w ułozeniu rozpiski.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 9550

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12
Witam! Proszę o pomoc w ułożeniu rozpiski.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 16

Waga: 75,6

Wzrost: 174

Cel treningowy: Siła; Rzeźba

Staż treningowy na słowni: brak

Uprawiane inne sporty: -

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): siłownia

Dieta: brak

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 6019 Wiek 13 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 35589
Podać od razu numer konta czy wolisz poczytać posty podwieszone? Wierz mi, dogadamy się i tak, i tak

"In the end, everybody bleeds the same"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6180 Napisanych postów 44483 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 354342
Alu widze, ze dowcip sie ciebie 3ma, ale interesy prosze w targowisku zalatwiac, a nie tutaj

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 39811
zgredzik93

prosze bardzo-mowisz i masz.

przeczytaj uwaznie,co napisalem w linkach ponizej:

http://www.sfd.pl/FBW-t460830.html (tu dowiesz sie,co twoj plan powinien zawierac...) 



http://www.sfd.pl/progresja-t460928-s2.html (...a tu jak zwiekszac obciazenia) 


w pierwszym linku,znajdziesz przykladowy uklad 6 cwiczen,ktory bedziesz powtarzal 3 x tyg.
do tego zestawu-jeslli chcesz-mozesz dolaczyc 1cw.na brzuch lub lydki,wykonywane pod koniec treningu.
razem na kazdej sesji masz wykonac nie wiecej,niz 7 cwiczen.

parametry,czyli dobor serii oraz powtorzen,przerw wypoczynkowych,itd.

w twoim konkretnym przypadku,mozesz zaczac od minimalnej ilosci serii wlasciwych,tzn.

ogolem wykonasz 3 serie kazdego cwiczenia,lecz tylko jedna z nich(ostatnia)bedzie najciezsza.
wg schematu:

seria 1 - 50% CD

seria 2 - 75% CD

seria 3 - 100% CD

CD-ciezar docelowy,tj.taki z ktorym wykonasz ostatnia decydujaca serie.

wykonuj ilosc powtorzen w przedziale: 12-15
czyli w dwoch pierwszych seriach(to bedzie twoja rozgrzewka) wykonasz zawsze 15powt.(czyli gorny limit)-natomiast w trzeciej-ostatniej,decydujacej-masz wykonac nie mniej,niz 12powt.czysto technicznie,bez ruchow oszukanych,bez pomocy partnera....ale nie wiecej,niz 15powt.
z chwila,kiedy w ostatniej-trzeciej-serii wykonasz gorny limit,czyli 15powt.-na nastepnym treningu doloz troche obciazenia.(2,5-5kg zaleznie od cwiczenia) i znowu staraj sie zrobic 15powt.

podany uklad nie dotyczy:
- podciagania na drazku-tu w kazdej serii(tez 3) masz zrobic tyle podciagniec,ile bedziesz w stanie.
- brzucha-wybierz jakies cwiczenie i zrob max ilosc powtorzen.

przerwy wypoczynkowe-max 90s

pocwicz tym planem kilka tygodni,potem zmienimy troche parametry(serie;powtorzenia)i bedziesz jechal dalej.

czegos nie bedziesz wiedzial-pytaj.

pozdrawiam.


Zmieniony przez - traktor71 w dniu 2009-04-09 23:36:33

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12
traktor71 dziękuje za pomoc, SOG poleciał;]
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomocy- problemy z rozrostem klatki piersiowej

Następny temat

Co myslicie i tym treningu???jest to rozpiska na caly tydzien i na biceps jaki jest??

Fruzelina