SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Proszę o pomoc w ułożeniu treningu - szkoła oficerska lub jednostki specjalne

temat działu:

Trening dla początkujących

Ilość wyświetleń tematu: 106

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Wiek 118 dni Na forum 118 dni Przeczytanych tematów 18
Hej.

Mam 24 lata. Jakiś czas temu zacząłem trenować siłowo. Po pewnym czasie dorzuciłem rozgrzewkę biegową i to wystarczyło, by zjechać kilka kg. Waga wyjściowa, to było około 90kg przy 170cm wzrostu. Trenowałem treningiem z art.pierwszy rok treningów, z własnymi modyfikacjami - staram się manipulować seriami, przerwami, ćwiczeniami i obciążeniem w zależności od tego jak się czuję. Aktualnie trening mój składa się z FBW (z etapu gdzie jest 6 ćwiczeń, bodajże 3.), obwodowo brzucha (3serie z 1 min przerwą, robię kolejno bez przerw unoszenie nóg, spięcia z obc., russian twist z obc. - wszystko po 12x) + cardio (20-30 minut) na rowerze stacjonarnym. Z każdym tygodnie wyglądam lepiej, chociaż waga spada bardzo powoli, potrafię ważyć 82-86kg w jednym tygodniu - ale wygląd się znacznie poprawia, nawet żyła na bicu zaczyna się pojawiać.

Chcę pójść krok dalej, gdy byłem młodszy marzyłem o szkole oficerskiej. Postanowiłem, że przygotuję się na testy do szkoły oficerskiej lub do jednostek specjalnych. Poza pracą na etat, której nie cierpię, nie mam za wiele do roboty. Cel chcę zrealizować w przyszłym roku - 2021.

Chcę prosić o pomoc w ułożeniu treningu. Sam trening mogę sobie ułożyć biorąc coś z neta i empirycznie dostosować do siebie. Chodzi o to, że chcę dużo trenować, bo trening sprawia mi przyjemność. To chyba najlepszy czas w ciągu mojego tygodnia. Nie chcę natomiast się przetrenować. Chcę to zorganizować stopniowo, nie mam na tyle doświadczenia, by to rozłożyć.

Gdy sytuacja z pandemią się ogarnie i otworzą siłownie, sekcje SW, to chcę trenować karate kyokushin (+judo, jeśli jest sekcja dla dorosłych w moim mieście, muszę się zorientować.. lub ewentualnie sam boks) + trening siłowy z żelastwem + kalistenika + basen + biegać + przynajmniej 1 raz w tygodniu trening biegowy i basen na większy dystans. Wygląda na to, że mam trochę czasu.. wszystko jest pozamykane. W związku z tym chcę się przygotować w jakimś rozsądnym tempie. Czy mogę prosić o podpowiedź jak to ogarnąć? Myślałem, by na sam początek przerobić Armstronga (to z podciąganiem) + zostawić FBW 3x + dorzucić bieganie w dni wolne od FBW 3x.

Co może być istotne - odżywianie - nie mam zamiaru liczyć kcal i makro, ale chcę się zdrowo odżywiać i stworzyć prosty plan, wg.którego dostarczę około 1.5-2g B/kg mc.

Może ktoś jest w stanie mi podpowiedzieć mając nakreślony temat? Pozdrawiam!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12532 Napisanych postów 121910 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1405068
zapozanj się z tematem https://www.sfd.pl/***TRENING_DLA_PRZYSZŁYCH_ŻOŁNIERZY***-t462955.html 

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8470 Napisanych postów 150884 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1191694
Gdy sytuacja z pandemią się ogarnie i otworzą siłownie, sekcje SW, to chcę trenować karate kyokushin (+judo, jeśli jest sekcja dla dorosłych w moim mieście, muszę się zorientować.. lub ewentualnie sam boks) + trening siłowy z żelastwem + kalistenika + basen + biegać + przynajmniej 1 raz w tygodniu trening biegowy i basen na większy dystans.

przede wszystkim trening powinien byc dostosowany do tego, jakie bedziesz mail wymagania na testach sprawnosciowych itd. pan powinien byc dostosowany do tego jakie beda do zaliczenia konkirencje podczas egzaminu. nie ma sensu robic wiec za duzo niz potrzebujesz a bardziej tez skupic sie na tym, by orgaizm mial czas na regeneracje



Co może być istotne - odżywianie - nie mam zamiaru liczyć kcal i makro, ale chcę się zdrowo odżywiać i stworzyć prosty plan, wg.którego dostarczę około 1.5-2g B/kg mc.
a ja bym proponowal zaoznac sie z tym tematem o wiele blizej, gdyz dobrze skomponowana dieta pzwoli ci na to, aby latwiej osiagnac zamierzony cel.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prośba o ocenę i porady. Trening w domu

FuckBaton