SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Proszę o pomoc w ocenie budowy

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 742

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 159
Witam serdecznie
Proszę o pomoc w określeniu typu sylwetki. Myślałem. że jestem endo, ale mam za delikatny kościec, więc jestem mieszańcem...ale kogo z kim?
Siłowo ćwiczę od około roku jednak ostatnie miesiące to głównie aeroby (rower, bieganie), a siłka 1-2x w tygodniu plus zabawowo treningi sportów walki.
Z góry dziękuję za pomoc







Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 7541 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 45102
ekto-endo zalany z zalążkami gino :)

Zmieniony przez - metakreta w dniu 2012-11-04 00:10:05

desiderata

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 777 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 52435
Skinny fat

joł!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 7954 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 46406
Zalany jesteś masz jakąś dietę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 9408 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 85038
Modafen
Skinny fat


ja też bym za tym obstawiał
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12036 Napisanych postów 160428 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1234369
to nie skinny fat.
nie ma zbyt wiele typowo skrajnych somatypow. jak endo, mezo, ekto, sa mieszene budowy ciala.