SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Proszę o pomoc w doborze odpowiednich ćwiczeń.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 541

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 108 dni Przeczytanych tematów 135
rion10
Tutaj tak samo jak w martwym nie schodź tak nisko z tym powtórzeniami.

Tego wąskiego chwytu już bym nie dawał tylko dał go w tricepsie.

A triceps wycisk wąski, francuz i ewentualnie te pompki.

Drążek zakup jak będziesz mieć możliwość.


W takim razie co byś polecał na klatę jako 4 ćwiczenie, bo wydaje mi sie, że 3 to za mało panie kolego :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3032 Napisanych postów 49984 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 654697
Ja bym tam nic już nie dokładał bo objętość masz sporą, wprowadź jakieś sensowne tempo i będzie dobrze.
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 108 dni Przeczytanych tematów 135
rion10
Ja bym tam nic już nie dokładał bo objętość masz sporą, wprowadź jakieś sensowne tempo i będzie dobrze.


Jeżeli tak uważasz, ale względem innych partii ciała wydaje mi się, że mało.

Teraz najgorsza rzecz, nie wiem jakie robić ćwiczenia na uda nie mają dostępu do maszyn. Wiadomo, że przysiady, ale co dalej?
I ile serii na 4 głowe i ile serii na 2 głowe? :p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3032 Napisanych postów 49984 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 654697
Klatka piersiowa nie jest jakąś dużą partią mięśniową więc jej wystarczy. Tak jak pisałem wyżej tempo odpowiednie w wielu kwestiach załatwia doskonale sprawę.

Co do nóg to możliwości jest sporo masz przysiady przednie, tylne, goblet squat, wykroki, wspięcia itd bez maszyn nogi zrobisz bardzo dobrze.

Porównywalna ilość serii na przód i tył uda
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 108 dni Przeczytanych tematów 135
rion10
Klatka piersiowa nie jest jakąś dużą partią mięśniową więc jej wystarczy. Tak jak pisałem wyżej tempo odpowiednie w wielu kwestiach załatwia doskonale sprawę.

Co do nóg to możliwości jest sporo masz przysiady przednie, tylne, goblet squat, wykroki, wspięcia itd bez maszyn nogi zrobisz bardzo dobrze.

Porównywalna ilość serii na przód i tył uda


Zaraz coś z tego zmiksuje, wystarczy po 3 cwiczenia na 4glowe i 2 glowe 4serie w kazdym?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3272 Napisanych postów 42211 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 325894
Wystarczy. Tylko nie zapomnij jeszcze o lydkach.
1

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 108 dni Przeczytanych tematów 135
ronie220
Wystarczy. Tylko nie zapomnij jeszcze o lydkach.


Jasna sprawa, ale teraz tak myśle, że 3 dni to jednak trochę mało i tak się zastanawiam czy nie dac 4 dni, a w 4 dniu
Barki, brzuch, lydki i przedramie a reszta jak jest. Co o tym myślisz, bo widzie, że jakbym mial trenować nogi+lydki+barki to mi zejdzie z W godziny, a to chyba za duzo :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3032 Napisanych postów 49984 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 654697
Jak już masz 4 dni treningowe to lepiej zrobić push/pull lub góra/dól z każdą partią trenowaną 2 razy w tygodniu

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena planu treningowego