SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Proszę o pomoc przy suplementacji

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 548

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 366
Ćwiczę rok, Ostatnie 5 miesięcy to FBW. Pora zacząć się suplementować. Cel: Masa

Mam na wydanie około 500zł.

1. Moja propozycjia (jak coś zaproponujcie od siebie albo co jeszcze dodatkowo)

OLIMP BCAA Xplode 500 g
Białko OSTROWIA WPC 80 5000g
OLIMP CARBONOX 5000g
Nutrend - Flexit Drink na stawy 400g
OLIMP Creatine Xplode 500g

2. Przez 50 dni chcę zarzywać suple a potem brak kasy i co dalej ??

3. Ile i kiedy brać bcaa w dni nie treningowe ?
4. Czy carbo zastąpi dextroze ?
5. Ćwiczyć splitem? czy dalej FBW ?
6. Suple zażywać tak jak pisze w ich opisie? jak nie to jak ?

Odpiszcie na kilka tych podpunktów ;) Będę wdzięczny ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Remik7 Ćpaj Sport
Ekspert
Szacuny 742 Napisanych postów 34664 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 254640
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 67 Napisanych postów 10282 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 52628
najlepiej to daj pełną ankietę działu
wtedy doradzimy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 366
Diete zaczynam razem z suple...nie będzie ona taka świetna bo mniej więcej bedzie wygladała tak:

rano: płatki owsiane i mleko
przed obiadem: pare jajek
na obiad: ryba (ziemnkai albo ryz)
kolacjia: sery, tarogi z chlebem

+ orzechy codzien troche oliey z oliwek

a reszte uzupelneinie wlasnie suplami
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 67 Napisanych postów 10282 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 52628
od razu na start pierwszy posiłek jest do du...py !!!
gdzie tu wartościowe białko,tłuszcze?
reszta posiłków tez
dopracuj odżywianie
lektura do opanowania http://www.sfd.pl/10_wskazówek_żywieniowych-t315293.html

Zmieniony przez - giecik w dniu 2011-10-04 10:50:43

Zmieniony przez - giecik w dniu 2011-10-04 10:51:27
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 366
Sorry nie wiedziałe że do każdego działu idzie ankieta.

1) opis wygladu: lekki zarys mięśni, nic specjalnego przy wadze 70kg
2) wiek: 21
3) waga/wzrost: 70/178
4) staż: 1
5) cel: masa
6) wcześniej suple: z 10 miesięcy temu troche kreatyny i gainera ale to tak bez zastanowienia
7) stosowane wcześniej spalacze: nie
8) suplement stosowane przez ostatnie 60 dni wolnych od
9) ponad 200
10) informacje na temat diety: narazie brak diety, yżej napisałem jak mniej wiecej będzie wygladać
11ilość funduszy: 500-600 zł
12) pomóżcie odpowiedzić na pytania które zadałem na początku i doradzcie coś początkującemu ;)

Zmieniony przez - grzechus7 w dniu 2011-10-04 10:54:38
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8480 Napisanych postów 150929 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1191908
suple ok, kwestia teraz odzywiania, jak nie dopracujesz tego punktu, to szkoda troche kasy.
ja bym na razie wstrzymal sie z kreatyna, bo jak ulozysz dobra diete-odpowiednia pod katem budowania masy miensiowej, to zobaczysz jak ruszych z kopyta do przodu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 266 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 13139
Dieta:
1. 100g płatków<trochę rodzynek do smaku, dżem lub jogurt smarowania> + 4 białka 1 jedno całe jajko- standard albo placek albo owsianka osobno i jaja osobno.

2,3,4, 32g białka + 70g ww + porcja warzyw
przed snem 200g sera/ryby + 15g tłuszczu

Teraz tak 32g białka to około 150g piersi, 200g ryby, puszka tuńczyka, 1,5 miarki białka, 150g indyka, itp.
70g ww to worek ryży, 100g kaszy, makaronu, 200g pieczywa, 160g otrębów, 100g płatków owsianych, 160g płatków błyskawicznych
15g tłuszczu to 2 łyżki oliwy, 30g orzechów/masła orzechowego

Suplementacje oparłem na produktach SFD

zakładając trening 3x w tyg
w dni treningowe:
rano naczczo 5g Pure Creatin
przed treningiem 1 porcja Pure Power
po treningu: 1 porcja Complete Workout Support + 1 porcja leucine Carboplus + 10g Pure Creatine

i teraz po 40-50 min zależy jak się czuje żołądek możesz dać 100g ryżu i 1 porcje WPC protein plus albo normalny posiłek

w dni nie treningowe dajesz tylko kreatynę 3x po 5g

Creatin-39
pure power 79
CWS -52
Leucine Carbo 22
wpc 3 op- 117
razem 309pln do tego możesz dać witaminy, omega 3-6, gainera nie kupuj lepiej samemu zrobić

możesz dokupić bcaa z sfd i dawać w dni nie treningowe rano, w ciągu dnia i przed snem

Zmieniony przez - AsweS w dniu 2011-10-04 11:43:09
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 366
Macie racje skupie sie bardziej na diecie :) a jeszcze zapytam

1. Przez 50 dni chcę zarzywać suple a potem brak kasy i co dalej ?? zostac ewent. przy jakims jednym suple?

2. Ile i kiedy brać bcaa w dni nie treningowe ?

3. Ćwiczyć splitem? czy dalej FBW ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

rozpiska supli

Następny temat

pytanie na temat mono:)

FuckBaton