SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Proszę o pomoc

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 685

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 513
Witam mam problem z ulozeniem planu treningowego jestem poczatkujacy i w miare mozliwosci prosze o pomoc. mam 21 lat 179cm wzrostu 86kg fat ok 18% cel treningu masa. moj aktualny plan wyglada nastepujaco:
Poniedzialek: Klatka, triceps
Wyciskanie sztangi na skosie 3s. 12,10,8
Wyciskanie sztangi na lawce poziomej 4s. 12,10,8,6
Rozpietki 2s. 10,8
Francuskie wyciskanie sztangi 3s. 10,8,6
Prostowanie ramienia w opadzie tulowia 3s. 10,8,6
pompki w podporze tylem 2s. max

Sroda: plecy, biceps
Podciaganie na drazku do brody w szerokim nachwycie 3x 12-6 (niestety nie mam drazka wiec tego nie robilem)
wioslowanie sztanga 3s. 10,8,6
wioslowanie hantlem w opadzie tulowia 3s. 10,8,6
uginanie ramion ze sztangą 3s. 10,8,6
uginanie ramion w oparciu o kolano 3s. 10,8,6
uginanie ramion uchwytem mlotkowym 2s. 8,6
Piatek: barki, kaptury, przedramiona
wyciskanie sztangi zza karku 3s. 10,8,6
unoszenie hantli w opadzie siedziac 3x12
podciaganie sztangi wzdluz tulowia 3s. 10,8,6
szrugsy 3s. 10,8,6
uginanie ramion ze sztanga nachwytem 3s. 10,8,6
zwijanie nadgarstkow siedzac podchwytem 3s. 16,14,12

na tym planie trenuje od listopada 2011r ale dopiero od niedawna postaniowilem bardziej sie tym zainteresowac i troche poczytac. i tu sie zaczynaja moje watpliwosci :) nie wiem czy dalej cwiczyc z tym planem czy przerwac i zaczac na nowo od podstaw czy moze sprobowac czegos innego. z gory prosze o cierpliwosc ;) jezeli zapomnialem o jakis cennych informacjach napiszczie a postaram sie wszystko uzupelnic. z gory dziekuje za pomoc.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1970 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 56978
No dobra, a gdzie nogi?

Jeżeli walczymy możemy przegrać
Jeżeli nie walczymy jesteśmy przegrani.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 513
przez ten okres skupilem sie glownie na gornych partiach miesni ale planuje dozucic cwiczenia na nogi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 331 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 18486
Ty się masz skupić na całym ciele - na podstawach, których brak, a nie na bajcepsie i klacie.

Gdzie ankieta? Nic o tobie nie wiadomo.

Tak czy siak proponuję zainteresować się tym (traktor71): http://www.sfd.pl/Staz_1_rok/pierwszy_powazny_split,_PROBLEM_:_-t467038-s2.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 513
Płeć :Mężczyzna

Wiek :

Waga :86kg

Wzrost :179

Cel treningowy :

Staż treningowy na siłowni :4miesiące

Uprawiane inne sporty :dawniej downhill, freeride obecnie brak.

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : gryf prosty, lamany, hantle, lawka lamana, modlitewnik

Dieta :w trakcie ukladania

Przeciwskazania medyczne :brak

Zażywane suplementy :brak

Ostatnio przerabiany plan:j/w

Dlatego wlasnie zalozylem temat. nie wiem czy dalej trenowac z tym zestawem co mam + nogi czy wrocic sie do podstaw i ulozyc plan FBW
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 331 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 18486
Zacząć od podstaw, zastosuj plan z linku który podałem aby nadrobić zaległości i budować podstawy.

PS Ty nic masz nie układać! Stosuj gotowe, sprawdzone plany.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 513
skorzystam z rady :) mam jeszcze pare pytan. 2. wyciskanie na lawce/w staniu 3 x 5 oba cwiczenia tego samego dnia?
drazek szeroko nachwytem 3 x max. niestety mam tylko waski drazek 60cm szerokosci da sie to zastapic lub uzupelnic jakims innym cwiczeniem?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 331 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 18486
na ławce/w staniu - przemiennie

pon ławka
śr w staniu
pt ławka
pon w staniu
śr ławka
pt w staniu
itd..

trudno - podciągaj się podchwytem mniej więcej na szerokość barków
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 513
A wiec biore sie do roboty... Wielkie dzieki za pomoc. Pozdrawiam :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

biceps nie rosnie.

Następny temat

Plan treningowy co pozmieniać?

Fruzelina