SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Proszę o pomoc

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 970

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 115 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4402
Witam , mam prawie 18 lat 193cm wzrostu i 87kg wagi . Przez ostatnie 2 lata ćwiczyłem na sucho zapasy+siłownia ,cały czas na diecie.Od około 3 miesięcy waga stoi w miejscu,dlatego postanowiłem kupić jakieś odżywki, mogę przeznaczyć na nie 200zł.Dużo czytałem ,ale nie znam się na tym wiec proszę was o rade w doborze jak najlepszych . (jeśli chodzi o siłownie to stosuje różne plany najczęściej z sfd zmieniam je średnio co 1,5 miesiąca)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 153 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 9359
Moze waga stoi bo dieta byla dobra(przytyles) i teraz potrzebujesz jeszcze wiecej.

ew. Mozesz kupic krete mono/cm3.
Nie ma roznicy ktorej firmy, kieruj sie cena.

Bialko/Gainer jezeli sa braki w diecie.

Liczba SOG'ów nie jest wyznacznikiem wiedzy.

http://www.youtube.com/watch?v=PZ8lOzK0I7o&feature=related 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 223 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3211
Mysle ze smialo mozesz kupic jakis monohydrat kreatyny, do tego gainer/bialko. no i tyle chyba wystarczy przy tej gotowce, powinno byc ok ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 115 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4402
Dzięki zobaczymy co z tego będzie ;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co po Kreatynie??? HMB? Glutamina??

Następny temat