SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Proszę o podpowiedź

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 651

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 53 Wiek 43 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 443
Witam. Trenuję od 5 miesięcy najpierw był split później FWB. Teraz mam tydzień przerwy. Jutro wracam do treningu. Będzie to FWB. I tu moje pytanie : czy na moim poziomie mogę zastosować metodę treningową opisaną przez georgu FWB 15 - 10 - 5 i czy dobrze tą metodę zrozumiałem? Poniżej przedstawiam mój trening dostosowany do w/w metody:

A


Klatka piersiowa :
- wyciskanie hantli na skosie 3 x 15 -15 - 15
Barki :
- wyciskanie hantli 2 x 15 - 15
Tricepsy :
- pompki w podporze tyłem 2 x 15 - 15
Plecy :
- martwy ciąg 2 x 15- 15
- podciąganie na drążku 2 x max
Nogi :
- wysoki step ze sztangielkami 2 x 15 - 15
- wspięcia na palcach w staniu 2 x 15 - 15
Bicepsy :
- uginanie ramion ze sztangą 2 x 15 - 15
Przedramię :
- uginanie nadgarstków ze sztangą podchwytem 2 x 20
Brzuch :
- unoszenie nóg w leżeniu na ławce poziomej 2 x max
Aeroby:
- 40 minut lekkiego biegu



B

Klatka piersiowa :
- wyciskanie sztangi płasko 3 x 15 - 15 - 15
Barki:
- military press 2 x 15 - 15
Triceps :
- wyciskanie do czoła 2 x 15 - 15
Plecy :
- wiosłowanie sztangą 2 x 15 - 15
- skłony " dzień dobry" 2 x 30 - 20
Nogi :
- przysiad ze sztangą 2 x 15 - 15
- "nożyce" 2 x 15 - 15
Bicepsy:
- uginanie ramion ze sztangielkami, chwyt młotkowy 2 x 15-15
Przedramię:
- uginanie nadgarstków ze sztangą nachwytem 2 x 20
Brzuch :
- spinanie tułowia w leżeniu 2 x max
Aeroby :
- 40 minut lekki bieg

TRENING TRZY RAZY W TYGODNIU

Następny tydzień 10 powtórzeń, i kolejny tydzień 5 powtórzeń. Czwarty tydzień znów 15 powtórzeń itd...
Czy tak to ma wyglądać ?




Płeć: Mężczyzna

Wiek: 32

Waga: 74

Wzrost: 175

Cel treningowy: spalanie i przyrost

Staż treningowy na słowni: 5 m

Uprawiane inne sporty: walka i bieg

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): podstawowy

Dieta: jest

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: hmb
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 31902 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94077
moze byc i tak ze co tydzien zmieniasz. moze byc stopniowo - czyli tak jak zazwyczaj sie zaleca- 2tyg "15", 2 tyg "10", 2 tyg "5"

w jednym z treningów barkow zamien wycisk na wznosy sztangielek bokiem w gorę.

przy nogach: dodaj w kazdym treningu łydki, i dodaj cos specjalistycznie na mm tylne uda.

czemu "dzien dobry" nie robisz jak reszte powtrzeniowo tylko 30-20?

Zmieniony przez - f***master w dniu 2008-11-09 22:24:34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 53 Wiek 43 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 443
Dzięki za odpowiedź. " Dzień dobry " robię praktycznie z gryfem lub z bardzo delikatnym obciążeniem ponieważ zawsze miałem problemy z plecami. Na forum wyczytałem że aby wzmocnić tą część należy wykonywać nawet 40 powtórzeń. A Wracając do 15 -10 -5 to czyli ćwiczę takim samym obciążenie wszystkie serie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 31902 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94077
to bez sensu by bylo. dokladasz ciezar tak, aby zrobic załozoną liczbe ruchow i miec sile na jeszcze jedno powtrzenie ktorego nie robisz.

czyli "15" ciezar na 15-16 ruchow.
10 - ciezar na 10-11 ruchow
5- ciezar na 5-6 ruchow
---

problemy z plecami zalezy jakie- ogolnie dzien dobry dziala na te same miesni jak martwy ciąg- robiąc duza ilosc ruchow budujesz wytrzymalosc tych miesni- proponuje dac to w czasie robienia "15" jesli chcesz, ale w czasie robienia "10" i '5' mozesz dolozyc ciezaru, aby plan byl kompletny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 53 Wiek 43 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 443
Pisząc o tym samym ciężarze miałem na myśli coś takiego:
jeżeli robię 3 x 15 to cały czas tym samym ciężarem. Tak ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 31902 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94077
tak
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plecy w dolnym odcinku - zonk?

Następny temat

drążek problem

sosy