SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Proszę o ocenę planu

temat działu:

Plany treningowe

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1103

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2399
Część, jadę od jakiegoś czasu według tego planu, chciałem sie zapytać czy jest on ok czy bez sensu.

Poniedziałek
Wyciskanie na płaskiej 4x3-5
Skos hantle 3x8-12
rozpiętki na wyciagu 4x10-12
Podciąganie podchwytem 4x1-3
Dipsy 4x3-5
Przysiady 4x3-5
Dwójki maszyna 3x8-10
Uginanie hantli na biceps siedząc (ławka 90 stopni) 3x8-10
Wznosy bokiem na wyciągu barki 3x10
Łydki 3x8-10


Wtorek

Martwy ciąg 4x3-5
Podciaganie podchwytem 4x1-3
Wioslowanie sztangi podchwytem 3x5
Ściąganie drążka 3x10
Przyciąganie rączki z wyciągu do boku
Na plecy 3x8
Ohp 4x1-3
Wąskie wyciskanie 3x10
Uginanie hantli na biceps siedząc (ławka 90 stopni) 3x8-10

Czwartek
Wyciskanie na płaskiej 4x3-5
Skos 4x8-12
rozpiętki na wyciagu 4x10-12
Podciąganie podchwytem 4x1-3
Dipsy 4x3-5
Przysiady 4x3-5
Dwójki maszyna 3x8-10
Uginanie hantli na biceps siedząc (ławka 90 stopni) 3x8-10
Wznosy bokiem na wyciągu bary 3x10

Piątek
Martwy ciąg 4x3-5
Podciaganie podchwytem 4x1-3
Wioslowanie sztangi podchwytem 3x5
Sciaganie drazka do klaty 3x10
Ściaganie rączki na wyciągu do boku 3x8-10
Ohp 4x3-5
Wyciskanie wąskie 3x10
Uginanie hantli na biceps siedząc (ławka 90 stopni) 3x8-10

Celem jest rozbudowa masy mięśniowej oraz poprawa sily w ćwiczeniach głównych, staż około 3lata



Zmieniony przez - Alucard999 w dniu 2018-10-14 18:32:47
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10259 Napisanych postów 117009 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1381397
w każdym planie masz podciąganie, jak już to podziel ten plan na push pull.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2399
A mam takie pytanie szybkie jeszcze, nie chcę nowego tematu zakładać.. Żeby być np. kulturystą na światowym poziomie to trzeba trenować dzień w dzień po nie wiadomo jak długo? Bo w innych sportach niby przekłada się to na efekty a tutaj się mówi o regeneracji, przerwach itd.. I tak mnie to ciągle zastanawia, kiedyś trenowałem codziennie ale bez diety i stała waga w miejscu ale teraz trzymam dietę i gdybym trenował znowu codziennie to czy efekty też wywindują bardziej w górę?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10259 Napisanych postów 117009 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1381397
Na światowym poziomie nap*****lasz codziennie i do tego jeszcze wspomagasz isę sterydami i wtedy regeneracja jest lepsza. To inny swiat.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy do oceny.

Zestaw 1