SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Proszę o ocenę diety

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 711

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

27

Płeć

mężczyzna

Waga

75

Wzrost

178

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

około 20%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

praca 13-21, przerwa 16-17.

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

siłownia po śniadaniu 2-3 razy w tygodniu

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

ok

Stosowana lub planowana suplementacja

vita-min olimpu + mzb.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 58 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2176
Witam,
proszę o ocenę diety,
Obecna waga 75KG.
Cel = spokojna redukcja 3-4 kilo, a później zmiana diety na budowanie masy.
Staż na siłowni niewielki - obecnie staram się być 2-3 razy w tygodniu (30min na bieżni + trening obwodowy).
Praca nie siedząca, trochę fizyczna, trochę nie.
Wiem, że powinno być 5 posiłków, ale przy godzinach pracy 13-21 (jedna przerwa) nie jestem w stanie tego zrobić.
zapotrzebowanie wyliczone 75x24x1.2= 2160kcal
warzyw nie dodawałem, ale są w II śniadaniu, obiedzie i kolacji. Do śniadania (po śniadaniu biorę witaminy).
Wiem, że uwagi będą do sosu do makaronu, na razie zostaje ale za niedługo pewnie będę robić sam z pomidorów w puszce + przyprawy.




Zmieniony przez - jasiu3 w dniu 2013-01-24 09:57:19
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2831 Napisanych postów 50985 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 343712
To jest codzienne menu czy tylko jedno z wielu? Co to znaczy, że są warzywa? Ile? Jakie? Kcal mało, dorzuć te 300-400 chociaż.

Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2013-01-24 16:35:33

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE . KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 58 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2176
Cześć,
dzięki za odpowiedź.
Jest to raczej schemat, w którym zamieniam produkty z tym, że:
1. Śniadanie zawsze takie same (bo mi smakuje i jem tak już od dawna ewentualnie zamiast rodzynek wsypuje słonecznik)
2. II Śniadanie jajka podróżną postacią (jajecznica, gotowane), chociaż najczęściej jest to sałatka (sałata, pomidor, chleb pokrojony, jajka).
3. najczęściej makaron pełnoziarnisty/ ryż brązowy, rzadziej kasza. Mięso nie zawsze piersi z kurczaka, niekiedy indyk, ryba, wołowina. Niekiedy mielone, niekiedy grillowane, pieczone.
4. Kolacja najczęściej twaróg, niekiedy tuńczyk w sosie własnym, makrela wędzona.

Co do warzyw to do śniadania nic. najczęściej do II śniadania pomidor 1szt + sałata zielona (ciężko mi określić ilość poprostu ścinam do miseczki).
Obiad również pomidor + sałata.
Do kolacji rzodkiewki przegryzam sztuk około 6.

Dołączam dietę wcześniejszą z dodanymi kcal i drugą z trochę zmienionymi produktami.






Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ułożenie diety.

Następny temat

Dieta -Masa Mięsniowa

whey deli