SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prosta dieta redukcyjna do oceny i pomocy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2076

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

22

Płeć

Mężczyzna

Cel

Poprawa wyglądu

Waga

87

Wzrost

193

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

25-30%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Praca 6-14 . Przerwa 10:00 . Pobudka 5:00 Spać 22:00

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Siłownia stażu brak

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Brak

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Stan bdb.

Stosowana lub planowana suplementacja

Białko , kreatyna
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 45 Wiek 26 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2779
Witam . Mam 22 lata ( 04.93r.) .Wzrost 193 cm . Waga na czczo 87 km . W pasie mam 96-97 cm .

Mój ogólny wygląd to tak jak na zdjęciach jestem wysoki ale szczupły mam dosyć DUŻY brzuch ( od zaniedbania się przez ostatnie lata )który po pierwszym posiłku staje się już nadęty rączki mam chude oraz kompletny
brak klatki piersiowej a sutki jak by odstające co mnie denerwuj. Chciałbym poprawić mój wygląd ale nie koniecznie chudnąć tylko przybrać wartośćiowej masy a zrzucić ten werbelek zwiekszyć ręce a także
klatke piersiową by wyglądać poprostu bardziej sportowo

Z kalkualtora na sfd wyszedł mi taki rozkład B/T/W . Myśle że potrzebna jest redukcja na ten brzuch . Dlatego odjąłem troche kcal . Tylko nie wiem czy mniej więcej jest to dobrze ułożone . Wzorowałem się na przeczytanych tematach . Oczytwiście to wszystko przykładowo z odpowiednimi zamiennikami .

Dieta ma być prosta a także tania . Spowodowana jest to ograniczonymi kosztami a także brakiem czasu . Do diety siłownia 4 razy w tygodniu + aeroby

Wszystko smażone na oleju kokosowym . Masła orzechowego troszczke dla smaku . Mleka też troszke dla smaku reszta woda . Nie zależy mi na min. bf .














Zmieniony przez - podkowa24 w dniu 2016-02-29 21:20:31
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 884 Napisanych postów 11088 Wiek 135 dni Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188189
Białko starczy Ci 170 gram , generalnie jeśli ma być to prosta dieta to :
-Wyrzuć słonecznik i masło orzechowe gdyż są to bardzo słabe źródła tłuszczy
Ułóż sobie jadłospis na 4 posiłki + np. wpc po treningu http://www.sfd.pl/sklep/SFD_Wpc_protein_plus-opis3653.html posiłki dobieraj tak by i produkt białkowy( udka, podroby, szynka schab wieprzowy , wołowina , ryby jak śledź , makrela , łosoś , dorsz , jajka ) węglowodany ( ziemniaki , ryż , kasza gryczana/jaglana/kuskus/pęczak) tłuszcze ( oleje lniany rzępakowy zimnotłoczony , awokado , orzechy nerkowce, włoskie, laskowe , migdały ). Co do treningu na początku wystarczy Ci FBWhttp://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html .
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 45 Wiek 26 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2779
Ok .

4 posiłki to dla mnie za mało wole jeść mniej ale częściej także te 5 to minimum .

Czyli redukcja to dobry wybór ?

A co zamiast słonecznika bardziej ekonomicznego niż awokady i orzechy nerkowca ? Orzechy włoskie mogą byc codziennie albo coś tanszego np . orzeszki ziemne oczywiscie bez soli??
Masła orzechowego dałem naprawde mało dla waloru smakowego ale jeśli to złe to czym polać takiego omleta ? jogurtu naturalnego troche może być ?

Białka zejść aż do 170 g ? Wyliczałem licząc 2.5 g na kg masy . Dlatego ~220 wyszło . Jeśli wyrzucić to z jakiego posiłku ? lub zmniejszyć ?

Czy białko płyne takie używane w cukiernictwie może mieć zastosowanie w diecie ? Skład takiegeo białka to 98 % białek .

Reszta diety jest ok ?



Zmieniony przez - podkowa24 w dniu 2016-03-01 23:51:21

Zmieniony przez - podkowa24 w dniu 2016-03-02 00:39:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3452 Napisanych postów 8469 Wiek 44 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 407841
Nie wyrzucaj żółtek, jedz całe jajka, jak zastąpisz pierś kurczaka bardziej tłustym mięsem - nawet udkami, czy wieprzowiną (karkówka jest ok) albo podrobami, to tłuszcze wzrosną i nie będzie potrzeby zastępowania "czymś" słonecznika. Ser białt też lepiej półtłusty. I wcale nie musisz go jeść Lepsza mozarella.100 g orzechów to dużo i to jeszcze na noc? Mogą powodować dyskomfort trawienny. Orzeszki ziemne to nie orzechy, tylko fasola i kiepskie żródło tłuszczy.


Zmieniony przez - deja vu w dniu 2016-03-02 07:14:00

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 32 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 19
Witam wszystkich,
Bardzo prosiłbym o radę czy idę w dobrą stronę...trochę czytałem i chciałbym się upewnić czy proporcje są odpowiednie. Założony deficyt 10%

Pracuje fizycznie ok 8h dziennie , 3-4 razy w tyg siłka między treningami staram się robić areoby... 1h rowerek stacjonarny bądź 30 min biegu
Obecnie biorę kreatynke i zacząłem białko, ale po przeczytaniu postów nie wiem czy to odpowiedni moment....zawsze można coś zmienić.

przykładowa dieta, PZDR

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 37 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 4527
w pierwszych 3 posiłkach słabe źródła białka, a śniadanie chyba najważniejszy posiłek słabiutko, dobre na śniadanie są jajka, te musli to pewnie ma dużo cukru, chleb najlepszy z mąki żytniej, dużo nabiału, twaróg ewentualnie dobry na ostatni posiłek, bo kazeina wolno uwalnia białko, ser gouda bym wywalił, a głownie bazował na płatkach owsianych górskich, ryż brązowy, kasze gryczana, jaglana, jęczmienna, jajkach, piersi z kurczaka, ryba czasem, oliwa z oliwek dobra, uzupełniając odżywką białkową no i dobre też orzechy włoskie, twaróg przed snem, w ostatnim posiłku, który jest dość szybko masz aż 47 g białka dobrze przyswajalnego, a w pierwszym posiłku praktycznie nic, bo białko z musli nawet nie licz, a mleko też słabe. Ogólnie jak dla mnie raczej słabiutko to wygląda, a podaż białka bardzo słaba. Odżywka białkowa dobra po treningu. No i za mało warzyw masz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 32 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 19
Dzięki za wskazówki...

A zestawienie procentowe makroskładników w ciągu doby jest ok?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 37 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 4527
zależy co chcesz osiągnąć, jaka waga, wzrost, wiek, czy na mase ćwiczysz, czy redukcja, jaki bf, jaki typ budowy i wiele innych czynników. żeby wyliczyć zapotrzebowanie kaloryczne oraz btw to można z kalkulatora skorzystać, są dostępne m.in. na sfd, potreningu.pl. A reszta to już często metoda prób i błędów.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta redukcyjna do oceny.

Następny temat

Dieta na redukcję do oceny

MenS