SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prosba o rade: redukcja i budowa mięsni przy niskim obciażeniu

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1604

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 89
Witam.
Prosilambym bardzo o pomoc w dobraniu treningu i diety.
Od ok pol roku chodze regularnie (minimum 4 razy) na silownie tak dla relaksu i przyjemnosci i chicialbym moje treningi zmienic w bardziej profesjonalne.
Moim celem jest zrzucenie tluszczyku i wyrzezbienie sylwetki ale do tego potrzebuje chyba troszke wiecej miesni - tak mi sie zdaje ;)
Aha tak i najwazniejsze: mam wysoka wrodzona wade wzroku i od dziecka okulisci przestrzegaja mnie przed duzym wililkiem fizycznym, chodzi o to ze nie moge pozwolic sobie na to zeby cisnienie skoczylo mi mocno do glowy ;( Dlatego tez gdy cwicze robie to z lekka waga z wieksza iloscia powtórzeń.

Oto moje wymiary:


Wiek :30
Waga :63 (najlepiej czuje sie przy 57 kg)
Wzrost :168
Obwód w biuście(1) :92 (mama male piersi a wiekszosc z tych cm to tluszczyk okropny na plecach)
Obwód pod biustem :82
Obwód talii w najwęższym miejscu (2):76
Obwód na wysokości pępka :83
Obwód bioder (3):91
Obwód uda w najszerszym miejscu:61
Obwód łydki :34
W którym miejscu najszybciej tyjesz :boczki, plecy, brzuch
W którym miejscu najszybciej chudniesz :piersi, brzuch
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: (jak często)silownia 4 razy w tygodniu po silowni cwiczenia grupowe takie jak body combat, kondycyjno wytrzymalosciowe, body pump, taniec z aerobikiem, ale to nieregularnie
Co lubisz jeść na śniadanie:jogurty, serki niskotluszczowe
Co lubisz jeść na obiad :mięsko, warzywa, ryby
Co jako przekąskę :orzeszki, jogurty, surowa marchewka, gorzka czekolada
Co jako deser :nie jadam ;(
Ograniczenia żywieniowe :nie ma
Stan zdrowia, czy regularnie miesiączkujesz, czy bierzesz tabletki hormonalne :biore tabletki hormonalne co sie wiaze z regularnymi miesiączkami
Preferowane formy aktywności fizycznej: aktywny jak np. wyzej wspomniane cwiczenia grupowe, tenis, jazda na rowerze
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty :no wiec jakies 3 miesiace temu spalacz animal cuts a po miesieczne przerwie biore teraz Thermo Speed Extreme
Stosowane wcześniej diety : Montignaca i Dukana

Dla wyjasnienia poczytalamm sobie troszke artykulow z sfd i teraz wiem ze nie ma sensu jak narazie brania spalaczy ale obawiam sie ze moj organizm juz sie troszke do nich przyzwyczail i tak szczerze mowiac wstaje do pracy o 4 rano i taka jedna tabletka Termo Speedu budzi mnie lepiej niz kawa i pozniej mam wiecej energii w ciagu dnia. No ale oczywiscie odstawie jesli trzeba.
Co do diety to bylam teraz na Dukanie bo zalezalo mi zeby zrzucic szybko pare kilo no i znowu jak poczytalam sobie to ta dieta jest bez sensu jesli chce sie miec ladnie uksztaltowane miesnie jak to jest w moim przypadku ;)
Ogolnie nie mam czasu na liczenie ile bialek, węglowadanow i kalorii powinnam zjesc w ciagu dnia wiec najbardziej odpowiada mi deta Montignaca. Chyba nie jest taka zla co?
Jezeli chodzi o moje cialo to wiem ze nie jestem grubaskiem ale zdjae mi sie ze jestem dosc otluszczona szczegolnie mam problem z plecami (jak zakladam stanik czy sukineke bez plecow to takie walki mi sie robia jak u starszych pań)i boczkami, bardzo chcialabym sie pozbyc wkoncu tego problemu no i nie wiem jak zabardzo to zrobic bo boje sie ze urosna mi plecy.

A tutaj podaje jak mniej wiecej ćwicze na silce:
Ramiona:
- unoszenie sztangielek w opadzie tulowia 3X16 po 3kg
- uginanie ramion ze sztangielkami stojac podchwytem 3x16 po 3kg
- uginanie ramion ze sztanga oburacz na
modlitewniku 3x16 po 4kg
- wyciskanie francuskie jednorącz sztangielki stojac 3x16 po 2kg

Brzuszek:
- sklony boszne ze sztangielka 3x20 po 6kg
- skony boczne na lawce bez ociazenia 3x16
- sklony tulowia z linka wyciagu siedzac 3x30 po 4kg

Plecy:
- PODCIĄGANIE SZTANGIELKI na kolanach 3x16 po 3kg
- PODCIĄGANIE KOŃCA SZTANGI sedzac 3x16 po 4 kg
- ŚCIĄGANIE DRĄŻKA/RĄCZKI WYCIĄGU GÓRNEGO W SIADZIE SZEROKIM UCHWYTEM 3x16 po 5 kg
- UNOSZENIE TUŁOWIA Z OPADU na maszynie 3x20 45kg

Jezeli chodzi o nogi i pupe to sie za bardzo na tym nie skupiam bo mysle ze pracuje nad nimi gdy robie spalanie na cross treiner lub rowerku ktore wykonuje mimiun 30 minut zawsze po uprzednich cwiczeniach silowych.
I tutaj pytanie: doczytalam sie ze moj puls ( jesli prawidlowo obliczylam) powinien wynosic miedzy 122 a 142 - wtedy bede spalac najwiecej kalorii ale u mnie minimum to 150 jesli chce cwiczyc wolniej to poruszam sie wolno jak slimak wiec nic z tego nie rozumiem.

I chcialam zaznaczy ze na silowni preferuje cwiczyc na maszynach bo w miejscu gdzie moge popracowac z ciezarkami zawsze jest masa facetow i czuje sie nie zbyt fajnie wypinajac sie przed nimi. Cieżarkow moge uzywac w domu jesli zajdzie taka potrzeba.
Mysle ze to wszystko, mam nadzieje ze te wiadomosci sa wystaraczajace.
Bede bardzo wdzieczna za wszelka pomoc.
A zdjecia nie wysylam bo jestem wsydliwa ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 26831 Wiek 14 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 282788
Pokaż jak jesz - www.potreningu.pl (hasło i login jak na sfd)
Zdjęcia
byłyby bardzo pomocne, można je usunąć.
Jaką masz wadę wzroku?

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 89
No wlasnie o to chodzi ze niechce mi sie i nie mam czasu liczyc wszystkich kalorii i węglowodanow, bialek itp. jakie zjadlam. Nie ma jakiejs innej opcji?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 89
Ale np. dzisiaj: o 04:00 zjadlam jogurt activia z lyzka otreb owsianych, o 09:00 dwie kromki ciemnego chleba z kurczakiem, o 12:00 dwie sliwki i pomarańcze a o 15:00 puszke tuńczyka z ogorkiem korniszonem, a ok 18nastej zjem moze pare krewetek albo jogurt. Nie cwiczylam dzisaij. A moja wada wzroku to wysoka wrodzona krotkowzrocznosc. Poloczona z degradacja oka tak wiem strasznie to brzmi to tak jak mialabym oczy 70sieciolatki. Bede wdzieczna za pomoc w ulozeniu planu zywieniowego i treningu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
4nn Instruktor Sportu
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 18856 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 105215
Pisz w jednym temacie zamiast zakładać cały czas nowe.

"Don't let go, Never give up,
It's such a wonderful life"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 54 Napisanych postów 13783 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 111973
http://www.sfd.pl/-t752315.html co jedzą ladies

http://www.sfd.pl/Koncepcja_i_regulamin_działu-t666947.html wiele innych ważnych artykułów

czytaj i się ucz..
jak Tobie się nie chcę, to nam ma się chcieć?

jeśli chcesz uzyskać pomoc, musisz sama coś z siebie dać... niestety..
dieta koszmarna

Zmieniony przez - UNKNOVVN w dniu 2012-04-12 19:29:29

what doesn't kill you makes you stronger.
▪█─────█▪

PODSUMOWANIE PRZEMIANA SYLWETKI 2013
http://www.sfd.pl/PODSUMOWANIE_PRZEMIANY_/_UNKNOVVN-t953320.html

PRZEMIANA SYLWETKI 2013
http://www.sfd.pl/Konkurs/UNKNOVVN-t933010.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 89
Ok masz racje tylko chodzi o to ze nie moze ze mi sie nie chce ale tez nie mam czasu liczyc wszystkiego co jem w ciagu dnia wiec mialam nadzieje ze ktos mi podsunie pomysl jak to ulatwic. A czemu ta dieta straszna? Staram sie jesć produkty o niskim IG.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 54 Napisanych postów 13783 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 111973
w pierwszym linku masz artykuł co jedzą ladies: jogurt - to nie posiłek, nie jemy otrębów, kurczaki tylko ze wsi nie te hodowane masowo, w każdym posiłku ma być białko (nie same owoce, chyba, że od razu po treningu)
twoja miska nie ma więcej niż 1000-1200 kcal, a to już głodówka - zero zdrowych tłuszczy, mało białka i ww złożonych

wsadź to wszystko na strone potreningu.pl w dzienniku żywieniowym i sama sprawdź
nie patrz na IG... dieta ma być zbilansowana
poczytaj arty tam wszystko jest podane na tacy

what doesn't kill you makes you stronger.
▪█─────█▪

PODSUMOWANIE PRZEMIANA SYLWETKI 2013
http://www.sfd.pl/PODSUMOWANIE_PRZEMIANY_/_UNKNOVVN-t953320.html

PRZEMIANA SYLWETKI 2013
http://www.sfd.pl/Konkurs/UNKNOVVN-t933010.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 89
oki to poczytam jeszcze raz i wroce jak bede miala wiecej wiedzy na ten temat, dzieki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 89
ale jeszcze tylko szybko pytanko: skad mam wiedziec ile powinnam jesc bialka, węgli i tluszczy w ciagu dnia?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

+50 Redukcja.

Następny temat

Sorki za błedy

Fruzelina