SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Proporcje posiłkow i proporcje skadnikow...

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 573

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 135
Witam.
jestem świeżym zawodnikiem i szukam pomocy na 2 pytanka..

1. Jak powinny wyglądać posiłki przyjmując ze będziemy jedli co 3 godziny. Interesuje mnie to ze np. na sniadanie powinnismy jesc 30% zapotrzebowania dziennego i kolejny posiłek np. 10% zapotrzebowania(mowie o 2 śniadaniu) itd... prosił bym o uwzględnienie ze ćwiczę codziennie miedzy 17-19.

2. Drugie męczące mnie pytanie to ile w rożnych postach i rożnych kalkulatorach są rożne wartosci zapotrzebowania na białka/węgle/tłuszcze (na myśli mam redukcje tkanki tluszczowej)
np. PoTreningu wychodzi: wegle 55% białka 15% tluszcz 30%,
u Mroza: wegle 32% białka 30% tluszcz 38%
kolejne strony/poradniki: wegle 14%białko 25% tłuszcze 59%
i co tutaj bylo by dla mnie i nie tylko dobre?

proszę o normalne odpowiedzi badz linki do tematów zwiazanych z pytaniami :)
ps. szukałem sporo i nie moglem znaleźć odpowiedzi wiec napisałem temat..
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 7 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,
zachęcam do skorzystania z indywidualnej porady dietetyka, dieta zostanie opracowana precyzyjnie dla Ciebie.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1416 Napisanych postów 35562 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 150814
Ad 1). teoretycznie w naukach o żywieniu są załozenia, które mówią jaki % dziennej podaży energii winien przypadać na kolejne posiłki, ale sugerujęsię nimi nie kierować złaszcza gdy czynnikiem istotnie modyfikującym dzienny rozkłąd wydatkó kalorycznych jest trening

ad 2). najbardziej wstrzelony w tzw. "zasady zdrowego żywienia" jest kalkulator PT. Tyle, ze rozkłąd makroskłądnikó w diecie może być różny. Osobiście zazwyczja zapecam tym niższy udział węgli im wyzszy jest poziom zatłuszczenia i im niższa jest aktywnosć fizyczna
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 135
dzieki wielkie za odpowiedz ;) przydadza sie mocno te informacje.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Masa przestała rosnąć na tłuszczach a na węglach znowu idzie...

Następny temat

próbki odżywek potreningowych

Masa