SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Propek + meta BD co wy na to ??

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2328

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 920
Witam
Troche poczytalem na forum i zaczalem sie zastanawiac.... planowalem wlanac lajtowo 100 mety z BD, ale po lekturze forum zastanawiam sie na polaczeniu propka i mety. Zaznaczam ze to bedzie moj pierwszy cykl. Co sadzicie o tym? Jakies dodatki do tego (osłonki itp) Troche mnie boli fakt iz trzeba tego propka czesto sobie zapodawac...
Prosze o powazne odpowiedzi, bo to juz nie "przelewki" jestem nastawiony na taki cyklik...

Gass From Ass

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 549 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1646
Na pierwszy cykl wystarczy ci spokojnie 100mg propa e2d bedziesz zadowolony ! kup farmaka lub BD
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50416 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
50mg by styklo.
a 100mety BD to nie taki lajt pamietaj ze stezenie w tabsie to 10mg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 920
Troche zamieszalem... faktycznie ta metka jest po 10mg (czyli chodzilo mi o 50tab). Chce kupic do tego sylimarol (co do mety), bialko, wiatminy, cynk i na odblok Nolvadex. Ile mniej wiecej musze qpic novy zeby starczylo na odblok po mecie i propku. Acha nie wiem czy moge zapytac, ale ile kosztuje propek na powiedzmy cykl 4tyg??

Gass From Ass

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50416 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Nolvy wez ze 30 sztuk na wszelki wypadek gdyby gino sie pojawilo. A na odblok 20-25 sztuk powinno starczyc.
Dobry farmak kosztuje ok 25zl za 5 amp 50mg policz ile ci wyjdzie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
miętki JASZCZOMP
Ekspert
Szacuny 118 Napisanych postów 21724 Wiek 42 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 92660
dieta, sylimarol kup 150 mg tabsy.
Propionat gut jak nie wy***ka
Meta bd ma chyba mniej faktycznie jak jest napisane ale cykle 100 tabsow na 1 raz to przesada, 60 styka.
i co ja tu robie własciwie?
zdr.

"nie znam sie na niczym co czytałem na temat ćwiczeń"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 174 Napisanych postów 12431 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 185431
nie no mietki doradza jak koksic... koniec swiata sie zbliza..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1079 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 15937
bedzie za tydizen !! jak puszcza 3 odcinek OMENa na polsacie

ROBCIE ZAPASY

>>> doradca w Dopingu <<<

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 920
hehe i zapasy nie pomoga jak Pan zechce was grzesznikow rozliczyc
co do wy.ebek to nie ma mowy bo mam dobre zrodlo...:-]
Czy mozna okreslic mniej wiecej jakich przyrostow masy moge sie spodziewac?? Przy diecie, witaminach, odzywce bialkowej. Ciekawe ile z tego spadnie po cyklu HEHE

Gass From Ass

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 4604 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 46034
Rozwala mnie jak ktos mowi ze ma pewne zrodlo i o wy***kach nie ma mowy
Czlowieku malo kto wie teraz co przedaje,a zachwalac dil bedzie nawet zasrane LL zeby tylko jakis burak to kupil bo w tym jest zamrozone siano.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
miętki JASZCZOMP
Ekspert
Szacuny 118 Napisanych postów 21724 Wiek 42 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 92660
z wy***kami - to fakt.Skosztuj primobolanu to się przekonasz
O, przepraszam, zapędziłem się
Zdr

"nie znam sie na niczym co czytałem na temat ćwiczeń"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

-Cykl-

Następny temat

Pytanie.

Water