SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prop do dlugiego estra na koncowke cyklu.

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 964

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

29

Waga

100

Wzrost

180

Obwód ramienia

45

Obwód klatki

130

Obwód uda

68

Obwód talii

98

Staż na siłowni

10

Dieta (przedstaw ilość spożywanego białka, węglowodanów i tłuszczy)

Zbilansowana(minus)

Ile i jakie przebyte cykle sterydowe

2cykle,cypio

Opisz swój plan treningowy

Cel cyklu

Redukcja

Ostatni cykl i odstęp czasowy od jego zakończenia

Poziom BF% (tkanki tłuszczowej)

ok 15%

Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy)

Rowny chlop

Stan zdrowia

Zepsute kolano

Skłonność do łysienia lub porostu owłosienia

Brak

PPM (podstawowa przemiana materii)

Wyniki siłowe w 3 głównych ćwiczeniach (klatka, martwy ciąg, przysiad ze sztangą)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 33 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 81
Witam.
Obecnie lece
375mg cypio e4d + Bold 250mg,20tyg,zaraz wjedzie clen z tygrysa,potem helios z db. Na na ON ogolnie ponad rok czasu,lecial tesc,tura z tygrysa,hcg co 8 tyg 2500Jx2,mostek itp itd.Bez fajerwerkow.
Pora cos podbic ,wiem ze dawki nie sa za duze.. :) Mam dylemat,bo dostalem ostatnio za free 4 butle propa i zastanawiam sie czy sobie go teraz nie wrzucic(tak dziwnie spoglada na mnie z szuflady).
Pytanie jak to zrobic,zeby bylo wszystko jak trzeba..zdaje sobie sprawe ze e4d z cypio troche bez sensu..takze zostac na cypio z boldem e4d 375 mg+250mg
i dorzucic e2d 100ml propa..poleciec tak ze 2 miesiace?Czy darpowac sobie ta zabawe,oddac propa potrzebujacym i podbic cypio?Jak odstawie potem propa wejde na 500mg cypio e4d,to nie bedzie za duzego zejscia?Myslalem tez zeby wejsc w ogole na krotki sam krotki estr,ale nie wiem czy jest sens kmbinowac. Na dlugim mi dobrze,miska jest nie zalewam sie za bardzo.W listopadzie planuje mostek,bo bede naprawia kolano.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 61766 Napisanych postów 321628 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1534079
możesz również dobrze dobijać do cypio tego propa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 33 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 81
No właśnie też tak myślałem jeżeli chodzi o tego propa, bo srednio widzę robić z dupy sito, ale fachowcy na siłowni mi odradzali, stąd moje wątpliwości. Okej.. Takze dobije e4d po 100mg. Jeszcze jedno pytanie.. Bo cypio też mam pod dostatkiem.. :D.. i pytanie co lepiej.. Dobić tego propa czy podbić na 500 cypio ewentualnie ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 61766 Napisanych postów 321628 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1534079
Ja bym dobijal propa będziesz miał kilka szczytow działania.sam prop co 4-5 dni trochę słabo.lecz w mixie ok.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 33 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 81
Ok.Dzieki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1229 Napisanych postów 26434 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 298413
Daj sobie trzy inj w tygodniu tego cypio i bolda pon/wt/pt i do kazdej z tych inj doloz po 1ml propa, bedzie si. Lub zostaw go sobie na pozniej, skonczysz to co bijesz przeskoczysz na propa + cos jeszcze.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 33 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 81
Narazie polece 8-12 tyg jak Łodzianin pisal..potem pomysle,ale wydaje mi sie tego troche za duzo. Ja reprezentuje podworkowy poziom poki co jesli o koksowanie chodzi :) Ale dzieki za rade.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 61766 Napisanych postów 321628 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1534079
dokładnie nie potrzebujesz kosmicznych dawek testa
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Test Mix

nutloveb