SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Progresja liniowa a ilość serii i powtórzeń

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 106

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2296
Hej cześć. Od niecałych dwóch miesięcy trenowałem z użyciem progresji liniowej. Klatkę ćwiczyłem 3x10 stały ciężar. Z racji tego, że troche tym sposobem już trenowałem, moje mięśnie przyzwyczaiły się do tego, to muszę coś pozmieniać. Osobiście wygodniej jest mi ćwiczyć cały trening ze stałym cieżrem, i co tydzień dokładać ciężaru, wiec mam pytanie. Ma sens ćwiczyć góre klatki 12-10-8-6 ze stałym ciężarem cały trening? Zamiast progresować co serie. Wydaje mi się, że to raczej nie ma znaczenia, że będę robił to ze stałym ciężarem, a ilość powtórzeń jest różna, ale wole dla pewności zapytać się doświadczonych kolegów.
Pozdrawiam :D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 30 Wiek 97 dni Na forum 96 dni Przeczytanych tematów 3380
Nie wiem czy to ma sens bo jezeli mozesz wykonac danym ciezarem 12 powtorzen a konczysz cwiczenie 6 powtorzeniami to ten ciezar jest za mały na te 6 powtorzen a powtorzenia nie beda az tak "stymulujace" A piramidka jest po to by z serii na serie dokladac ciezar i zmniejszac powtorzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2296
Niby tak, tylko wcześniej robiłem trzy serie po dziesięć, więc tak czy siak wychodzi 36 powtórzeń teraz, a wcześniej było 30, więc jakiś progres powinien chyba być
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3356 Napisanych postów 51511 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 691984
Ja bym teraz zszedł do 8 powtórzeń i progresował dalej z ciężarem w podstawowych ćwiczeniach siłowych.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 443 Napisanych postów 3527 Wiek 44 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 106998
a nie lepiej robic 3x5 i dokladac co trening ? najprostsza progresja , najprostszy program SS ,a nie bawic sie w cudawianki ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 194 Wiek 30 lat Na forum 115 dni Przeczytanych tematów 2955
Możesz też co trening robić więcej powtórzeń, to też jest progresja, jak już robisz 12, dokładasz ciężar i zaczynasz od 8'
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2296
Kebul, próbowałem już kiedyś 5x5, ale zauważyłem że moja klatka najlepiej reaguje na większą ilość powtórzeń, na małą niekoniecznie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3487 Napisanych postów 43643 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 332930
Daj 4 x 8 , po 2 miesiącach 4 x 6 i później 4 x 5.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW - ocena