SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Progresja i sprawdzenie planu.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 390

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 430
Witam.
Chciałbym wstawić mój plan do sprawdzenia. Rozkład mam nastepujący: Klata/barki/trip oraz Plecy/bic i nogi oddzielnie.
Płaska
Skos hantle
Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia
Wyciskanie hantelek
unoszenie hantli na boki w opadzie.
Wznosy bokiem
Francuskie wyciskanie

oraz

MC
Wiosłowanie
Podciąganie nachwyt/podchwyt
PODCIĄGANIE SZTANGIELKI W OPADZIE
Szrugsy
Uginanie ze sztangą łamaną
Uginanie z hantelkami, tylko nie wiem czy młotowym czy może z suplinacją

Co do serii to na wyciskanie i MC 4-5 serii oraz na podciąganie na drązku 4 serie, reszta 3 serie, po 10-12 powtórzeń.
I postanowiłem w każdym ćwiczeniu obniżyć ciężar i robić progresję 2kg na 2 tyg. Ćwiczę 3 razy w tygodniu. Obecnie ważę 73kg przy 185 cm, 18 lat.Staż ponad rok. Co byście powiedzieli?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kupno zestawu dla początkującego

Następny temat

jakie Ćwiczenia na mase hantle drążęk ?

MenS