SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Program treningowy opinie, sugestie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2728

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 30
Witam.
Od nowego roku chcę zacząć przygodę z siłownią. Głównie zależy mi na zwiększeniu siły/kondycji/zwinności, masa może zostać taka jak jest, ale nie będę panikował jak przytyję z 5kg. Proszę o opinie i pomoc odnośnie planu treningowego. Specjalnie nie napisałem serii i powtórzeń, gdyż nie wiem na ile mnie stać.
Trochę historii
Ćwiczę regularnie od 2006 roku, są to głównie ćwiczenia domowe typu pompki, drążek, hantle, itp. Oczywiście miałem zawahania formy, albo sobie odpuszczałem, albo miałem zabieg, który wykluczył mnie z ćwiczeń na pół roku. Po za tym regularnie biegam, w szkole średniej jeździłem na zawody. W 2009 ćwicząc koszykówkę nabawiłem się kontuzji kolana, tak więc ćwiczenia na nogi odpadają. Od września 2010 robię poniższy plan treningowy. Skończyłem ćwiczyć 6wejdera, obecnie (od stycznia tego roku) ćwiczę ABS 8min +2min.

By kadzik

Poniżej jest plan ćwiczeń, który chciałbym robić od nowego roku. Proszę o opinie i sugestie. Jeszcze dodam, że pracuję 10godzin dziennie, tak więc wszystkie te ćwiczenia planuję robić po godzinie 19.

By kadzik
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 80 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2456
Czemu klatka 2x w tyg?
I nie sądzę by kontuzja kolana była tak poważna byś zupełnie nie tykał nóg, brak chęci?

Zmieniony przez - kosmosmerf w dniu 2011-12-03 16:40:56
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie