SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Procker, dieta Zone 30-40-30.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2133

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

24

Płeć

M

Cel

Ogólnorozwojowy.

Waga

86

Wzrost

184

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

15

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Aktualnie cały dzień spędzam w pozycji siedzącej przy biurku, nie licząc treningów i wieczornych spacerów.

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Trening 5 razy w tygodniu. Bieganie, kalistenika i ćwiczenia gimnastyczne.

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Brak.

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Zdrowy.

Stosowana lub planowana suplementacja

Omega 3
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 41 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 601
Witajcie, po przeczytaniu wielu artykułów na temat odżywania postanowiłem wreszcie dołączyć do swoich treningów odpowiednią dietę.

Mój wybór padł na podejście dietetyczne, które zaproponował dr Barry Spears. Charakteryzuje się tym, że proporcjonalność makroskładników wynosi procentowo BWT 30 - 40 - 30. Dieta strefowa ma wielu zwolenników, czytałem wiele pochlebnych artykułów na jej temat.

Jest to moje pierwsze podejście do zagadnienia jakim jest układanie diety dlatego zwracam się z prośbą o wszelką pomoc oraz porady.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2920 Napisanych postów 51325 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 346335
co to jest wg Ciebie cel ogólnorozwojowy? Bo bilans kcal mocno wskazuje jednak n redukcję. Jak planujesz to urozmaicać?

TRENER PERSONALNY/DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 41 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 601
Jestem żołnierzem. Trenuję by być silniejszym, szybszym, wytrzymalszym. I taki jest właśnie mój cel. Muszę zarówno dobrze biegać, podciągać się na drążku jak również trenować elementy podnoszenia ciężarów. Ogólnie można to by podpiąć pod crossfit.

Estetyka schodzi na plan dalszy. Nie potrzebuję mieć pięknie wyrzeźbionego ciała.

Fakt, to jest bardzo mało kalorii ale jestem takim konkretnym endomorfikiem. Od dziecka walczę z nadwagą.


Zmieniony przez - Procker w dniu 2015-10-25 19:56:24
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 41 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 601
To jak? Dokładać węgle? Czy zostawić jak jest i obserwować?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 960 Napisanych postów 11343 Wiek 2 lata Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 190887
Wrzuć zdjęcie jak wygląda sylwetka jeśli masz 15% to możesz powoli dodawać kalorie w DT w dzień treningowy . Co do założeń nie trzymał bym się tak sztywno węglowodany dokładaj w dni gdzie masz cięższe treningi.
Pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zapotrzebowanie Kaloryczne Dobre czy Złe

Następny temat

Białkoo

Water