SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problemy z wagą

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 667

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 223
Witam, nie wiedziałem gdzie zamieścić to pytanie więc pisze w tym dziale. mam problem wagowy a dokładniej mam 188cm wzrostu i ważę 96kg. Nie jestem gruby ale mam grube nogi i to nabija moją wagę. Nie wiem co z nimi zrobicć bo mimo że mam jako taką siłę i ćwiczę od kilku miesięcy na siłowni to nogi mam słabe. Wie ktoś jakie najlepiej ćwiczenia wybrać na nogi aby je trochę odchudzić i wzmocnić/umięśnić? i jaką dietę najlepiej stosować/(Tyję najpierw w nogach;/) z góry dzięki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2007 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 15517
Ja zrobiłbym tak: masa / siła a potem wycinka

Pozdro ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 339 Napisanych postów 18876 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 65587
Na nogi najlepsze przysiady ze sztangą siła przyjdzie z czasem.
Co do diety to zależy czy chcesz masować czy redukować.

░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂
Il███████████████████
◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.

:'-(

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 223
Dzieki bardzo Zredukować chciałbym tylko nogi a przynajmniej jakoś zbalansować do reszty ciała a tak poza tym to dieta na mase
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
A możecie poradzić jakieś dobre suplementy na mase/siłe a później na wycinkę?
...
Napisał(a)