SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problemy z klata :/

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2216

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1972 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8170
nie to nie chodzi o lata treningu czy o spalenie chodzi o to że za dużo tego i dublujesz ćwiczenia
żeby pobudzić mięśnie do wzrostu wystarczy 1 serię właściwą , polecam te dwa ćwiczenia [ chodzi o wyciskania - najczęściej mówię o żołnierskim , i podciaganie do brody ] ponieważ wystarczą one do tego żeby wywrzeć nacisk na wszystkie trzy aktony mięsni , zawsze mówie o progresji w ten sposób 12-10-8-6 a wedłóg mnie oznacza to że te pierwsze trzy serie pełnią role przygotowania mięśnia , stawów i ściegien do pracy , nie wykonywane są one do załamania tylko z pozostawieniem zapasu 1-2 powtórzeń - dopiero ta ostatnia seria wykonywana jest do załamania i ona jest tu serią właściwą
daje ona wystarczajacy bodziec do wzrostu ćwiczonych mięśni , i tak pierwsze ćwiczenie pobudza przednie i boczne aktony , natomiast drugie aktony boczny i tylny , w rezultacie jest to 8 seri z czego właściwych jest 2 które w zupełności wystarczają aby pobudzic mięsnie
plan który podałeś , jak juz wspomniałem , dubluje ćwiczenia na te same mięśnie co jest nie porzebne , i co wiecej może być przeszkobą gdyż to objętość treningu wpływa na czas regeneracji mięśni a ta u ciebie jest poprostu za duża
nie widze więc powtarzania treningu tych samych grup wcześniej z powodzeniem zaatakowanych - po co robić coś co już zostało zrobione
i to wcale nie zależy od stażu - ja np. ćwicze ponad 5 lat i taki sposób treningu dał mi wymierne efekty
owszem wczesniej robiłem tak jak ty [ dokładnie robiłem 4 ćwiczenia po 4 serie każde ] - ale robiłem tak bardziej dlatego że wierzyłem innym i myslałem że tak się 'powinno' trenowac a nie dlatego że tak naprawde to działało , nie wierz ślepo w to co ci inny napisze tylko w to co działa

nie napisałem ci jak masz ćwiczyć , tylko dałem ci alternatywe do tego co według innych 'powinno' sie robić

jedyne co ci skarze zrobic to sprawdzic obie te opcje i porównac efekty - ty sam musisz wybrać co jest dla ciebie dobre - nikt ci tego nie powie

powodzenia

To live forever is a fantasy
To die tomorrow is reality
- = - = -
zaczynasz ? wejdź tutaj koniecznie http://www.sfd.pl/temat153141/ 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 7358
Chcialbym sie dowiedziec jeszcze ile serii i powtorzen mam robic przy cwiczeniu na plecy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 7358
O jaa ale jestem dziurawy Zapomnialem ze mi juz to napisales.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

aerobowa 6 weidera

Następny temat

Aerobiczna "szóstka" Weidera - rozgrzewka

Fruzelina