SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problemy gastryczne

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1214

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 99 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3841
Siema. Od tego tygodnia zacząłem brać następujące suplementy:
- SFD Mass Activator
- SFD
WPC Econov2
- SFD Pure Creatine
- Trec Multi Pack

I bardzo nie fajnym skutkiem ubocznym są problemy gastryczne. Nie tyle że częściej zdarzają się, co zapach jest o wiele bardziej nieprzyjemny...

Znacie jakieś sposoby na to, jakieś warzywka, soki, ziółka. Bardzo proszę o pomoc, ponieważ jest to bardzo utrudniające.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 208 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 9073
Przyzwyczaj się ;D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8988 Napisanych postów 152505 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1200292
rozpisz diete i itlosci odzywek jakie pijesz i z czym
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1346 Napisanych postów 22429 Wiek 8 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 358354
pojawiło sie to dopiero po zastosowaniu w/w supli/odzywek?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 956 Wiek 35 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 13062
tez mam ten problem,mi pomaga wieksza dawka simeticonu,teraz masz ulgix 240mg,jak mnie dopadnie to z 2 dziennie łykam,mozesz mniejsza dawke np 80mg,zalezy!! na mnie ten składnik działa.

Zmieniony przez - kinek21 w dniu 2013-01-19 18:42:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 99 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3841
Mass activator pije dwa razy dziennie po 50g
WPC raz około 15g dziennie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1346 Napisanych postów 22429 Wiek 8 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 358354
odstaw najpierw gainera na pare dni, jak przejdzie bedziesz wiedział od czego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 18405 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 78719
jw możliwe ,że to po tym gajnerze

Never give up!



Temat motywacyjny : http://www.sfd.pl/Poczuj_Sport_/_Feel_Sport-t1003135.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 99 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3841
Kurde, no odstawiać nie chciałbym ponieważ sporo kaski na to wydałem.

Pytam się was o jakiś neutralizator tych skutków. Jakieś lekarstwa na to czy co kolwiek.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1346 Napisanych postów 22429 Wiek 8 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 358354
odstawic masz na 2-3 dni np.
jak cos szkodzi to sie tego nie bierze a nie szuka jakichs lekow na to
ale jak tak Ci zalezy to zaczniesz po tej przerwie od mniejszych porcji i rozrabiaj z woda jezeli wczesniej robiles z mlekiem, moze pomoze a moze po prostu okaze sie ze to nie po tym masz problemy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 99 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3841
No w porządku. Na te 3 dni odstawię gainer. A dawki i tak mam mniejsze niż powinny być. Ja uzupełniam dietę nim tylko 2 razy dziennie po 50g gdzie zalecana dawna to 70-100g.

A faktycznie spróbuję z wodą. Może ciężej będzie wchodzić, ale co tam.
Bo przyzwyczaić się do tych objawów nie ma mowy. Nie ma mowy by przy dziewczynie to się zdarzyło, bo wiadomo raz to się każdemu może zdarzyć, ale jak by się to częściej zdarzało to już porażka będzie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dobre węgle?

Następny temat

Dawkwanie isolate whey protein

BF