SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem z zakwasami...

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1533

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50338 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
eLo

Jak widać poniżej po treningu trenuję daną partię mięśni tylko raz w tyg więc może macie jakieś pomysły dlaczego co tydzień po raz kolejny łapią mnie zakwasy na tej samej partii mięśni ?

W razie potrzeby załączam również jeden przykładowy dzień z mojej diety jakby dieta byłaby w tym przypadku problemem.

Staż: ponad 3 lata
wiek: 18 lat
wzrost: 167cm
waga: 67 kg
cel: masa

TRENING




DIETA
Godz 7:00

Mleko spożywcze 1,5 % tłuszczu - 200g
Płatki owsiane - 160g
pvl mutant mass -20g
Orzechy włoskie -10g



Godz 10:00(część) 13:00(część)

Bułki grahamki - 200g
Margaryna "Rama" - 40g
Polędwica z indyka - 30g
Ser, Edamski tłusty - 30g
Pomidor - 100g
Ogórek - 100g
Jabłko - 150g



Godz 15:00 (przedtreningowy)

pvl mutant mass - 60g
Mleko spożywcze 1,5 % tłuszczu - 250g



ok. 16:00

TRENING



ok 17.30 (5-10 min po treningu)

pvl mutant mass - 70g
1406 COMPLEX CARBO 3X. - 40g



18/18:30


Tuńczyk w wodzie - 50g
Ryż biały - 120g
Kukurydza konserwowa - 50g
Pomidor - 100g
Ogórek - 100g
Oliwa z oliwek - 10g



ok 21:00

Ser twarogowy półtłusty - 50
Mleko spożywcze 1,5 % tłuszczu - 30
Szczypiorek - 10
Chleb żytni pełnoziarnisty - 90
Margaryna "Rama" - 10
Pomidor - 100
Oliwa z oliwek - 10

B-135 T-109 W-534 kcal-3678

Zmieniony przez - JonQ-RHS w dniu 2009-11-19 14:19:57

Zmieniony przez - JonQ-RHS w dniu 2009-11-19 14:21:56
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 383 Napisanych postów 37475 Wiek 2 lata Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 126431
...szukasz treningu z rozkładem grup 1x w tyg. i duża ilościa serii/intensywnością a rozwiązanie może być przeciwne; treningi poszczególnych grup z wieksza czestotliwością a za to z mniejsza objętością/intensywnością, mozna je podzielić na lekkie i cieżkie- naprzemian.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 685 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4380
Eh, i o co tu pytać. Standard. Spójrz chociażby na trening:
PLECY- 10 serii???? Co to ma być? Chcesz pobudzić je do pracy, wzrostu a masturbujesz je 10- ma seriami??? Bez jaj chłopie:);)
Biceps robisz 9- oma a trica tylko 6? Większa część łapy to tric, więc...
To raz, a dwa- jeśli już robisz trica w inny dzień niż klata i jest pomiędzy tymi treningami odstęp możesz dać mu standard, typu 9-10 serii w zależności od doboru ćwiczeń.
To tak tytułem kilku dziwnych braków w treningu, jako że moim zdaniem na plecy i nogi przydałoby się nieco więcej.
Tytułem zakwasów, każde ciało jest inne, i inaczej przyjmuje obciążenia. Dokładnie to na jakiej partii masz zakwasy? Czy też może, na każdej po danym treningu?
Jeśli reszta jest w porządku- nie spadła Ci nagle siła, masa, nie ma innych symptomów tudzież dziwnych efektów, to raczej nie ma co się martwić, może ewentualnie poeksperymentować z treningiem, choć ten przeładowany nie jest. Można by nieco rozkład dni zmienić:)
A trzy, tak na marginesie- gdzie normalne żarcie?? Wiesz może i wagowo, patrząc na kalkulatory diet jest ok, ale...
Mutant mass tu, mutant mass tam, a mięcha w sumie nie ma. Bo jakieś kilka gramów;) to mało co. W sumie do diety się nie czepiam, ale mi się osobiście ona nie podoba. Mało naturalna moim zdaniem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50338 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Więc tak... Co do diety to to jeden tylko wybrany dzień... W następnym już zamiast mutanta jest pierś z kurczaka itd itd :P

A co do treningu... widocznie będę musiał rozpisać plan treningowy na nowo :P
Więc takie pytanie z mojej strony... pomógłbyś mi to raz a dobrze zrobić?\
Powiedzmy przez GG ?

A zakwasy mam na każdej parti i za każdym razem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50338 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Nie czaje, czemu nie może robić 10 serii na plecy? Ja mam 10 serii w każdej parti i nie przeszkadza to w rozwoju siły/masy.

edit: jak masz zakwasy to chyba dobrze, trenig jest intensywny. Gorzej jak byś czuł duże zmęczenie w dzień po treningu.

Zmieniony przez - cygaret w dniu 2009-11-19 15:52:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50338 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Zawsze miałem tak że początek nowego cyklu po dłuższej przerwie wiązał się z zakwasami ;) A tu siedzę już prawie 2 pełne miesiące i po każdym treningu mnie dopadają;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50338 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
A jak z progresem ciężaru?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50338 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
tzn? Bo w definicjach raczej słaby jestem : P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50338 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Siła rośnie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50338 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Rośnie rośnie ... powolutku ale rośnie ...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50338 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
no to układ w porządku. Kup jakieś witaminki regeneracyjne.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 685 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4380
Z plecami to takie obserwacje- na własnego ciała i współtrenujących;)
A czepiłem się bo ludzie te dwie partie zazwyczaj zaniedbują i żeby je zrobić należycie potrzeba im moim zdaniem 14-16serii;) Ale wiadomo- nie każdemu.
Wracając do meritum- zakwasy. Jak napisał Ci Cygaret- dokup ewnet. cosik na lepszą regenerację, śpij tyle ile należy po treningach( i w ogóle) nie pij;) wiadomo czego itd.
SKORO są jakieś postępy, nie ma cofania w wynikach czy to masy mięśniowej czy siły to nie ma się czym prawdopodobnie martwić;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan na mase agresywną do Pumy 666

Następny temat

Problem z hantlami...sugestie miele widziane.

nutloveb