SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem z waga...

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1241

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7
Witam i przepraszam jeżeli moje pytanie wyda Wam się głupie ale nie wiem już co mam zrobić.
Forum czytam od jakiegoś już czasu, od pół roku staram się zrzucić wage ale bez większego skutku.
Ważę 95kg przy wzroście 170cm... wiedz jest to duży problem...
Na co dzień pracuje fizycznie, dość intensywnie, odrzywiam się też raczej zdrowo, ćwiczę i nie wiem już co zrobić z ta waga.
Mozę zaczne od odrzywiania
Staram się jeść 5-6 posiłków dziennie
Sniadanie 6 razy w tygodniu talerz płatków owsianych z kukurydzianymi z mlekiem, drugie sniadanie zależnie, 2 jabłka banan, lub serek ziarnisty wiejski z bułka razową, lub jakaś rybka. Przekąska to jakiś owoc. Obiad nie jest zależny odemnie, staram się jeść 3 razy pierś z kurczaka, jakaś sałątka, surówka, warzywa, 1-2 ziemniaki, lub jakas zupa. potem znów jakiś owoc, kolacja szklanka mleka lub jakas kanapka ciemne pieczywo z szynka lub poledwica.
Do tego przed treningiem i po jem jajka na twardo, tak 3 razy tygodniowo po 3. troche sera białego wiejskeigo i dwa banany, lub jogurt.
Piję dużo wody mineralnej, i herbate pu-erh. Nie piję alkoholu, nie jem słodyczy ( czasami zdaży sie jakies ciacho) nie używam żadnych suplementów, poza witaminami i magnezem.
Trening wyglada mniej wiecej tak:
pon-srod-piatek
10min rozgrzewki i lekkiego rozciagania i trening z 6kg hantelkami ktory wygląda tak ze robie kilka obwodów przez godzine, wychodzi 5. przerwy miedzy ćw 20 sekund a miedzy obwodami 1min
przeskoki (jak wykrok) z hantlami 15p
przysiady z wyciskaniem hantelek 20p
wyciskanie tłokowe hantelek leżac na ławeczce(bardzo szybkie) 320p na kazda reke
unoszenie ramion z hantelkami w opadzie 10p
rwanie hantelek z podłogi 20p
zginanie przedramion z hantelkami i unoszenie do tyłu 10p
skret tułowia w pozycji siedzącej z hantelka 15p
unoszenie nóg z obciązeniem 20p
Po tym treningu rosziagam sie 30 min
wtor-czw-sob
na przemian dwa treningi siłowe
wyciskanie sztangi 45kg 3 serie po 12p
wyciskanie sztangi na laweczce skosnej 3s po 12p
rozpietki hantelkami 3s po 15p
zginanie przedramion z sztanga stojac 3sz po 9p
podciaganie hantli w opadzie 3 s po 15p
wyciskanie francuskie 3sz po 12p
drugi trening
przysiady z sztanga 3s po 25p
wykroki z sztanga 3s po 10p
martwy ciag 3s po 12p
brzuski proste,skosne, mostek, nozyce itp
unoszenie barkow z rekaminad glowa 3s po 12p
Do tego zamieżam biegac 2 razy w tygodniu po 30 min. Rano i wieczorem zawsze robie małe rozciaganie kilkanascie pompek i przysiadów.
Tak trenuje 3miesiace, ponad, a waga waha sie o j kg, raz mniej raz wiecej.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7


dodam też zdjęcie żeby to zobrazować... zastanawiam sie czy nie bede musiał rozwiązac swojego problemu u jakiegos lekarza
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10891 Napisanych postów 49867 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Ilość posiłków jest dobra, jednak owoce to nie posiłek.
Śniadanie jest ok jednak możesz zwiększyć ilość kcal w nim oraz zrezygnować z płatków kukurydzianych ze względu na duże ich przetworzenie.
Staraj się ograniczać węglowodany najlepiej wyłącznie do śniadanie i posiłek potreningowego. Przekąski to nie posiłki, i najlepiej z nich również zrezygnuj. Warzywa staraj się jeść w każdym posiłku a nawet między nimi. W Twoim odżywianiu w ogóle nie ma tłuszczy, dlaczego? Są niezbędne.
Wprowadź zmiany wyżej wypisane i odpowiedz jak to teraz wygląda.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7
Ten mój opis odrzywiania jest dość ogulnikowy, staram sie trzymac zasad zdrowego odrzywiania, biorąc pod uwage treningi i dość ciężka prace i aktywny tryb życia myslałem że to co jem kaloryczniemi wystarcza, do tego duzo białka i weglowodanów, tłuszcz jest w mleku i w serze którego jem dość dużo. Moja wiedza jest dość nikła, opieram sie na różnych artykułach ale jest tego tak wiele i wszystkie maja za i przeciw że ciężko mi jak widac trafic w cos odpowiedniego.
Wprowadze zmiany jakie radziłeś.]
Mam rozumiec ze co do treningu nic nie zmieniac?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7
policzylem mniej wiecej wrtosci w moich dziennych posiłkach i wyszło mniej więcej 2500kcal , 170białka 65tłuszczy, 310weglowodany. co mam tu zmienic? strasznie duzo tych weglowodanow????
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10891 Napisanych postów 49867 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Za dużo węgli, za mało tłuszczy.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

szkola

Następny temat

weglowodany a rak

Fitmeal